Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони об'ектів
Очікувана вартість
20 364 960,00 UAH
UA-2018-06-11-000660-b 18f015fbdfe04037b3a166e777c96598
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вячеслав Валерьевич Басюл

+380503337365 umts-udp@udp.izmail.uptel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧАО "Украинское Дунайское пароходство"
Код ЄДРПОУ: 01125821
Вебсайт: http://udp.one
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., 68600 Одесская область, Измаил, ул. Краснофлотская д.28
Контактна особа: Вячеслав Валерьевич Басюл
+380503337365
umts-udp@udp.izmail.uptel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2018 15:37
Очікувана вартість: 20 364 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 824,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
послуги з охорони об'ектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Украина, Одесская область, Измаил, Измаил, Одесская область, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2018  —  02 липня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Услуги по обеспечению безопасности

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 12 червня 2018 13:05
Термін подання пропозиції визначений з 14 по 18 червня 2018 року. Відповідно до ст. 2 ЗУ " Про публічні закупівлі" до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Відповідно до ч. 6 ст. 1 ЗУ " Про публічні закупівлі" діяльність в окремих сферах господарювання - діяльність, що здійснюється в одній або декількох з таких сфер: надання послуг автостанцій, портів, аеропортів, послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден. Згідно зі ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Просимо надати відповідь стосовно таких обмежених строків проведення процедури закупівлі та не застосування норм ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо акту заходів державного нагляду
Дата подання: 13 червня 2018 09:44
У пункті 4 Вашого оголошення Ви вимагаєте надати копію акту, складенного за результатами проведення заходу державного нагляду (контролю щодо додерження суб'єктом господурювання (участником) вимог законодавства у сфері охоронної деяльності, виданого органом ліцензування не раніше 2017 року. Шановний замовнику, дане питання регулюється Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Згідно статті 4 даного Закону: Планові та позапланові заходи здійснюються в робочий час суб'єкта господарювання, встановлений його правилами внутрішнього трудового розпорядку. Якщо говорити про позапланові заходи, то вони можуть здійснюватися у таких випадках: 1) подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням; 2) виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених суб’єктом господарювання у документі обов’язкової звітності, крім випадків, коли суб’єкт господарювання протягом місяця з дня первинного подання повторно подав такий документ з уточненими достовірними даними або якщо недостовірність даних є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності. У разі виявлення органом державного нагляду (контролю) помилки у документі обов’язкової звітності він упродовж десяти робочих днів зобов’язаний повідомити суб’єкта господарювання про необхідність її виправлення у строк до п’яти робочих днів з дня отримання повідомлення. Невиправлення помилки у встановлений строк є підставою для проведення позапланового заходу; 3) перевірка виконання суб’єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю); 4) звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу. Відповідно якщо таких випадків у діяльності суб'єкта господарювання не було, то і актів про такі перевірки бути не може. Щодо планових заходів, то: згідно статті 5 згаданого Закону - Планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання, яка віднесена: до високого ступеня ризику - не частіше одного разу на два роки; до середнього ступеня ризику - не частіше одного разу на три роки; до незначного ступеня ризику - не частіше одного разу на п’ять років. Учасники - суб'єкти господарювання є суб'єктами незначного ступеня ризику, відповідно заходи контролю проводяться 1 раз на 5 років. Звідси випливає, що такі акти Вам можуть надати лише суб'єкти господарської діяльності, які існують більше 5 років. Виходить, що в даному випадку порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі. Також просимо звернути увагу, що ця ж стаття 5 говорить про те, що "Планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому". Тобто рішення про планові заходи приймає виключно орган контролю і учасники вплинути на нього не можуть. Також абсурдною є Ваша прив'язка до дати видачі даного акту, чому не раніше 2017? Якщо учаснику виповнилось 5 років у січні 2018, і перевірка була проведена у березні чи квітні 2018, що йому робити? Отже, Ви бачите, що до Вашої вимоги більше запитань, ніж відповідей. Якщо у учасника є діюча ліцензія на провадження відповідного до закупівлі виду діяльності, він не перебуває в процесі ліквідації чи припинення, він не є боржником, відсутня інформація про порушення та притягнення до відповідальності, хіба це не є підставою вважати, що суб'єкт дотримується законодавства? Саме тому аналізуючи вищевикладене, просимо не дискримінувати учасників, не втсановлювати вимоги, які надають перевагу одним та перешкоджають іншим, які обмежують права учасників та є неправомірними, і тому вимагаємо виключити вимогу про акт, складений за результатами проведення заходу державного нагляду (контролю щодо додерження суб'єктом господурювання (участником) вимог законодавства у сфері охоронної деяльності, виданого органом ліцензування не раніше 2017 року, та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 червня 2018 09:51
Шановний замовнику, у документації, яку Ви завантажили, відсутній проект договору. Просимо завантажити його для того, щоб учасники могли з ним ознайомитися, зокрема з обсягом прав та обов'язків, строків та іншими істотними умовами.
Відповідь відсутня
Щодо строків надання послуг
Дата подання: 13 червня 2018 09:56
Шановний замовнику, з Вашого оголошення незрозуміло, на який термін Ви закуповуєте послуги. Ви зазначаєте, що строк початку надання послуг - 02.07.2018, але кінцевий термін не визначено. Проекту договору немає, відповідно побачити до якого терміну він укладається учасники не можуть. У Вашому оголошенні єдине, що зазначено, це "Протягом дії договору (3 роки)". Тобто учасники мають розцінювати це як термін надання послуг на 3 роки, тобто до 02.07.2021 року? Просимо надати роз'яснення з даного питання, адже, терміни надання послуг - одна з базових умов співпраці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо кількості охоронників
Дата подання: 13 червня 2018 10:02
У Вашому оголошенні зазначено, що має бути 10 постів; 14 охоронників у зміну. При чому у Вас зазначена різна інформація: Склад 1-єї зміни: охоронників – не більше 1 (3) на різних об'єктах. Просимо відповісти все ж таки, яка кількість охоронників має бути на постах: 10 постів і на них усього 14 охоронників. Чи 10 постів по 1 охороннику, але з можливістю залучення до 14 за зміну? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про IМО MODEL COURS
Дата подання: 13 червня 2018 10:17
У Вашому оголошенні Ви вимагаєте надати копії сертифікатів для керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом IМО MODEL COURS 3.21 «Port facility security officer» (регламентовано розділом X «Порядку організації охорони морських та річкових портів» затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України 27.03.2013 № 198, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.04.2013 за № 654/23186). Не зовсім розуміємо Вашу дану вимогу. У документації Ви зазначаєте, що потрібно надати інформацію про 56 працівників, а сертифікати лише на 2х осіб? Також якщо подивитися, що це за сертифікати, то вони стосуються морських працівників та інструкторів, а хіба охоронники є морськими працівниками? Навіть якщо вони охороняють порти? Також у Порядку організації охорони морських та річкових портів в пункті 8.4. зазначено, що співробітники охоронних організацій повинні пройти підготовку або інструктаж з питань морської безпеки в обсязі, що відповідає типу діяльності, для здійснення якої вони залучаються. Тому питання - чому потім не можна провести інструктаж для цих 56х осіб і тоді вимога про сертифікати не буде актуальною. Тому просимо Вас надати роз'яснення з приводу даного питання, виключити вимогу про сертифікати IМО MODEL COURS та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОДА Фірма "Легіон" ТОВ 17 640 000,00
UAH з ПДВ
13 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" 19 885 824,00
UAH з ПДВ
13 699 123,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П." 20 316 660,00
UAH з ПДВ
19 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА" 20 239 349,76
UAH з ПДВ
20 239 349,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2018 16:48
1 Док. сотрудников.pdf
18 червня 2018 16:48
1. док. специалистов.pdf
18 червня 2018 16:47
1. Справка сотрудники.pdf
18 червня 2018 16:47
2.. Нач. охраны.pdf
18 червня 2018 16:47
3. ИЦ Гарник.pdf
18 червня 2018 16:46
Пентковский 4 р.jpeg
18 червня 2018 16:46
Пентковский в. билет. 1.jpeg
18 червня 2018 16:46
Пентковский в. билет. 2.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский в.билент.3.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский в.билет.5.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский в.билет.6.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский Диплом.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский О.Д. Н.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский О.Д. П.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский ТК.1.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский ТК.2.jpeg
18 червня 2018 16:45
Пентковский ТК.3.jpeg
18 червня 2018 15:57
Витяг з реестру.pdf
18 червня 2018 15:57
ЛЖ.zip
18 червня 2018 15:57
Лицензия.pdf
18 червня 2018 15:57
Статистика.pdf
18 червня 2018 15:57
Статут.pdf

Публічні документи

18 червня 2018 11:55
4.12 - Довідка щодо акту.pdf
18 червня 2018 11:55
4.11-Ліцензія.pdf
18 червня 2018 11:55
Технічні вимоги.pdf
18 червня 2018 11:55
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2018 11:55
4.7-Довідка з банку.pdf
18 червня 2018 11:55
4.6-Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2018 11:55
4.1-Статут-23.05.18.pdf
18 червня 2018 11:55
3.2-Акти МППЗТ.rar
18 червня 2018 11:55
3.2-АКТИ до дог. 73-В-МИФ-17.pdf
18 червня 2018 11:55
2.7 - Сертифікати IМО.pdf
18 червня 2018 11:55
2.6.4-Диплом.pdf
18 червня 2018 11:55
2.6.3-Довідка УКЗ ГУНП.pdf
18 червня 2018 11:55
2.6.2-Трудова книжка.pdf
18 червня 2018 11:55
2.4 -Медичні довідки.pdf
18 червня 2018 11:55
2.3 - Сертифікати Н.П..pdf
18 червня 2018 11:55
2.1 -Довідки МВС.pdf
18 червня 2018 11:55
2 - Довідка персонал.pdf
18 червня 2018 11:55
1 - Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

18 червня 2018 14:52
Заява на реєстрацію.pdf
18 червня 2018 11:22
технічний паспорт 2.jpg
18 червня 2018 11:22
технічний паспорт 1.jpg
18 червня 2018 11:22
статут (1).pdf
18 червня 2018 11:22
сертифікат Васьков.JPG
18 червня 2018 11:22
Свідоцтва.pdf
18 червня 2018 11:22
ліцензія.pdf
18 червня 2018 11:22
Згода Свириденко.pdf
18 червня 2018 11:22
Згода 2.pdf
18 червня 2018 11:22
Згода 1.pdf
18 червня 2018 11:22
договір трекери.pdf
18 червня 2018 11:22
договір оренди ТЗ.pdf
18 червня 2018 11:22
Довідка працівники .pdf
18 червня 2018 11:22
виписка (2).pdf

Публічні документи

18 червня 2018 09:34
Cкан-копії довідок МВС.rar
18 червня 2018 09:34
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2018 09:34
Скан-копія Статуту.pdf
18 червня 2018 09:34
Скан-копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОДА Фірма "Легіон" ТОВ

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІНФОРМ БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОДА Фірма "Легіон" ТОВ
#22451625
Відхилено 13 699 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 13:40
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
Відхилено 13 699 123,20
UAH з ПДВ
23 червня 2018 13:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П."
#40334360
Переможець 19 220 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 13:41

Документи

23 червня 2018 13:40
протокол №1.pdf
23 червня 2018 13:39
решение Легион.pdf

Документи

23 червня 2018 13:41
протокол №1.pdf

Документи

23 червня 2018 13:41
протокол №1.pdf
23 червня 2018 13:41
Решение СКОРП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2018 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П."
#40334360
19 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2018 13:41
протокол №1.pdf
23 червня 2018 13:41
Решение СКОРП.pdf