Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні таблички
Очікувана вартість
32 700,00 UAH
UA-2018-06-01-000033-b ● cdff542d499d4102b441cf38527cafe1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31722949 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220 |
Контактна особа: |
Гузенко Роман Володимирович +380445660174 kpuzn_dar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2018 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2018 09:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2018 09:17 |
Початок аукціону: | 08 червня 2018 14:43 |
Очікувана вартість: | 32 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 163,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Інформаційні таблички-"Правила відпочинку в парках" 1000х700 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
13 шт
Інформаційні таблички - "Назви парків" 841х594 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
425 шт
Інформаційні таблички зі слоганами 240х240 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2018 09:12 |
ДОГОВІР.doc |
01 червня 2018 09:12 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-01-000033-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ", Код ЄДРПОУ:36678347
Дата подання: 21 червня 2018 10:02
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику!
Відповідно до Оголошення про проведення електронних торгів № 58 від 01.06.2018 р., для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді з Додатку №1. Також Учасник електронних торгів повинен надати в складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам та якісним характеристикам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником. Учасник повинен прикріпити у форматі pdf усі документи, зазначені нижче (документи повинні бути скановані з оригіналів, містити розбірливі зображення).
Так, в Додатку № 1 передбачено надання наступних документів, зокрема:
- Довідка про товар, що пропонує учасник, з зазначенням виробника, стандартів (ТУ, або ТУУ або ГОСТів, або ДСТУ, тощо) згідно яких виготовляється товар, детальний опис основних технічних характеристик товару.
- Сертифікат відповідності продукції власного виробництва, або декларації про відповідність, або іншого документа, який підтверджує, що саме учасник виробляє товар, який є предметом закупівлі (для учасника, як виробника товару).
- Договір, відповідно до якого учасника визнано офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво інтересів від виробника.
- Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка(витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
Так, ПП "Антлант" в складі своєї пропозиції не було надано документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі, а саме протоколу (витягу з протоколу) про призначення директора або довіреність на підписанта. Це є грубим порушенням вимог тендерної документації, оскільки не підтвердженні повноваження підписанта тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Окрім цього, ПП "Антлант" не було надано документу, що підтверджують чи є ПП "Атлант" виробником товару, а саме: сертифікату відповідності, декларації відповідності, або іншого документу, що підтверджують виробництво товару. Також ПП "Атлант" не було надано інформації стосовно того, чи є він дилером або дистриб'ютором предмету закупівлі. Таким чином не можливо встановити чи є ПП "Атлант" виробником товару або його розповсюджувачем. Не надання вищезазначених документів, є порушенням вимог тендерної документації.
Також, ПП "Атлант" не було надано довідки про товар, де необхідно було зазначити виробника товару та відповідно до яких стандартів виготовляється товар, що є порушенням вимог тендерної документації.
ПП "Антлант" не було надано обґрунтованого листа з причинами не надання документів, які необхідно було надати відповідно до вимог тендерної документації.
Також, тендерною документацію передбачено, що усі файли повинні бути прикріпленні у форматі pdf, а ПП "Атлант" надав витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у форматі rtf.Отже, цей Учасник не виконав умови Закупівлі.
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі". На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "Атлант" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Оголошення про проведення електронних торгів № 58 від 01.06.2018 р., для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді з Додатку №1. Також Учасник електронних торгів повинен надати в складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам та якісним характеристикам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником. Учасник повинен прикріпити у форматі pdf усі документи, зазначені нижче (документи повинні бути скановані з оригіналів, містити розбірливі зображення).
Так, в Додатку № 1 передбачено надання наступних документів, зокрема:
- Довідка про товар, що пропонує учасник, з зазначенням виробника, стандартів (ТУ, або ТУУ або ГОСТів, або ДСТУ, тощо) згідно яких виготовляється товар, детальний опис основних технічних характеристик товару.
- Сертифікат відповідності продукції власного виробництва, або декларації про відповідність, або іншого документа, який підтверджує, що саме учасник виробляє товар, який є предметом закупівлі (для учасника, як виробника товару).
- Договір, відповідно до якого учасника визнано офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво інтересів від виробника.
- Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка(витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
Так, ПП "Антлант" в складі своєї пропозиції не було надано документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі, а саме протоколу (витягу з протоколу) про призначення директора або довіреність на підписанта. Це є грубим порушенням вимог тендерної документації, оскільки не підтвердженні повноваження підписанта тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Окрім цього, ПП "Антлант" не було надано документу, що підтверджують чи є ПП "Атлант" виробником товару, а саме: сертифікату відповідності, декларації відповідності, або іншого документу, що підтверджують виробництво товару. Також ПП "Атлант" не було надано інформації стосовно того, чи є він дилером або дистриб'ютором предмету закупівлі. Таким чином не можливо встановити чи є ПП "Атлант" виробником товару або його розповсюджувачем. Не надання вищезазначених документів, є порушенням вимог тендерної документації.
Також, ПП "Атлант" не було надано довідки про товар, де необхідно було зазначити виробника товару та відповідно до яких стандартів виготовляється товар, що є порушенням вимог тендерної документації.
ПП "Антлант" не було надано обґрунтованого листа з причинами не надання документів, які необхідно було надати відповідно до вимог тендерної документації.
Також, тендерною документацію передбачено, що усі файли повинні бути прикріпленні у форматі pdf, а ПП "Атлант" надав витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у форматі rtf.Отже, цей Учасник не виконав умови Закупівлі.
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі". На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "Атлант" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2018 13:59
Вказаний в оскарженні учасник такий як ПП "Антлант" і далі по тексту ПП "Атдант" в закупівлі на електронному майданчику ВІДСУТНІЙ
Номер вимоги: UA-2018-06-01-000033-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ", Код ЄДРПОУ:36678347
Дата подання: 21 червня 2018 14:36
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику! Відповідно до Оголошення про проведення електронних торгів № 58 від 01.06.2018 р., для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді з Додатку №1. Також Учасник електронних торгів повинен надати в складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам та якісним характеристикам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником. Учасник повинен прикріпити у форматі pdf усі документи, зазначені нижче (документи повинні бути скановані з оригіналів, містити розбірливі зображення). Так, в Додатку № 1 передбачено надання наступних документів, зокрема: - Довідка про товар, що пропонує учасник, з зазначенням виробника, стандартів (ТУ, або ТУУ або ГОСТів, або ДСТУ, тощо) згідно яких виготовляється товар, детальний опис основних технічних характеристик товару. - Сертифікат відповідності продукції власного виробництва, або декларації про відповідність, або іншого документа, який підтверджує, що саме учасник виробляє товар, який є предметом закупівлі (для учасника, як виробника товару). - Договір, відповідно до якого учасника визнано офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво інтересів від виробника. - Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка(витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). Так, ПП "АНТАЛ" в складі своєї пропозиції не було надано документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі, а саме протоколу (витягу з протоколу) про призначення директора або довіреність на підписанта. Це є грубим порушенням вимог тендерної документації, оскільки не підтвердженні повноваження підписанта тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Окрім цього, ПП "АНТАЛ" не було надано документу, що підтверджують чи є ПП "АНТАЛ" виробником товару, а саме: сертифікату відповідності, декларації відповідності, або іншого документу, що підтверджують виробництво товару. Також ПП "АНТАЛ" не було надано інформації стосовно того, чи є він дилером або дистриб'ютором предмету закупівлі. Таким чином не можливо встановити чи є ПП "АНТАЛ" виробником товару або його розповсюджувачем. Не надання вищезазначених документів, є порушенням вимог тендерної документації. Також, ПП "АНТАЛ" не було надано довідки про товар, де необхідно було зазначити виробника товару та відповідно до яких стандартів виготовляється товар, що є порушенням вимог тендерної документації. ПП "АНТАЛ" не було надано обґрунтованого листа з причинами не надання документів, які необхідно було надати відповідно до вимог тендерної документації. Також, тендерною документацію передбачено, що усі файли повинні бути прикріпленні у форматі pdf, а ПП "АНТАЛ" надав витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у форматі rtf.Отже, цей Учасник не виконав умови Закупівлі. У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі". На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "АНТАЛ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2018 16:26
Читайте прикріпленний Протокол.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2018 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" |
17 900,00
UAH з ПДВ
|
17 573,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА |
18 881,00
UAH з ПДВ
|
17 725,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
25 240,00
UAH з ПДВ
|
17 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ" |
31 671,05
UAH з ПДВ
|
24 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" |
32 479,60
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАНДАРИН" |
32 700,00
UAH з ПДВ
|
27 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" #30470839 |
Переможець |
17 573,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2018 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Д-У до 60_07.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2018 16:02
|
Договір | укладений |
17 липня 2018 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів та ціни |
Номер договору про закупівлю: | 60/07-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 60/07-Е |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |