Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання та очищення вод поверхневого стоку вулиці Перемоги міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
1 442 877,00 UAH
UA-2018-06-11-000207-b 23efe3c710cb492593068d36f61d7ce1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обгольц Світлана Альбертівна

+380617822234 obgolts_svetlana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, буд. 45
Контактна особа: Обгольц Світлана Альбертівна
+380617822234
obgolts_svetlana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція споруд для збирання та очищення вод поверхневого стоку вулиці Перемоги міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2018  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

11 червня 2018 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець БАБІН МИКОЛА ЄВГЕНОВИЧ
#3192503990
Переможець 1 442 877,00
UAH
11 червня 2018 11:36

Документи

11 червня 2018 11:36
Електронний підпис
11 червня 2018 11:35
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 12:15
Акт виконаних робіт від 26.11.2018 укладений
22 грудня 2018 12:13
Акт виконаних робіт від 30.08.2018 укладений
22 грудня 2018 12:13
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 12:07
додаткова угода від 22.12.2018.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:05
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 14:47
додаткова угода від 06.12.2018.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 14:44
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 11:38
договір від 11.06.2018 укладений
11 червня 2018 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з узгодженням ціни у бік зменшення, скорочення строку дії договору, виконання робіт та для покращення якості предмета закупівлі, Замовник – Розпорядник коштів та Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №72/18 від 11.06.2018 року внести наступні зміни: викласти пункти 2.1., 3.1, 3.2 і 14.1 - у нових редакціях та внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 72/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 72/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі та у зв’язку з узгодженням ціни у бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) і з узгодженням зміни строку виконання робіт, відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів та Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 72/18 від 11.06.2018 року внести наступні зміни: 1) викласти пункти 2.1, 3.1, 3.2 у наступній редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у нових редакціях
Номер договору про закупівлю: 72/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 72/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2018 — 01 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 031 277,00
UAH