Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легкові автомобілі Volkswagen Polo sedan (або еквівалент)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-05-31-001072-a ● f1771e1f874849c4a73603a484d2a041
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новотроїцький центр первинної медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 38248917 |
Місцезнаходження: | 75300, Україна , Херсонська обл., Новотроїцьк, Соборна, 79 |
Контактна особа: |
Тунік Наталя Олександрівна +380554850157 troyamedic@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2018 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2018 13:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2018 13:28 |
Початок аукціону: | 20 червня 2018 14:46 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Легкові автомобілі Volkswagen Polo sedan (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75300, Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Соборна, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2018 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2018 13:08 |
зміни до тендерної документації.doc | |
11 червня 2018 13:06 |
додаток 3.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
додаток 8.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
Додаток 4 до ТД 2018.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
автомобілі - тендерна документація.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
Додаток 7 до 2018.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
Додаток 6 до ТД -2018.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
Додаток_5_до_тд.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
Додаток_2_до_ТД.doc | |
31 травня 2018 13:24 |
Додаток_1_до_ТД.doc |
11 червня 2018 13:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2018 13:08 |
зміни до тендерної документації.doc
|
||||||
11 червня 2018 13:06 |
додаток 3.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
додаток 8.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
Додаток 4 до ТД 2018.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
автомобілі - тендерна документація.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
Додаток 7 до 2018.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
Додаток 6 до ТД -2018.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
Додаток_5_до_тд.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
Додаток_2_до_ТД.doc
|
||||||
31 травня 2018 13:24 |
Додаток_1_до_ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 01 червня 2018 17:46
Дата відповіді: 04 червня 2018 12:55
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів.
Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також зверніть увагу що:
Медичний заклад закуповує автомобіль який призначений для перевезення певних категорій пасажирів (пацієнтів та хворих) та пасажирів певних професій (медперсонал), тому відповідно до абзацу 67 Ст .1 Закону України «Про автомобільний транспорт» він закуповує транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, швидка медична допомога, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо).
Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня.
Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34110000-1 Легкові автомобілі Volkswagen Polo sedan (або еквівалент)
розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Крім того, в тендерній документації зазначено вираз «або еквівалент», тобто учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником. Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз "або еквівалент".
Також зазначимо, що технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація їх, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є Не обґрунтованим.
Вказана Вами законодавча база не стосується даної закупівлі, оскільки Ви посилаєтеся на Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013, який є таким, що втратив чинність. Відповідно до діючого Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу найменування обладнання, устаткування та засобів (надалі - Табель) включає:
Автомобіль легковий повно привідний або легковий.
Тобто Табель не встановлює обмеження виразом «спеціалізований».
розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Крім того, в тендерній документації зазначено вираз «або еквівалент», тобто учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником. Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз "або еквівалент".
Також зазначимо, що технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, не дискримінація їх, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є Не обґрунтованим.
Вказана Вами законодавча база не стосується даної закупівлі, оскільки Ви посилаєтеся на Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013, який є таким, що втратив чинність. Відповідно до діючого Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу найменування обладнання, устаткування та засобів (надалі - Табель) включає:
Автомобіль легковий повно привідний або легковий.
Тобто Табель не встановлює обмеження виразом «спеціалізований».
Уточнення умов договору про закупівлю товару
Дата подання: 04 червня 2018 13:33
Дата відповіді: 06 червня 2018 13:03
Доброго дня !
Прохання надати роз'яснення: 1) п.п..2.1, 2.2,Проекту договору про закупівлю - надають однозначне тлумачення якості товарю, а п.2.4. - надає тлумачення по гарантійному терміну. То яким чином, в такому випадку, оцінюється неналежна якість товару в п.2.7. ? Будь-ласка надайте посилання на законодавчі норми. 2) Чи отримало Ваше підприємство бюджетне зобов'язання, згідно ст.49, п.1, Бюджетного кодексу України для даного тендеру. 3) Чи є можливість внести до Проекту договору та ТД - курсову різницю для остаточної гривневої вартості товару, оскільки, згідно вимог тендерної документації, предмет тендеру - автомобіль іноземного виробництва, ціна на який сформована у іноземній валюті, тим паче, що, згідно п.7, ст.36, "Закону України про публічні закупівлі", передбачається, що "Істотні умови
договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання
зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу
споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts,
регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі
встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1) Неналежна якість продукції передбачає наявність у ній недоліків.
Законодавець у ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» розмежував товари неналежної якості на такі категорії: товари, що мають недоліки; товари, що мають істотні недоліки; фальсифіковані товари.
Відповідно до визначення термінів у ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» недолік - це будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач у разі виявлення протягом установленого гарантійного строку недоліків у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Якщо у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець має право розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
2) Кошти для придбання автомобілів буде профінансовано у вересні 2018 року.
3) При визначенні суми тендеру було враховано діючі ціни на автомобілі на момент подання оголошення.
1) Неналежна якість продукції передбачає наявність у ній недоліків.
Законодавець у ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» розмежував товари неналежної якості на такі категорії: товари, що мають недоліки; товари, що мають істотні недоліки; фальсифіковані товари.
Відповідно до визначення термінів у ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» недолік - це будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач у разі виявлення протягом установленого гарантійного строку недоліків у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Якщо у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець має право розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
2) Кошти для придбання автомобілів буде профінансовано у вересні 2018 року.
3) При визначенні суми тендеру було враховано діючі ціни на автомобілі на момент подання оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2018 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автогранд Миколаїв" |
679 800,00
UAH з ПДВ
|
641 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР" |
675 038,00
UAH з ПДВ
|
654 038,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГ-АВТО" |
687 000,00
UAH з ПДВ
|
660 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КарпатиАвтоцентр |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
667 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автогранд Миколаїв" #35722785 |
Відхилено |
641 018,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 15:35
|
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР" #38481937 |
Відхилено |
654 038,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 15:39
|
ТОВ "ЮГ-АВТО" #35120389 |
Переможець |
660 900,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2018 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2018 08:53
|
Сканировать2.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2018 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2018 08:58
|
авто 13.PDF | укладений |
13 липня 2018 08:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 81 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |