Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проживання учасників НТЗ з легкої атлетики зг. наказу № 199
Очікувана вартість
131 750,00 UAH
UA-2018-06-01-002716-a 2972482c9b894a88b9c39a322cad9161
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любіжанін Володимир Юрійович

+380322602098 invasport_lvh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 червня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт"
Код ЄДРПОУ: 19331171
Вебсайт: https://www.facebook.com/invasport.lviv.ukraine
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., місто, Львів вул Харківська 6
Контактна особа: Любіжанін Володимир Юрійович
+380322602098
invasport_lvh@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проживання учасників НТЗ з легкої атлетики зг. наказу № 199
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82536, Україна, Львівська область, Турківський р-н, с.Яворів вул.Рівних прав та можливостей,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2018  —  23 травня 2018
ДК 021:2015: 55130000-0 — Інші готельні послуги

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000056 ● db0ee9b48c814d7cb864c87a0fddd1f8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 18:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2019 № 25

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-06-01-002716-a 01.06.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 17:55:32

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), Західним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг закупівлі, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» (далі – Замовник) в 2018 році.
У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UА-2018-06-01-002716-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником, окрім проведення даної закупівлі інших готельних послуг, укладено ще 25 договорів з аналогічним предметом закупівлі без застосування процедур закупівлі, визначених статтею 12 Закону № 922, загальна вартість яких становить 1 875 172,50 гривень. Зокрема, вартість договорів за лютий, березень, травень, червень і липень 2018 року перевищує межу, встановлену статтею 2 Закону № 922, а саме 200 000 тис. гривень.
Інформація про закупівлі опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номерами ID: UA-2018-01-31-001408-а; UА-2018-02-05-001253-c; UА-2018-02-05-002980-а; UА-2018-02-05-002986-а; UА-2018-02-09-000948-c; UА-2018-02-09-002852-а; UА-2018-02-14-000860-а; UА-2018-03-06-000156-а; UА-2018-03-17-000017-а; UА-2018-03-17-000033-с; UА-2018-03-26-000720-b; UА-2018-04-03-000422-b; UА-2018-05-11-000339-b; UА-2018-05-11-000377-с; UА-2018-05-11-000458-а; UА-2018-05-11-000483-а; UА-2018-05-16-000298-b; UА-2018-05-22-000668-а; UА-2018-05-22-000693-а; UА-2018-05-24-000256-с; UА-2018-06-01-000388-b; UА-2018-06-01-000548-с; UА-2018-06-01-002716-а; UА-2018-06-14-000449-b; UА-2018-07-10-000080-b; UА-2018-07-10-000306-а.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону № 922, цей Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Згідно із пунктом 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону № 922, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Водночас, згідно частини 1 статті 20 Закону № 922, відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, керуючись пунктом 6 та 11 статті 10 Закону № 2939, частини 5 статті 7-1 Закону № 922, підпунктом 2 і 9 пункту 6, Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016, прошу надати письмові пояснення з наступних питань:
Чому, при закупівлі інших готельних послуг за кодом «ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги» уникнено конкурентної процедури та не застосовано основну процедуру – відкриті торги, оскільки загальна вартість укладених договорів становить 1 875 172,50 грн, що перевищує вартісні показники, визначені частиною 1 статті 2 Закону № 922, при тому, що по вказаному предмету закупівлі було укладено 26 договорів, враховуючи, що організація та планування заходів повинно здійснюватися відповідно до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України та проведення навчально-тренувальної підготовки спортсменів та забезпечення їх участі у заходах, передбачених календарним планом фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів регіону на відповідний рік, що передбачено в Типовому положенні про регіональний та місцевий центри з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 липня 2011 р. № 766 ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-15 19:15:30

лист пояснення

лист пояснення

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 12:46:45

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» за номером ID: UА-2018-06-01-002716-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до пункту 7 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення навчально-тренувальних зборів збірних команд України з видів спорту, спортивних змагань і заходів з фізичної культури і спорту всеукраїнського та міжнародного рівня, у тому числі заходів із фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів, забезпечення участі національних збірних команд України в міжнародних спортивних змаганнях, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного спортивного заходу (або забезпечення участі в ньому), якщо такий захід включено до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.
Просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
1. Чи включено даний захід до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України, при цьому до пояснень може бути долучене документальне підтвердження.

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-26 19:21:09

лист пояснення

лист пояснення


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
П-во ЗРСЦ-НКСІУ
#34105878
Переможець 131 750,00
UAH
01 червня 2018 16:20

Документи

01 червня 2018 16:20
Електронний підпис
01 червня 2018 16:18
Рішення переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 16:25
Договір укладений
01 червня 2018 16:23