Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям в «Загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1 ім. М.Д. Леонтовича - гімназія» Немирівської міської ради Вінницької області по провул. Некрасова, 2 в м. Немирів, Вінницької області
Очікувана вартість
2 479 201,00 UAH
UA-2018-06-13-000842-b 6b9ca6d5743c4b93a8d7b862cbfd9938
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безп'ятчук Наталія Вікторівна

+380433123656 nvk1n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім.М.Д. Леонтовича – гімназія» Немирівської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 13310311
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, провулок Некрасова, будинок 2
Контактна особа: Безп'ятчук Наталія Вікторівна
+380433123656
nvk1n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 20:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2018 15:32
Очікувана вартість: 2 479 201,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям в «Загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1 ім. М.Д. Леонтовича - гімназія» Немирівської міської ради Вінницької області по провул. Некрасова, 2 в м. Немирів, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м. Немирів, пров. Некрасова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018  —  10 вересня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 22:40
Перелiк змiн.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 5.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 4.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 3.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 2.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 1.docx
27 червня 2018 22:40
ТД футбольне поле.docx
27 червня 2018 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 20:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 22:40
Перелiк змiн.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 5.docx
13 червня 2018 20:34
Додаток 5.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 4.docx
13 червня 2018 20:34
Додаток 4.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 3.docx
13 червня 2018 20:34
Додаток 3.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 2.docx
13 червня 2018 20:34
Додаток 2.docx
27 червня 2018 22:40
Додаток 1.docx
13 червня 2018 20:34
Додаток 1.docx
27 червня 2018 22:40
ТД футбольне поле.docx
13 червня 2018 20:34
ТД футбольне поле.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 червня 2018 13:31
Дата відповіді: 23 червня 2018 10:14
Запитання стосовно пп. 3.1 (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Просимо надати роз'яснення стосовно періоду видачі відгуку по виконаним аналогічним договорам, ми так розуміємо що всі відгуки повинні бути видані після 13.06.2018 року? пп. 3.2. Оригінал або нотаріально завірена копія відгука (всіх відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці. Якщо є в наявності відгуки в оригіналі в кількості 1-го примірника, чому не підходить копія завірена учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно періоду видачі відгуку по виконаним аналогічним договорам - дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, тобто дата видачі відгуку має бути не раніше 13 червня 2018 року.
Що стосується запитання в цьому зверненні - «Якщо є в наявності відгуки в оригіналі в кількості 1-го примірника, чому не підходить копія завірена учасником?», то повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 1 статті 25 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерною документацією було також додатково передбачено - Документи, що вимагаються цією тендерною документацією для учасника процедури закупівлі (далі - учасник), учасник повинен подати/надати (завантажити в електронну систему закупівель (далі - Система)) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.
Відповідно, всі документи тендерної пропозиції, що вимагаються в тендерній документації замовником для учасника процедури закупівлі, вимагаються тільки в електронному вигляді, які скануються в тому вигляді, який передбачено замовником. Отже, на підтвердження п. 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасникам необхідно завантажити в електронну систему закупівель у форматі PDF електронний документ оригіналу або нотаріально завіреної копії відгуку (всіх відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1 (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Отже, в Вашому випадку «відгук в оригіналі в кількості 1-го примірника» залишається у Вас.
Технічні характеристики
Дата подання: 21 червня 2018 13:37
Дата відповіді: 23 червня 2018 10:17
В таблиці 1 Додатку 3 до ТД розділ 4 п. 46 вказано набір кріплень "Класик", хоча в роз'ясненнях вказано, що дані кріплення повинні бути: Панелі кріпляться до стовпів за допомогою наборів кріплення, що складається з: фіксатора, резинових вставок та фіксується болтовим з’єднанням, в даному випадку це набір кріплень "Пром-Спорт"-1, т.я. кріплення Класик не комплектуються резиновими вставками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно запитання в даному зверненні щодо Технічних характеристик, повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Тандем 2 037 352,02
UAH з ПДВ
2 037 352,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики 2 400 225,62
UAH з ПДВ
2 385 225,62
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОБЧУК ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ 2 429 199,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 09:56
Електронний підпис
28 червня 2018 11:06
Електронний підпис
28 червня 2018 11:03
Рішення засновника.pdf
28 червня 2018 11:03
Додаток до ліцензії.JPG
28 червня 2018 11:03
Ліцензія.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 009.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 008.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 007.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 006.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 005.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 004.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 003.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 002.jpg
28 червня 2018 11:03
Статут 001.jpg
28 червня 2018 11:03
viber image (1).jpg
28 червня 2018 11:03
Договірна ціна.PDF
28 червня 2018 11:03
Тендерна пропозиція.PDF
28 червня 2018 11:03
Реєстр 6.PDF
28 червня 2018 11:03
Реєстр 5.PDF
28 червня 2018 11:03
Реєстр 4.PDF
28 червня 2018 11:03
Реєстр 3.PDF
28 червня 2018 11:03
Реєстр 2.PDF
28 червня 2018 11:03
Реєстр 1.PDF
28 червня 2018 11:03
Проект договору.PDF
28 червня 2018 11:03
Обєктний кошторис.PDF
28 червня 2018 11:03
Локальний кошторис.PDF
28 червня 2018 11:03
Зведений кошторис.PDF

Публічні документи

04 липня 2018 12:09
Електронний підпис
03 липня 2018 11:28
Зміни.pdf
27 червня 2018 16:11
Електронний підпис
27 червня 2018 16:04
Оригінал відгуку.pdf
27 червня 2018 16:04
Довідки.pdf
27 червня 2018 16:04
Установчі документи.pdf
27 червня 2018 16:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 липня 2018 16:32
об'єктний кошторис.pdf
28 липня 2018 16:32
договірна ціна.pdf
27 липня 2018 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2018 17:44
Пояснення.pdf
27 липня 2018 17:44
Гарантійний лист.pdf
27 липня 2018 17:44
Довідка ДФС Воробчук.pdf
26 липня 2018 11:40
Довідка МВД Воробчук.pdf
05 липня 2018 22:43
Електронний підпис
05 липня 2018 22:36
файл 3.pdf
05 липня 2018 22:36
файл 8.pdf
05 липня 2018 22:36
файл 7.pdf
05 липня 2018 22:36
файл 6.pdf
05 липня 2018 22:36
файл 5.pdf
05 липня 2018 22:36
файл 4.pdf
05 липня 2018 22:36
файл 2.pdf
05 липня 2018 22:36
файл 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Тандем

ТОВ Дитячі та спортивні майданчики

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОБЧУК ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Тандем
#30804847
Відхилено 2 037 352,02
UAH з ПДВ
13 липня 2018 15:54
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики
#37095763
Відхилено 2 385 225,62
UAH з ПДВ
20 липня 2018 13:48
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОБЧУК ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ
#3288010997
Переможець 2 400 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2018 17:50

Документи

13 липня 2018 15:54
Електронний підпис

Документи

20 липня 2018 13:48
Електронний підпис

Документи

25 липня 2018 17:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2018 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОБЧУК ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ
#3288010997
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2018 17:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:39
Звіт про виконання договору.docx укладений
03 січня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 16:25
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 16:22
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 21:05
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 21:04
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 20:30
ДУ 1 поле.pdf укладений
07 серпня 2018 20:26
Додаток 2 до Договору.pdf укладений
07 серпня 2018 20:26
Договір поле.pdf укладений
07 серпня 2018 20:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 2.4. та 2.5., розділів 18, 20 і інших умов Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р., а також відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони домовились внести зміни до Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р. продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 2.4. та 2.5., розділів 18, 20 і інших умов Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р., а також відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони домовились внести зміни до Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р. продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 400 000,00
UAH з ПДВ