Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори, принтери, комплекти комп’ютерної клавіатури та миші, системні блоки, принтери для друкування чеків
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2018-06-10-000001-b 5c399356e6a94c2493f41e6319486cbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тот

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗСРРЛО "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, 80000, г. Сокаль,ул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Інна Тот
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2018 05:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 27 червня 2018 15:35
Початок аукціону: 27 червня 2018 15:35
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Монітори, принтери, комплекти комп’ютерної клавіатури та миші, системні блоки, принтери для друкування чеків

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
48 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
32 штуки
Комплекти комп’ютерної клавіатури та миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
32 штуки
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Принтери для друкування чеків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2018 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2018 05:00
2-Додатки до ТД-Комп ютерне обладнання.docx
10 червня 2018 05:00
2-ТД-Комп ютерне обладнання.docx
11 червня 2018 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2018 05:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2018 05:00
2-Додатки до ТД-Комп ютерне обладнання.docx
10 червня 2018 05:00
2-ТД-Комп ютерне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 11 червня 2018 19:54
Дата відповіді: 13 червня 2018 23:26
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Ваша пропозиція взята до уваги. У випадку виникнення такої необхідності, ми обов"язково звернемось до вас для здійснення такої перевірки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВТ-ТЕХНОЛОДЖИ 459 456,00
UAH з ПДВ
459 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 478 104,00
UAH з ПДВ
478 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 10:16
Цінова.pdf
26 червня 2018 10:16
Технічна специфікація.pdf
26 червня 2018 10:16
Документи.zip

Публічні документи

09 липня 2018 17:59
Документи на переможця
25 червня 2018 17:14
Електронний підпис
25 червня 2018 17:13
Проект договору.pdf
25 червня 2018 17:13
Технічна специфікація.pdf
25 червня 2018 17:13
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2018 17:13
Технічні вимоги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВТ-ТЕХНОЛОДЖИ

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВТ-ТЕХНОЛОДЖИ
#35142156
Відхилено 459 456,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 16:10
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 478 104,00
UAH з ПДВ
06 липня 2018 19:37

Документи

05 липня 2018 16:10
Електронний підпис

Документи

06 липня 2018 19:37
Електронний підпис
06 липня 2018 19:35
Протокол -4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 19:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
478 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2018 19:37
Електронний підпис
06 липня 2018 19:35
Протокол -4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 01:21
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 10:25
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 15:12
Договір №276.pdf укладений
31 липня 2018 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму Договору на 45 522,00 грн.,у зв'язку з цим внести зміни до п.3.1.Договору, викласти його в новій редакції: "3.1.Загальна вартість Договору з 3 ПДВ: 432582,00 грн. відповідно до п.193.1. Податкового кодексу України"
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №276 від 26.07.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 432 582,00
UAH з ПДВ