Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дроти
Очікувана вартість
106 635,50 UAH
UA-2018-06-05-000615-c 5eec8315bff64bf0aeb81f0dfa486639
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушевський Юрій Михайлович

+380444653513 YURIST8@LISKI.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081373
Вебсайт: http://liski.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22
Контактна особа: Грушевський Юрій Михайлович
+380444653513
YURIST8@LISKI.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2018 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 15:45
Початок аукціону: 02 липня 2018 12:26
Очікувана вартість: 106 635,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Дроти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 15:28
ТД_Дроти.doc
20 червня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 15:28
ТД_Дроти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

договор
Дата подання: 08 червня 2018 14:03
Дата відповіді: 12 червня 2018 15:31
ЛИСТ СОГЛАСОВАНИЯ Основных условий к тендерному предложению по Філія «Центр транспортного сервісу «Ліски» ПАТ «Українська залізниця» (Покупець) Заявитель тендерного предложения ЧАО «ПО «СТАЛЬКАНАТ-СИЛУР» С замечаниями: В редакції Покупця В редакції Продавця 2.2. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом відповідності та/або іншими документами, які необхідні для продажу даного виду згідно з чинним законодавством України. 2.2. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом якості Продавця. 4.1. Оплата за замовлений Товар здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 10 банківських днів після отримання товару, але не раніше реєстрації податкової накладної. 4.1. Оплата за замовлений Товар здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 10 банківських днів після отримання товару. 5.1. Товар поставляється ПОКУПЦЮ партіями протягом 5 робочих днів з моменту подання ПОКУПЦЕМ заявки ПРОДАВЦЮ. 5.1. Товар поставляється ПОКУПЦЮ партіями протягом ___ робочих днів з моменту узгодження ПРОДАВЦЕМ заявки ПОКУПЦЯ. 7.2. В разі постачання товарів неналежної якості ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується власними силами і засобами замінити неякісну продукцію протягом 10 робочих днів з моменту підписання Акту, передбаченого п.2.4., та сплатити штраф у розмірі 20% від вартості неякісного товару. 7.2. В разі постачання товарів неналежної якості ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується власними силами і засобами замінити неякісну продукцію протягом 20 робочих днів з моменту підписання Акту, передбаченого п.2.4. У разі невиконання обов’язку щодо заміни неякісної продукції, ПРОДАВЕЦЬ сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від її вартості. 7.3. В разі порушення термінів поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує пеню у розмірі 0,5 % від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% відсотків вказаної вартості. 7.3. В разі порушення термінів поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує пеню у розмірі 0,5% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення, що діяла на період, за який нараховується пеня, від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% відсотків вказаної вартості. 7.4. За порушення строків оплати товару ПОКУПЕЦЬ сплачує пеню в розмірі 0,5 % від несплаченої суми за кожен день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ за кожен день прострочення, що діяла на період, за який нараховується пеня, від несплаченої суми за кожен день прострочення. 7.4. За порушення строків оплати товару ПОКУПЕЦЬ сплачує пеню в розмірі 0,5 % від несплаченої суми за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення, що діяла на період, за який нараховується пеня, від несплаченої суми за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору є загальним і може змінюватися після аукціону та визначення переможця процедури закупівлі, але до підписання договору .
Додатки до договору формуються після аукціону та визначення переможця процедури закупівлі
Умови проекту договору про закупівлю можуть бути змінені за згодою сторін після аукціону та визначення переможця процедури закупівлі але до підписання договору, проте не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які передбачені чинним законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Свірон 106 409,44
UAH
106 409,44
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Кривда Кристина Костянтинівна 106 604,44
UAH
106 604,44
UAH
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 14:31
Електронний підпис
27 червня 2018 14:23
Проект договору.FR12.pdf
27 червня 2018 14:23
Наказ протокол.FR12.pdf
27 червня 2018 14:23
Лист-згода.FR12.pdf
27 червня 2018 14:23
Копія Статуту.FR12.pdf
27 червня 2018 14:23
Довідка про статтю 9.FR12.pdf
27 червня 2018 14:23
Довідка про ст17.FR12.pdf
27 червня 2018 14:23
Витяг ЄДР.FR12.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 13:46
проект договору.FR12.pdf
27 червня 2018 13:46
Паспорт.pdf
27 червня 2018 13:46
Лист-згода.FR12.pdf
27 червня 2018 13:46
Інформація про ФОП.FR12.pdf
27 червня 2018 13:46
Договора8.pdf
27 червня 2018 13:46
Договора7.pdf
27 червня 2018 13:46
Витяг.pdf
27 червня 2018 13:46
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Свірон

Фізична особа-підприємець Кривда Кристина Костянтинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Свірон
#37744968
Переможець 106 409,44
UAH
05 липня 2018 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Свірон
#37744968
106 409,44
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:01
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 11:59
Договір №259-ПМ від 24.07.2018.pdf укладений
24 липня 2018 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відмова виконання