Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектування, встановлення та обслуговування систем протипожежного захисту
Очікувана вартість
1 614 200,00 UAH
UA-2018-05-31-001902-a e3aa1708fcb6493ebbf90beb8c0ea0af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузуб Людмила Вікторівна

380445635516
koltunovich_L@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448129
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кошиця, 11
Контактна особа: Кузуб Людмила Вікторівна
380445635516,
koltunovich_L@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2018 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 14:00
Початок аукціону: 26 червня 2018 11:32
Очікувана вартість: 1 614 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Проектування, встановлення та обслуговування систем протипожежного захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектування, встановлення та обслуговування систем протипожежного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, місто Київ, Київ, вул. Вереснева,9; вул. Поліська,22; пр-т. Бажана,32-а; вул. Ревуцького,6; вул. Олійника,10; вул. Харченка,47; пр-т. Бажана, 7-є; вул. Вербицького,9-і; вул.Заслонова,18; вул.Здолбунівська,3-а; пр-т. Григоренка,22/20; вул. Ахматової,5; вул. Харченка,47; вул. Пасхаліна,15-а; вул. Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2018 15:58
ТД протипожежна 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо головного інженера (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років)
Дата подання: 07 червня 2018 17:45
Дата відповіді: 20 червня 2018 11:08
У розділі ІІІ пункті 5 підпункту 2.2. Тендерної документації Ви вимагаєте наявність головного інженера (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років). щоПо-перше, поняття, яким Ви оперуєте міститься в Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122): головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто сама назва документу говорить «БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ». Але ж Ви нічого не будуєте, а ми - не суб’єкти будівельної діяльності. Тому не зрозумілим є саме формулювання - головний інженер. По-друге, чому саме 5 років? Не 1 чи 10? Встановлюючи таку вимогу Ви не лише порушуєте законодавство у сфері закупівель, а і трудове законодавство, адже до таких працівників є вимога - відповідна освіта та свідоцтво. Про обмеження щодо досвіду не йдеться в жодних нормативно-правових актах. Отже, ми вимагаємо прибрати вимогу про головного інженера з досвідом в 5 років з тендерної документації, не дискримінувати учасників (автоматично надаючи перевагу тим, у кого є працівник з досвідом в 5 років) та внести відповідін зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав.. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що потрібно підтвердити документально передбачена чинним законодавством України, а саме ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже є «розумним та об’єктивним виправданням» вищезазначеній вимозі у тендерній документації. Крім того, у своїй вимозі ви зазначаєте, що замовник вимагає наявність головного інженера проекту та обґрунтовуєте чому наявність вимоги даного працівника є недоцільною, хочемо звернути вашу увагу на Розділ ІІІ пункт 5 підпункт 2.2. в якому зазначено необхідність в надані підтверджуючих документів на головного інженера, а не головного інженера проекту. Дякуємо за звернення.
Щодо Копії Дозволу (або копії Дозволів) Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 07 червня 2018 17:53
Дата відповіді: 20 червня 2018 11:07
У розділі ІІІ пункті 5 підпункті 4.1. Ви вимагаєте копію Дозволу (або копії Дозволів) Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на виконання робіт підвищеної небезпеки. Ваша вимога є неправомірною: по-перше, Змовник вимагає надати в складі пропозиції документ, виданий органом, який відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 442 від 10 вересня 2014 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» реорганізовано. Тобто такого органу як Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України станом на сьогодні не існує, і учасник, який не отримував даного дозволу в період діяльності Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України не може виконати вимогу про надання такого дозволу. по-друге, Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про електромонтажні роботи. Той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання копії Дозволу (або копії Дозволів) Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на виконання робіт підвищеної небезпеки з тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до чинного законодавства, а саме Постанови КМ України № 1107 від 07.02.2018 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» передбачено обов’язковість надання дозволу на виконання робіт на висоті понад 1,3 м., оскільки виконання даних робіт передбачено тендерною документацією, то надання учасником Дозволу на виконання робіт підвищеною небезпеки у складі тендерної пропозиції є обов’язковим та таким що передбачено законодавством. Розділ ІІІ пункт 5 містить чіткі роз’яснення щодо випадку який описаний вами у вимозі, а саме якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмові пояснення. Просимо в подальшому уважно читати тендерну документацію.
Також стосовно того, що «в жодному з 18 пунктів не йдеться про електромонтажні роботи», роз’яснюємо: предмет закупівлі визначається Замовником за 4 знаком Єдиного закупівельного словника відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (ділі- Порядок) - встановлення протипожежної сигналізації відноситься до коду ДК 021-2015 45312100-8 Встановлення системи пожежної безпеки, але згідно Порядку предметом закупівлі є код ДК 021-2015 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Дякуємо за звернення.
Щодо аналогічних
Дата подання: 07 червня 2018 17:59
Дата відповіді: 20 червня 2018 11:07
Шановний замовнику, Ви проводите закупівлю "Проектування, встановлення та обслуговування систем протипожежного захисту. Код згідно ДК 021-2015 45310000-3 Електромонтажні роботи". А у тендерній документації прописано: * Під терміном «аналогічні договори» мається на увазі договори виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт з нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції. Тобто в аналогічних Ви вимагаєте надання робіт, які здійснює суб'єкт будівельної діяльності, і ніяк не може здійснювати суб'єкт, який має ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Саме тому вимагаємо прибрати Вашу приписку про аналогічні договори, адже прописана вимога не відповідає предмету закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Дана вимога являється законною, обґрунтованою, доцільною. Дякуємо за звернення.
Щодо страхування інженера
Дата подання: 07 червня 2018 18:07
Дата відповіді: 20 червня 2018 11:06
Шановний замовнику, в документації Ви вимагаєте наявність у інженера-кошторисника страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). Просимо Вас звернути увагу, що дане страхування здійснюється, коли йдеться про будівництво об'єктів. Так, у інженера має бути страхування, яке має бути дійсне протягом всього терміну будівництва. Але ми з Вами нічого не будуємо! Але до суб'єктів, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має такої вимоги встановленої законодавчо! Отже, вимагаємо Вас виключити вимогу про наявність у інженера-кошторисника страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу) та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашої вимоги пояснюємо: Даний вид робіт потребує обстеження об’єкта експертом по будівництву; експерт з проектної документації повинен надати заключення стосовно заміни обладнання системи автоматичної пожежної сигналізації, яка існує на об’єкті та потребує модернізації. Головний інженер проекту виконує проектні роботи. Сертифікований кошторисник розробляє кошторисну документацію та захищає свої рішення щодо вартості матеріалів та робіт в експертизі. Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг).
Будівни́цтво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено Порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика. А отже вимога, щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обгрунтованою.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" 1 590 654,00
UAH з ПДВ
1 590 654,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" 1 605 500,00
UAH з ПДВ
1 605 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2018 14:22
Додаток 3. ДОГОВІР.pdf
14 червня 2018 14:22
Кошторис.rar
14 червня 2018 14:22
Інші документи.rar
14 червня 2018 14:22
Дозвільні документи.rar
14 червня 2018 14:22
Працівники ч.2.rar
14 червня 2018 14:22
Працівники ч.1.rar
14 червня 2018 14:22
Мат.техн. база.rar

Публічні документи

15 червня 2018 13:58
тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2018 13:58
Статут.pdf
15 червня 2018 13:58
Ліцензія.pdf
15 червня 2018 13:58
Контактні дані.pdf
15 червня 2018 13:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2018 13:58
Аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
Переможець 1 590 654,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
1 590 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 12:16
1.PDF зміни до договору
14 грудня 2018 12:12
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 10:43
дог. протипож. безпека.PDF укладений
20 липня 2018 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 453 262,46
UAH