Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення структурованої кабельної системи ЦА ДКСУ
Creating a structured cabling system for central office of the State Treasury Service of Ukraine
Очікувана вартість
5 464 597,00 UAH
UA-2018-06-12-003379-a 506156ba428543d29dd993e84075cb1a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 ozerovaa@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
ozerovaa@treasury.gov.ua
Додаткові контактні особи: Stoev Oleksandr
+380442814923
ozerovaa@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavna kaznacheyska sluzhba Ukraini
National ID: 37567646
Contact point: Ozerova Anastasiy
+380442814979
ozerovaa@treasury.gov.ua
Additional contacts: Stoev Oleksandr
+380442814923
ozerovaa@treasury.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2018 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 13:25
Очікувана вартість: 5 464 597,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 322,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 червня 2018 18:30
Enquiries until: 03 липня 2018 10:00
Complaints submission until: до 09 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 липня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 5 464 597 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 323 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення структурованої кабельної системи ЦА ДКСУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Бастіонна, 6 та 6а
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж

Creating a structured cabling system for central office of the State Treasury Service of Ukraine
CPV: 72710000-0
Період постачання: по 01 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 18:30
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
12 червня 2018 18:30
Витяг з Протоколу тендерного комітету № 48 від 12.06.2018.doc
12 червня 2018 18:30
СКС-Том1.pdf
12 червня 2018 18:30
СКС-Том3.pdf
12 червня 2018 18:30
Тендерна документація СКС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до обладнання, що пропонується
Дата подання: 18 червня 2018 17:20
Дата відповіді: 20 червня 2018 12:30
В проектній документації до тендеру СКС-Том1.pdf п.2.5. «Розподільчі пункти» розробником вказано, що всі порти RJ45 в панелях повинні бути обладнані шторкою від пилу. Проте конструктив модуля, передбачений проектом, не є герметичним і фактично не має захисту від пилу. Наскільки ми розуміємо, метою робіт за тендером є модернізація існуючої СКС на об’єкті замовника за сучасними стандартами і йдеться про повноцінне використання розеток та панелей, отже більш-менш значної кількості резервних модулів, що можуть довго не використовуються, на об’єкті не заплановано. З точки зору наявності пилу - це звичайний офіс, а не промислове підприємство, комутаційні центри розташовані в виділених приміщеннях і проблема пилу в них зазвичай відсутня. Отже, наскільки питання їх захисту від пилу за допомогою шторки є суттєвим при виборі постачальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне.

Учасник має забезпечити виконання вимог наведених у Проектній документації. У разі, якщо Учасник пропонує обладнання та компоненти, що є еквівалентом, вони повинні мати технічні параметри не гірше ніж у запропонованого у Проектній документації та відповідати всім паспортним характеристикам.
Вимоги до обладнання, що пропонується
Дата подання: 18 червня 2018 17:23
Дата відповіді: 20 червня 2018 12:30
В проектній документації до тендеру СКС-Том1.pdf п.2.5. «Розподільчі пункти» розробником вказано, що всі порти RJ45 в панелях повинні бути обладнані механічним захистом, що має забезпечити «захист від можливості вставити зламаний конектор RJ45». Питанння: 1) чи підтверджена ця декларація виробника вказаного в проекті обладнання - компанії Molex будь-якими результатами тестування, в тому числі незалежними; 2) у випадку механічного пошкодження комутаційного шнура він підлягає заміні і його не треба кудись намагатись вставити, це є прямим порушенням умов експлуатації і ніяка пластмасова шторка не може захистити від спроб варварського застосування сучасних технологій; 3) експлуатація комутаційних центрів має виконуватись кваліфікованим персоналом Замовника; 4) навпаки, підключення комутаційного шнура в роз’єм з підпружиненою шторкою, особливо в обмеженій площині комутаційного поля панелей, виконується з деякими труднощами, може призвести до його пошкодження, а у випадку зламу шторки – до неможливості його відключення, тобто запропоноване технічне рішення може ускладнити експлуатацію та потенційно зменшує надійність побудованої СКС; 5) дана конструктивна особливість компонентів виробництва компанії Molex не передбачена сучасними стандартами на СКС і отже ніяк не відображається на відповідності стандартам та функціональності. Чи є ця вимога суттєвою при виборі постачальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне.

Учасник має забезпечити виконання вимог наведених у Проектній документації. У разі, якщо Учасник пропонує обладнання та компоненти, що є еквівалентом, вони повинні мати технічні параметри не гірше ніж у запропонованого у Проектній документації та відповідати всім паспортним характеристикам.
Вимоги до обладнання
Дата подання: 02 липня 2018 12:16
Дата відповіді: 04 липня 2018 20:19
Технічні параметри обладнання та компонентів, запропонованих розробником проекту – компанією «Пронет», відповідають вимогам міжнародних стандартів на СКС. Зрозуміло, що будь-які запропоновані учасниками тендеру обладнання та компоненти мають відповідати вимогам цих стандартів і не мати згідно цих стандартів гірші технічні характеристики, ніж проектні. Внесення розробником проекту в проектну документацію вимоги обов’язкової наявності шторки, що не є вимогою або рекомендацією стандартів, не аргументована розробником проекту, не обумовлена якимось особливими умовами експлуатації, та представляє собою лише маркетингову особливість обладнання конкретного виробника, є фактичною спробою створити штучну антиконкурентну перевагу з порушенням антимонопольного законодавства. Просимо виключити цю вимогу в якості обов’язкової, або надати роз’яснення щодо особливих причин, з яких вона включена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Наявність механізму захисту від пилу було узгоджено із Замовником на етапі створення Робочого проекту. Окрім того, наявність вищезазначеного механізму жодним чином не порушує законодавство України з питань публічних закупівель, оскільки відомі щонайменше два виробники обладнання, які забезпечують виконання цих вимог.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 серпня 2018
UA-2018-06-12-003379-a506156ba428543d29dd993e84075cb1a
Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЦ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

12 липня 2018 14:45
Електронний підпис
12 липня 2018 14:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 липня 2018 14:44
ТR Беляев.pdf
12 липня 2018 14:44
ТК Хлебин.pdf
12 липня 2018 14:44
ТК Мезенцев.pdf
12 липня 2018 14:44
ТК Майнека.pdf
12 липня 2018 14:44
Партнерська згода.pdf
12 липня 2018 14:44
ОПИС 2018.pdf
12 липня 2018 14:44
Лицензия на буд-во.pdf
12 липня 2018 14:44
Лист-гарантія ст.17.pdf
12 липня 2018 14:44
Довідка про довкілля.pdf
12 липня 2018 14:44
Выписка 2018.pdf
12 липня 2018 14:44
Витяг з ЄДР.pdf
12 липня 2018 14:44
АМ гарантія 25років.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 15:59
Довідка з ДПІ.pdf
15 серпня 2018 17:01
Документи переможця.pdf
12 липня 2018 17:54
1. Pigtail_10_07_2018.pdf

Публічні документи

Публічні документи

13 липня 2018 08:04
Електронний підпис
13 липня 2018 07:50
Трудові відносини.pdf
13 липня 2018 07:50
Договори та акти.pdf
12 липня 2018 23:16
Повноваження.pdf
12 липня 2018 23:06
Довідка про санкції.pdf
12 липня 2018 23:06
Лист-гарантія.pdf
12 липня 2018 23:06
Порівняльна таблиця.pdf
12 липня 2018 23:06
Лист-згода.pdf
12 липня 2018 23:06
Лист відповідності.pdf
12 липня 2018 23:06
Довідка про витрати.pdf
12 липня 2018 23:06
Договори.pdf
12 липня 2018 23:06
Лист гарантія.pdf
12 липня 2018 23:06
Лист партнер.pdf
12 липня 2018 23:06
Ліцензія БУД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЦ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 4 186 611,00
UAH з ПДВ
4 079 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ" 4 734 484,00
UAH з ПДВ
4 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 5 250 000,00
UAH з ПДВ
5 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2018 15:59
Довідка з ДПІ.pdf
15 серпня 2018 17:01
Документи переможця.pdf
12 липня 2018 17:54
1. Pigtail_10_07_2018.pdf

Публічні документи

12 липня 2018 14:45
Електронний підпис
12 липня 2018 14:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 липня 2018 14:44
ТR Беляев.pdf
12 липня 2018 14:44
ТК Хлебин.pdf
12 липня 2018 14:44
ТК Мезенцев.pdf
12 липня 2018 14:44
ТК Майнека.pdf
12 липня 2018 14:44
Партнерська згода.pdf
12 липня 2018 14:44
ОПИС 2018.pdf
12 липня 2018 14:44
Лицензия на буд-во.pdf
12 липня 2018 14:44
Лист-гарантія ст.17.pdf
12 липня 2018 14:44
Довідка про довкілля.pdf
12 липня 2018 14:44
Выписка 2018.pdf
12 липня 2018 14:44
Витяг з ЄДР.pdf
12 липня 2018 14:44
АМ гарантія 25років.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
Переможець 4 079 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
4 079 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:04
Звіт про виконання договору про закупівлю (РП п. 1.30).pdf укладений
02 січня 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 19:21
dod_ug2_275-18.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 19:17
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 17:11
dod_ug1_245-18.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 17:07
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 20:05
dog179-18.pdf укладений
03 вересня 2018 20:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 88 ГКУ, ст. 651 ЦКУ та відповідно до п.1.2 Договору, сторони Домовилися: 1. п.5.1 Договору викласти у наступній редакції: "5.1. Послуги здійснюються ВИКОНАВЦЕМ з моменту укладання Договору до 21 грудня 2018 року." 2. Додаток 2 до Договору викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 179-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/245-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1 Договору викласти у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 179-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/275-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 017 458,75
UAH з ПДВ