Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання паперу А4
Очікувана вартість
58 735,00 UAH
UA-2018-06-13-001765-a ● 44296a20328d473285ce7a14dc86394e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37395418 |
Вебсайт: | http://svyat.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Склярук Валентин Васильович 380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2018 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2018 11:27 |
Очікувана вартість: | 58 735,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Папір А4 80 г/м кв., 96%, 500 арк. в 1 пачці.
До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку та розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Поставка товару здійснюється протягом 5 робочих днів з дати укладення договору. Оплата вартості товару здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 424-12-02.
Розгорнути
Згорнути
До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку та розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Поставка товару здійснюється протягом 5 робочих днів з дати укладення договору. Оплата вартості товару здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 424-12-02.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
691 пачка
Придбання паперу А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Дата подання: 13 червня 2018 21:22
Дата відповіді: 14 червня 2018 10:35
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Відповідь: Не дуже зрозуміло, що мається на увазі - "аналог". Замовник має потребу виключно у папері формату А4. Якщо Ви маєте на увазі конкретні характеристики товару, то Замовник не погоджується на продукцію, якісні характеристики (навіть одна) якої гірші за визначені у вимогах до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2018 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" |
54 229,68
UAH з ПДВ
|
51 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
53 773,62
UAH з ПДВ
|
51 783,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТФОРЕСТ" |
57 463,56
UAH з ПДВ
|
57 463,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" #39467447 |
Переможець |
51 499,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Папір2.pdf | укладений |
06 липня 2018 16:09
|