Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Іімуноферментні тести для аналізатора ІФА та реагенти та витратні матеріали для імуноелектрохемілюмінісцентних досліджень, сумісні з приладом «Аналізатор cobas e 411» (закрита система)
Очікувана вартість
179 352,50 UAH
UA-2018-06-01-000171-a 52b19003c3dc43658be32e564a2c7d42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Поспєлова

0512489710 nocpls@mksat.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 32884704
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 138 б
Контактна особа: Ольга Поспєлова
0512489710
nocpls@mksat.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2018 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2018 00:00
Очікувана вартість: 179 352,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

діагностичні системи

Тендерна документація

01 червня 2018 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 09:09
лаборатория исправлено МТВ 2.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: імуноферментні тести для аналізатора ІФА
Опис предмету закупівлі:
33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 червня 2018 12:10
Закінчення: 19 червня 2018 12:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 пач
КП АТ(+/-) ВІЛ-1/2
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
15 флак
ВЛК.(НВsAg)
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
15 флак
ВЛК анти -НCV
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
20 флак
ВЛК- ВІЛ-1
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
2 пач
Тест-система імуноферментна для підтвердження антитіл до гепатиту С (HCV -підтв.24 досл.)
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
1 пач
Тест-система імуноферментна для підтвердження виявленого поверхневого антигенту гепатиту В (HBs Ag -підтв.96 досл.)
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бокал Ольга Іванівна 14 825,00
UAH з ПДВ
14 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Реал Діагностик" 14 014,40
UAH з ПДВ
14 014,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2018 15:22
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 18:05
документи переможця.pdf
15 червня 2018 17:28
Тех частина лот1.pdf
15 червня 2018 17:28
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бокал Ольга Іванівна

ТОВ "Реал Діагностик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Реал Діагностик"
#39231218
Переможець 14 014,40
UAH з ПДВ
25 червня 2018 19:48

Документи

25 червня 2018 19:48
Електронний підпис
25 червня 2018 19:46
Переможець Лот1 .docx
25 червня 2018 17:07
Електронний підпис
25 червня 2018 17:06
Переможець Лот1 .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 19:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Реал Діагностик"
#39231218
14 014,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2018 19:48
Електронний підпис
25 червня 2018 19:46
Переможець Лот1 .docx
25 червня 2018 17:07
Електронний підпис
25 червня 2018 17:06
Переможець Лот1 .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 09:41
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
18 грудня 2018 09:40
Електронний підпис укладений
13 липня 2018 08:57
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 13:16
Лаборатория ЛОТ1 09.07.2018.PDF укладений
09 липня 2018 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в номер Договору постачання, та викласти його в наступній редакції: Договір постачання № 115 09.07.2018
Номер договору про закупівлю: Договор № 115 09.07.2018
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 115 09.07.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущена технічна помилка при заповненні електронної системи щодо поля "Номер договору". Замінити слова Договор №115 09.07.2018 на 115 на підставі підкріпленого договору в електронну систему. Вважати номер договору дійсним. Підстава- протокол №17 від 16.07.2018 р.
Номер договору про закупівлю: Договор № 115 09.07.2018
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 115
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.1 п.11.3. Договору про закупівлю товарів за державні кошти №25 від 05.03.2018 року, сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника до діючого Договору на суму - 81 грн 37 коп.
Номер договору про закупівлю: Договор № 115 09.07.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 115 від 09.07.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML