Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

: Офісне устаткування та приладдя різне : Офісне устаткування та приладдя різне : Офісне устаткування та приладдя різне Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2018-06-06-003095-a 6758862dfb734744ada2d674951f7a07
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2018 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 08:00
Початок аукціону: 15 червня 2018 11:31
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
№ з/п Найменування
Технічна
характеристика
Одиниця виміру Кількість
1 Папір офісний Формат А4, 80 г/м2, 500 арк, HP Printing клас А+ пач. 200
2 Папір офісний 500 арк."ZOOM" А5 80 г/м2,кла С Формат А4,500 арк."ZOOM" А5 80 г/м2,клас С пач. 150
3 Папка - регістратор Регистратор ELITE двост. А4, 70мм, асорті BM.3001 шт. 50
4 Папка - регістратор Регистратор ELITE двост. А4, 50мм, асорті, PP, збірний BM.3002 шт. 35
5 Папка-реєстратор на 2-х кільцях А4 BUROMAX, ширина торця 40 мм BM.3101 шт. 10
6 Папка-реєстратор на 2-х кільцях А4 BUROMAX, ширина торця 30 мм BM.3101 шт. 10
7 Папка для документів на зав'язках, А4, 0,40 мм, картонна шт. 50
8 Флешка 16GB Transcend JetFlash 350 (TS16GJF350) шт. 10
9 Коректор ручка 8 мл., мет., наконечник BM.1031 шт. 28
10 Скотч канцелярський прозорий 18мм х 20м /8шт.BM.7150-01 рул. 5
11 Скотч пакувальний 48мм*100 мх40мк прозорий шт. 28
12 Олівець графітний, НВ, з ласт. ВМ8504 шт. 100
13 Клей олiвець 35г, основа PVP BM.4909 шт. 34
14 Касова стрічка Касова стрічка 57*21 шт. 700
15 Папір для нотаток 90х90 мм Economix, 1000 арк., білий Е20938 шт. 10
16 Кутик пластиковий А4, Colors of Life SK-310CL ассорти непрозорий шт. 100
17 Текст-маркери Комплект з 4-х флуор. текст-маркерів BM.8900-94 шт. 10
18 Чинка з контейнером SHAKER, 1 отвір, асорті MP.534753

шт. 10
19 Фарба штемпельна синя 28 мл ВМ 1901-01,на водній основі шт. 15
20 Калькулятор CITIZEN SDC-888, 12-розрядів (кількість цифр на екрані), розмір 158х203х31мм

шт. 2
21 Ножицi офiснi, 175мм ВМ4504 шт. 5
22 Книга обліку А4/192 арк. кл. офс. (тв.лам. обкл.)"BuroMax" BM.2404
шт. 19
23 Книга обліку Укр. симв. 96 арк/кліт.оф.(тв. лам. обл), А4 BM.2400-38 шт. 30
24 Книга обліку . А4, 48 аркушів, клітинка, офсет,ВМ 2426
шт. 35
24 Книга обліку . А4, 48 аркушів, клітинка, офсет,ВМ 2426
шт. 35
25 Блок для нотаток 76х76мм, 100арк., асорті BM.2312-99 шт. 10

26 Стікер закладка 45*12 мм (5 кол.*25 арк.) BM.2302-98 шт. 10
27 Біндер 25 мм 12 шт Виготовлені з якісного металу з фарбуванням в чорний колір. Упаковані в картонну упаковку по 12 шт. ВМ 5304 пач. 25
28 Біндер 19мм 12шт Виготовлені з якісного металу з фарбуванням в чорний колір. Упаковані в картонну упаковку по 12 шт. ВМ 5305 пач. 10
29 Біндер 32мм 12шт Виготовлені з якісного металу з фарбуванням в чорний колір. Упаковані в картонну упаковку по 12 шт. ВМ 5303 пач. 2
30 Ніж універсальний універсальний 9 мм, мет. направляюча, пласт.BM.4601 шт. 7
31 Маркер перманентний 8566 2,5 мм круглий чорний CENTROPEN шт. 10
32 Гумка комбінована SunPearl, 6541/60 KOH-I-NOOR шт. 20

33 Лінійка 30 см.,кольорова не прозора Soho шт. 10
34 Степлер металевий "МАТАЛІК" BUROMAX, 12 аркушів, (скоби №10), синій, BM.4150-02
шт. 10
35 Степлер металевий BUROMAX, 20 аркушів, (скоби №24; 26), синій, BM.4250-02
шт. 8

36 Розшивач скоб Легко видаляє скоби № 24/6, 26/6, ВМ 4490 шт. 8
37 Папка пластикова з 60 файлами А4, зелений BM.3622-04 пач. 2
38 Папка A4 з боковим притиском, синій BM.3402-02 шт. 3
39 Швидкозшивач картонний 0.4 шт. 100
40 Діркопробивач Металевий на 20 арк., чорний BM.4037-01 шт. 2
41 Касова книга А4,самокопіююча,тверда палітурка 100 аркушів(50 блоків) нового зразка шт. 30
42 Касова книга А5,самокопіююча,тверда палітурка 100 аркушів(50 блоків) нового зразка шт. 30

Технічні вимоги та умови:
Пропозиція учасника подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- комерційною пропозицією учасника (обов’язково із специфікацією товару відповідно до вимог до предмету закупівлі та додатку № 2 до проекту договору про закупівлю);
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. Вимоги щодо якості товару, що поставляється: Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
Заміна товару на аналог не допускається (п. 6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35).
2. Товар, що поставляється, має бути новим (не вживаним), у відповідному пакуванні від виробника.
3. На товар, що поставляється, має надаватись гарантія виробника та/або продавця, але не менша, ніж гарантія виробника на вказаний тип товару.

Специфікація, яка містить товар, що відрізняється від вимог замовника найменуванням, розмірами, матеріалом, кількістю та іншім критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.

3. Перелік сканкопій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги
3.1 Копія Статуту або іншого установчого документу.
3.2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість для підприємств, які зареєстровані з 01.01.2014 року).
3.3 Копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3.4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
3.5. Копія паспорту (для фізичних осіб).
3.6. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та оригіналом листа-відгука контрагента
3.7 у вигляді листа (довідки) в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон);
3.8 довідка в довільній формі про те, що учасника не внесено до реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
3.9 заява на згоду на обробку персональних даних;
3.10 інші документи (за наявності) на розсуд учасника;
3.11 форма пропозиції, відповідно до додатку.

Учасник – переможець аукціону протягом 2 робочих днів після закінчення аукціону надає представникам Замовника зразки продукції для визначення її технічних та якісних характеристик вимогам до предмету закупівлі. А також документи, які свідчать про якість товару, що пропонується Учасником (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, встановлені діючим законодавством).
Товар повинен бути придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України затвердженими на даний вид товару.


-
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Ціна пропозиції повинна включати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, вартість тари (упаковки) товару, вартість доставки товару до місця поставки, а також всі витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю.

Товар повинен бути новий, без зовнішніх пошкоджень, не брудний.
Не порушена оригінальна упаковка.
Постачальник несе відповідальність за якість та кількість товару, що постачається, та, у випадку поставки не всього та неякісного товару, що замовляється, повинен провести заміну неякісної партії (здійснити додаткову поставку) і транспортувати до місцезнаходження Замовника за власний рахунок протягом 10 календарних днів, з моменту отримання претензії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1943 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 48 996,00
UAH з ПДВ
48 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО" 50 994,05
UAH з ПДВ
50 994,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2018 18:18
ВІВАТ_Висновок СЕС.pdf
13 червня 2018 18:18
Паспорт.pdf
13 червня 2018 18:18
ІПН.pdf
13 червня 2018 18:18
Витяг_ЄдинийПодаток.pdf
13 червня 2018 18:18
Витяг_ЄдинийПодаток(1).pdf
13 червня 2018 18:18
Витяг з ЄДРПОУ_28_02_2018.pdf
13 червня 2018 18:18
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
Відхилено 48 996,00
UAH з ПДВ
15 червня 2018 13:26
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
Переможець 50 994,05
UAH з ПДВ
15 червня 2018 13:32

Документи

15 червня 2018 13:25
Протокол 202.docx

Документи

15 червня 2018 13:30
Протокол 203.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
50 994,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2018 13:30
Протокол 203.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
рис4.jpeg укладений
19 червня 2018 17:28
рис3.jpeg укладений
19 червня 2018 17:28
рис2.jpeg укладений
19 червня 2018 17:28
рис.jpeg укладений
19 червня 2018 17:28