Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого будинку сімейного типу в смт. Білолуцьк Новопсковського району
Очікувана вартість
8 660 168,00 UAH
UA-2018-05-31-000430-c 7670fcf8de0343f3a59eb24d290387ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2018 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2018 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2018 15:41
Початок аукціону: 19 червня 2018 14:51
Очікувана вартість: 8 660 168,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дитячого будинку сімейного типу в смт. Білолуцьк Новопсковського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92322, Україна, Луганська область, смт. Білолуцьк Новопсковського району, смт. Білолуцьк Новопсковського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2018 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2018 15:36
ДОдаток 6.docx
31 травня 2018 15:36
Відомість обємів робіт.rtf
31 травня 2018 15:36
Документація конкурсних торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-16-000001 ● efea46b550e14dc98b935a955a583169
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2019 09:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
13.12.2019 № 70
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.12.2019 № 70
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-05-31-000430-с 31.05.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 16:13:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва дитячого будинку сімейного типу в смт. Білолуцьк Новопсковського району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-31-000430-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, оплата за договором № 27 від 13.07.2018 станом на 10.12.2018 року проведена в повному обсязі.
З яких причин Вами, відповідно до статті 10 Закону, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-19 11:15:52

Відповідь

Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору. Відповідно до п. 6.11 Договору № 27 від 13.07.2018 - строк дії договору закінчується 31.12.2019, тому Замовник має право опублікувати звіт про виконання договору до 03.01.2020 включно.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 8 659 063,77
UAH
8 629 063,77
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 8 660 019,95
UAH
8 660 019,95
UAH
Документи

Публічні документи

18 червня 2018 14:44
статистика Центра-Буд.pdf
18 червня 2018 14:44
Протокол.pdf
18 червня 2018 14:44
Приказ директор.pdf
18 червня 2018 14:44
Витяг ПДВ ЦЕНТРА-БУД.PDF
18 червня 2018 14:44
r_110_ДЦ_ДЦр.xls
18 червня 2018 14:44
r_110_ДЦ_ДЦпз.xls
18 червня 2018 14:44
110.imd
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_Т3-10.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_6-1-4.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_6-1-3.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_4-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС3_4-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС2_7-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС2_6-1-3.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС2_2-1-9.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС2_2-1-8.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС2_2-1-7.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_6-1-4.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_4-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_4-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ИВР.xls
18 червня 2018 14:44
110_ДЦ_ДЦ.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
#19070492
Переможець 8 629 063,77
UAH
25 червня 2018 15:45

Документи

25 червня 2018 15:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
#19070492
8 629 063,77
UAH
Документи

Документи

25 червня 2018 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 18:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 травня 2019 17:59
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 10:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 09:55
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 16:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 16:00
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 12:20
2 к 28.PDF зміни до договору
27 серпня 2018 12:19
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 15:59
img905.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 15:58
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 09:32
1 r 27.PDF зміни до договору
13 серпня 2018 09:30
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 18:57
Договір укладений
16 липня 2018 18:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов фінансування
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 27
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 629 063,77
UAH