Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні таблички
Очікувана вартість
32 700,00 UAH
UA-2018-06-01-000033-b cdff542d499d4102b441cf38527cafe1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гузенко Роман Володимирович

+380445660174 kpuzn_dar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31722949
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220
Контактна особа: Гузенко Роман Володимирович
+380445660174
kpuzn_dar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2018 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2018 09:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 09:17
Початок аукціону: 08 червня 2018 14:43
Очікувана вартість: 32 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Інформаційні таблички-"Правила відпочинку в парках" 1000х700 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
13 шт
Інформаційні таблички - "Назви парків" 841х594 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
425 шт
Інформаційні таблички зі слоганами 240х240 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2018 09:12
ДОГОВІР.doc
01 червня 2018 09:12
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-01-000033-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ", Код ЄДРПОУ:36678347
Дата подання: 21 червня 2018 10:02
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику!
Відповідно до Оголошення про проведення електронних торгів № 58 від 01.06.2018 р., для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді з Додатку №1. Також Учасник електронних торгів повинен надати в складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам та якісним характеристикам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником. Учасник повинен прикріпити у форматі pdf усі документи, зазначені нижче (документи повинні бути скановані з оригіналів, містити розбірливі зображення).
Так, в Додатку № 1 передбачено надання наступних документів, зокрема:
- Довідка про товар, що пропонує учасник, з зазначенням виробника, стандартів (ТУ, або ТУУ або ГОСТів, або ДСТУ, тощо) згідно яких виготовляється товар, детальний опис основних технічних характеристик товару.
- Сертифікат відповідності продукції власного виробництва, або декларації про відповідність, або іншого документа, який підтверджує, що саме учасник виробляє товар, який є предметом закупівлі (для учасника, як виробника товару).
- Договір, відповідно до якого учасника визнано офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво інтересів від виробника.
- Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка(витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
Так, ПП "Антлант" в складі своєї пропозиції не було надано документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі, а саме протоколу (витягу з протоколу) про призначення директора або довіреність на підписанта. Це є грубим порушенням вимог тендерної документації, оскільки не підтвердженні повноваження підписанта тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Окрім цього, ПП "Антлант" не було надано документу, що підтверджують чи є ПП "Атлант" виробником товару, а саме: сертифікату відповідності, декларації відповідності, або іншого документу, що підтверджують виробництво товару. Також ПП "Атлант" не було надано інформації стосовно того, чи є він дилером або дистриб'ютором предмету закупівлі. Таким чином не можливо встановити чи є ПП "Атлант" виробником товару або його розповсюджувачем. Не надання вищезазначених документів, є порушенням вимог тендерної документації.
Також, ПП "Атлант" не було надано довідки про товар, де необхідно було зазначити виробника товару та відповідно до яких стандартів виготовляється товар, що є порушенням вимог тендерної документації.
ПП "Антлант" не було надано обґрунтованого листа з причинами не надання документів, які необхідно було надати відповідно до вимог тендерної документації.
Також, тендерною документацію передбачено, що усі файли повинні бути прикріпленні у форматі pdf, а ПП "Атлант" надав витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у форматі rtf.Отже, цей Учасник не виконав умови Закупівлі.
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі". На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "Атлант" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2018 13:59
Вказаний в оскарженні учасник такий як ПП "Антлант" і далі по тексту ПП "Атдант" в закупівлі на електронному майданчику ВІДСУТНІЙ
Номер вимоги: UA-2018-06-01-000033-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ", Код ЄДРПОУ:36678347
Дата подання: 21 червня 2018 14:36
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику! Відповідно до Оголошення про проведення електронних торгів № 58 від 01.06.2018 р., для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді з Додатку №1. Також Учасник електронних торгів повинен надати в складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам та якісним характеристикам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником. Учасник повинен прикріпити у форматі pdf усі документи, зазначені нижче (документи повинні бути скановані з оригіналів, містити розбірливі зображення). Так, в Додатку № 1 передбачено надання наступних документів, зокрема: - Довідка про товар, що пропонує учасник, з зазначенням виробника, стандартів (ТУ, або ТУУ або ГОСТів, або ДСТУ, тощо) згідно яких виготовляється товар, детальний опис основних технічних характеристик товару. - Сертифікат відповідності продукції власного виробництва, або декларації про відповідність, або іншого документа, який підтверджує, що саме учасник виробляє товар, який є предметом закупівлі (для учасника, як виробника товару). - Договір, відповідно до якого учасника визнано офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво інтересів від виробника. - Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка(витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). Так, ПП "АНТАЛ" в складі своєї пропозиції не було надано документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі, а саме протоколу (витягу з протоколу) про призначення директора або довіреність на підписанта. Це є грубим порушенням вимог тендерної документації, оскільки не підтвердженні повноваження підписанта тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Окрім цього, ПП "АНТАЛ" не було надано документу, що підтверджують чи є ПП "АНТАЛ" виробником товару, а саме: сертифікату відповідності, декларації відповідності, або іншого документу, що підтверджують виробництво товару. Також ПП "АНТАЛ" не було надано інформації стосовно того, чи є він дилером або дистриб'ютором предмету закупівлі. Таким чином не можливо встановити чи є ПП "АНТАЛ" виробником товару або його розповсюджувачем. Не надання вищезазначених документів, є порушенням вимог тендерної документації. Також, ПП "АНТАЛ" не було надано довідки про товар, де необхідно було зазначити виробника товару та відповідно до яких стандартів виготовляється товар, що є порушенням вимог тендерної документації. ПП "АНТАЛ" не було надано обґрунтованого листа з причинами не надання документів, які необхідно було надати відповідно до вимог тендерної документації. Також, тендерною документацію передбачено, що усі файли повинні бути прикріпленні у форматі pdf, а ПП "АНТАЛ" надав витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у форматі rtf.Отже, цей Учасник не виконав умови Закупівлі. У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі". На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "АНТАЛ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2018 16:26
Читайте прикріпленний Протокол.

Документи

21 червня 2018 16:26
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АНТАЛ" 17 900,00
UAH з ПДВ
17 573,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 18 881,00
UAH з ПДВ
17 725,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 25 240,00
UAH з ПДВ
17 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ" 31 671,05
UAH з ПДВ
24 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 32 479,60
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАНДАРИН" 32 700,00
UAH з ПДВ
27 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2018 02:32
реквізити.pdf
07 червня 2018 02:27
технічні ха-ки.pdf
07 червня 2018 02:27
ПДВ.pdf
07 червня 2018 02:27
єдиний податок.pdf
07 червня 2018 02:27
довідка1.pdf
07 червня 2018 02:27
Довідка.pdf
07 червня 2018 02:27
довідка 2.pdf
07 червня 2018 02:27
витяг.rtf
07 червня 2018 02:27
Банківська довідка.pdf
07 червня 2018 02:27
Аналогічний Договір.pdf
07 червня 2018 02:27
Cтатут.pdf
07 червня 2018 02:27
сертификат_Mactac.pdf
07 червня 2018 02:27
серт 2.pdf
07 червня 2018 02:27
ses pvh.pdf
07 червня 2018 02:27
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2018 17:50
1. Цінова пропозиція (1).PDF
06 червня 2018 17:02
11. Довідка з банку.PDF
06 червня 2018 17:02
9. Витяг ПДВ.PDF
06 червня 2018 17:02
8. Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2018 17:02
6. Статут.pdf
06 червня 2018 17:02
2. Висновок СЕС ПВХ.pdf
06 червня 2018 17:02
2. Висновок СЕС Оракал.PDF
06 червня 2018 17:02
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

06 червня 2018 17:34
ПДВ.pdf
06 червня 2018 17:34
довидка банк.pdf
06 червня 2018 17:34
img798.jpg
06 червня 2018 17:34
витяг2017.pdf
06 червня 2018 17:34
статут.pdf
06 червня 2018 17:34
img3043.pdf
06 червня 2018 17:34
img3042.pdf
06 червня 2018 17:34
img3041.pdf
06 червня 2018 17:34
img3040.pdf
06 червня 2018 17:34
img3039.pdf
06 червня 2018 17:34
img3038.pdf
06 червня 2018 17:34
img3037.pdf
06 червня 2018 17:34
img3036.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АНТАЛ"

ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАНДАРИН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АНТАЛ"
#30470839
Переможець 17 573,00
UAH з ПДВ
20 червня 2018 11:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2018 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АНТАЛ"
#30470839
17 573,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д-У до 60_07.pdf зміни до договору
27 листопада 2018 16:02
Договір укладений
17 липня 2018 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів та ціни
Номер договору про закупівлю: 60/07-Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/07-Е
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML