Послуги з проживання учасників НТЗ з легкої атлетики зг. наказу № 199
Очікувана вартість
131 750,00 UAH
UA-2018-06-01-002716-a 2972482c9b894a88b9c39a322cad9161
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Любіжанін Володимир Юрійович

+380322602098 invasport_lvh@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт"
Код ЄДРПОУ: 19331171
Вебсайт замовника: https://www.facebook.com/invasport.lviv.ukraine
Місцезнаходження замовника: 79010, Україна, Львівська обл., місто, Львів вул Харківська 6
Контактна особа замовника: Любіжанін Володимир Юрійович
+380322602098
invasport_lvh@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проживання учасників НТЗ з легкої атлетики зг. наказу № 199
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82536, Україна, Львівська область, Турківський р-н, с.Яворів вул.Рівних прав та можливостей,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2018  —  23 травня 2018
ДК 021:2015: 55130000-0 — Інші готельні послуги

Документація

Тендерна документація

Немає

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000056 ● db0ee9b48c814d7cb864c87a0fddd1f8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-07 18:00:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2019 № 25

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-06-01-002716-a 01.06.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 17:55:32

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), Західним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг закупівлі, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» (далі – Замовник) в 2018 році.
У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UА-2018-06-01-002716-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником, окрім проведення даної закупівлі інших готельних послуг, укладено ще 25 договорів з аналогічним предметом закупівлі без застосування процедур закупівлі, визначених статтею 12 Закону № 922, загальна вартість яких становить 1 875 172,50 гривень. Зокрема, вартість договорів за лютий, березень, травень, червень і липень 2018 року перевищує межу, встановлену статтею 2 Закону № 922, а саме 200 000 тис. гривень.
Інформація про закупівлі опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номерами ID: UA-2018-01-31-001408-а; UА-2018-02-05-001253-c; UА-2018-02-05-002980-а; UА-2018-02-05-002986-а; UА-2018-02-09-000948-c; UА-2018-02-09-002852-а; UА-2018-02-14-000860-а; UА-2018-03-06-000156-а; UА-2018-03-17-000017-а; UА-2018-03-17-000033-с; UА-2018-03-26-000720-b; UА-2018-04-03-000422-b; UА-2018-05-11-000339-b; UА-2018-05-11-000377-с; UА-2018-05-11-000458-а; UА-2018-05-11-000483-а; UА-2018-05-16-000298-b; UА-2018-05-22-000668-а; UА-2018-05-22-000693-а; UА-2018-05-24-000256-с; UА-2018-06-01-000388-b; UА-2018-06-01-000548-с; UА-2018-06-01-002716-а; UА-2018-06-14-000449-b; UА-2018-07-10-000080-b; UА-2018-07-10-000306-а.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону № 922, цей Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Згідно із пунктом 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону № 922, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Водночас, згідно частини 1 статті 20 Закону № 922, відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, керуючись пунктом 6 та 11 статті 10 Закону № 2939, частини 5 статті 7-1 Закону № 922, підпунктом 2 і 9 пункту 6, Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016, прошу надати письмові пояснення з наступних питань:
Чому, при закупівлі інших готельних послуг за кодом «ДК 021:2015: 55130000-0 – Інші готельні послуги» уникнено конкурентної процедури та не застосовано основну процедуру – відкриті торги, оскільки загальна вартість укладених договорів становить 1 875 172,50 грн, що перевищує вартісні показники, визначені частиною 1 статті 2 Закону № 922, при тому, що по вказаному предмету закупівлі було укладено 26 договорів, враховуючи, що організація та планування заходів повинно здійснюватися відповідно до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України та проведення навчально-тренувальної підготовки спортсменів та забезпечення їх участі у заходах, передбачених календарним планом фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів регіону на відповідний рік, що передбачено в Типовому положенні про регіональний та місцевий центри з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 липня 2011 р. № 766 ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-15 19:15:30

лист пояснення

лист пояснення

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 12:46:45

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі інших готельних послуг (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» за номером ID: UА-2018-06-01-002716-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до пункту 7 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі товарів і послуг, необхідних для проведення навчально-тренувальних зборів збірних команд України з видів спорту, спортивних змагань і заходів з фізичної культури і спорту всеукраїнського та міжнародного рівня, у тому числі заходів із фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів, забезпечення участі національних збірних команд України в міжнародних спортивних змаганнях, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів або надання послуг окремо для кожного спортивного заходу (або забезпечення участі в ньому), якщо такий захід включено до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.
Просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
1. Чи включено даний захід до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України, при цьому до пояснень може бути долучене документальне підтвердження.

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-26 19:21:09

лист пояснення

лист пояснення

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт", 19331171, Україна, місто, Львів вул Харківська 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з проживання учасників НТЗ з легкої атлетики зг. наказу № 199, 131750UAH, 55130000-0, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 2972482c9b894a88b9c39a322cad9161, 2018-06-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 07 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік; відповідь Замовника на пояснення; Рішення про визначення Переможця від 01.06.2018; звіт про укладений договір, договір про надання послуг від 01.06.2018 № 05-05. За результатами моніторингу закупівлі, беручи до уваги пояснення Підприємства, надане на запит Західного офісу, за відсутності інформації, отриманої у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яка б підтверджувала зворотне, станом на 28.02.2019 порушень на стадії планування та оприлюднення інформації не встановлено., 28 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування та оприлюднення інформації про закупівлю не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
П-во ЗРСЦ-НКСІУ
#34105878
Переможець 131 750,00
UAH
01 червня 2018 16:20

Документи

01 червня 2018 16:20
sign.p7s
01 червня 2018 16:18
Рішення переможця

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 червня 2018 16:25
Договір укладений
01 червня 2018 16:23

Актуальні тендери

До пошуку