Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям в «Загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1 ім. М.Д. Леонтовича - гімназія» Немирівської міської ради Вінницької області по провул. Некрасова, 2 в м. Немирів, Вінницької області
Очікувана вартість
2 479 201,00 UAH
UA-2018-06-13-000842-b ● 6b9ca6d5743c4b93a8d7b862cbfd9938
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Немирівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім.М.Д. Леонтовича – гімназія» Немирівської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 13310311 |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, провулок Некрасова, будинок 2 |
Контактна особа: |
Безп'ятчук Наталія Вікторівна +380433123656 nvk1n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2018 20:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2018 15:32 |
Очікувана вартість: | 2 479 201,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям в «Загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1 ім. М.Д. Леонтовича - гімназія» Немирівської міської ради Вінницької області по провул. Некрасова, 2 в м. Немирів, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22800, Україна, Вінницька область, м. Немирів, пров. Некрасова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
—
10 вересня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2018 22:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2018 22:40 |
Перелiк змiн.docx | |
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 5.docx | |
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 4.docx | |
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 3.docx | |
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 2.docx | |
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 1.docx | |
27 червня 2018 22:40 |
ТД футбольне поле.docx |
27 червня 2018 22:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2018 22:40 |
Перелiк змiн.docx
|
|||
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 5.docx
|
|||
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 4.docx
|
|||
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 2.docx
|
|||
27 червня 2018 22:40 |
Додаток 1.docx
|
|||
27 червня 2018 22:40 |
ТД футбольне поле.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 червня 2018 13:31
Дата відповіді: 23 червня 2018 10:14
Запитання стосовно пп. 3.1 (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).
Просимо надати роз'яснення стосовно періоду видачі відгуку по виконаним аналогічним договорам, ми так розуміємо що всі відгуки повинні бути видані після 13.06.2018 року?
пп. 3.2. Оригінал або нотаріально завірена копія відгука (всіх відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці. Якщо є в наявності відгуки в оригіналі в кількості 1-го примірника, чому не підходить копія завірена учасником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно періоду видачі відгуку по виконаним аналогічним договорам - дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, тобто дата видачі відгуку має бути не раніше 13 червня 2018 року.
Що стосується запитання в цьому зверненні - «Якщо є в наявності відгуки в оригіналі в кількості 1-го примірника, чому не підходить копія завірена учасником?», то повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 1 статті 25 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерною документацією було також додатково передбачено - Документи, що вимагаються цією тендерною документацією для учасника процедури закупівлі (далі - учасник), учасник повинен подати/надати (завантажити в електронну систему закупівель (далі - Система)) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.
Відповідно, всі документи тендерної пропозиції, що вимагаються в тендерній документації замовником для учасника процедури закупівлі, вимагаються тільки в електронному вигляді, які скануються в тому вигляді, який передбачено замовником. Отже, на підтвердження п. 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасникам необхідно завантажити в електронну систему закупівель у форматі PDF електронний документ оригіналу або нотаріально завіреної копії відгуку (всіх відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1 (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Отже, в Вашому випадку «відгук в оригіналі в кількості 1-го примірника» залишається у Вас.
Що стосується запитання в цьому зверненні - «Якщо є в наявності відгуки в оригіналі в кількості 1-го примірника, чому не підходить копія завірена учасником?», то повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 1 статті 25 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерною документацією було також додатково передбачено - Документи, що вимагаються цією тендерною документацією для учасника процедури закупівлі (далі - учасник), учасник повинен подати/надати (завантажити в електронну систему закупівель (далі - Система)) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.
Відповідно, всі документи тендерної пропозиції, що вимагаються в тендерній документації замовником для учасника процедури закупівлі, вимагаються тільки в електронному вигляді, які скануються в тому вигляді, який передбачено замовником. Отже, на підтвердження п. 3.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасникам необхідно завантажити в електронну систему закупівель у форматі PDF електронний документ оригіналу або нотаріально завіреної копії відгуку (всіх відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1 (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Отже, в Вашому випадку «відгук в оригіналі в кількості 1-го примірника» залишається у Вас.
Технічні характеристики
Дата подання: 21 червня 2018 13:37
Дата відповіді: 23 червня 2018 10:17
В таблиці 1 Додатку 3 до ТД розділ 4 п. 46 вказано набір кріплень "Класик", хоча в роз'ясненнях вказано, що дані кріплення повинні бути: Панелі кріпляться до стовпів за допомогою наборів кріплення, що складається з: фіксатора, резинових вставок та фіксується болтовим з’єднанням, в даному випадку це набір кріплень "Пром-Спорт"-1, т.я. кріплення Класик не комплектуються резиновими вставками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно запитання в даному зверненні щодо Технічних характеристик, повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2018 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Тандем |
2 037 352,02
UAH з ПДВ
|
2 037 352,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики |
2 400 225,62
UAH з ПДВ
|
2 385 225,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОБЧУК ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ |
2 429 199,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Тандем #30804847 |
Відхилено |
2 037 352,02
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 15:54
|
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики #37095763 |
Відхилено |
2 385 225,62
UAH з ПДВ
|
20 липня 2018 13:48
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОБЧУК ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ #3288010997 |
Переможець |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2018 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 16:39
|
Звіт про виконання договору.docx | укладений |
03 січня 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 16:25
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2018 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2018 21:05
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2018 21:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2018 20:30
|
ДУ 1 поле.pdf | укладений |
07 серпня 2018 20:26
|
Додаток 2 до Договору.pdf | укладений |
07 серпня 2018 20:26
|
Договір поле.pdf | укладений |
07 серпня 2018 20:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пунктів 2.4. та 2.5., розділів 18, 20 і інших умов Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р., а також відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони домовились внести зміни до Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р. продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пунктів 2.4. та 2.5., розділів 18, 20 і інших умов Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р., а також відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони домовились внести зміни до Договору про закупівлю робіт № 1 від 06 серпня 2018 р. продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |