Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання паперу А4
Очікувана вартість
58 735,00 UAH
UA-2018-06-13-001765-a 44296a20328d473285ce7a14dc86394e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярук Валентин Васильович

380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37395418
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович
380444240407
buhgalterijasrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 22 червня 2018 11:27
Очікувана вартість: 58 735,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Папір А4 80 г/м кв., 96%, 500 арк. в 1 пачці.
До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку та розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 5 (п"яти) робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Поставка товару здійснюється протягом 5 робочих днів з дати укладення договору. Оплата вартості товару здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 424-12-02.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
691 пачка
Придбання паперу А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Дата подання: 13 червня 2018 21:22
Дата відповіді: 14 червня 2018 10:35
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Відповідь: Не дуже зрозуміло, що мається на увазі - "аналог". Замовник має потребу виключно у папері формату А4. Якщо Ви маєте на увазі конкретні характеристики товару, то Замовник не погоджується на продукцію, якісні характеристики (навіть одна) якої гірші за визначені у вимогах до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2018 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" 54 229,68
UAH з ПДВ
51 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 53 773,62
UAH з ПДВ
51 783,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТФОРЕСТ" 57 463,56
UAH з ПДВ
57 463,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2018 16:29
Yes_ Bronze_Висновок СЕС.pdf
21 червня 2018 16:29
Протокол.pdf
21 червня 2018 16:29
згода з договором.pdf
21 червня 2018 16:29
Довідка_рахунок(1).pdf
21 червня 2018 16:29
Відомості_Статистика.pdf
21 червня 2018 16:29
Витяг ЕДРПОУ 12.04.2018.pdf
21 червня 2018 16:29
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 12:17
Уставные.7z
20 червня 2018 12:17
КП.pdf

Публічні документи

21 червня 2018 16:25
8. Цінова пропозиція.PDF
21 червня 2018 16:24
5. Наказ.PDF
21 червня 2018 16:24
4. Витяг ПДВ.PDF
21 червня 2018 16:24
3. Витяг з ЄДР.pdf
21 червня 2018 16:24
2. Виписка з ЄДР.PDF
21 червня 2018 16:24
1. Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТФОРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
#39467447
Переможець 51 499,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 10:50

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
#39467447
51 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Папір2.pdf укладений
06 липня 2018 16:09