Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішньої каналізаційної мережі по вул. Василя Кучера,7
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-05-30-000828-a bce5b0b2969d4547a97c80d93dd3402f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2018 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 11:45
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт зовнішньої каналізаційної мережі по вул. Василя Кучера,7. Провести роботи згідно технічного завдання.

За рахунок спеціального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зовнішньої каналізаційної мережі по вул. Василя Кучера,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, вул. Василя Кучера,7
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно отримання проектної докумнтації та виходу на об'єкт
Дата подання: 01 червня 2018 14:57
Дата відповіді: 01 червня 2018 15:51
Доброго дня. Для того, щоб набрати коректну кошторисну документацію, прошу надати відповідь на наступні питання. 1. Роботи плануються виконуватися на проїзджій частині, на тротуарі чи на газоні. 2. Чи необхідно розбирати асфальтобетонне (або якесь інше) покриття. 3. Який вид грунту?. 4. Чи є необхідність в улаштуванні стволів для ремонту старих та будівництва нових колодязів. 5. що саме необхідно замінити в колодязях.... Та інші питання. Для отримання відповіді на ці та інші питання прошу надати доступ до даної мережі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що згідно технічних вимог до предмету закупівлі- відповідно п.4 (Особливі вимоги до предмету закупівлі:) передбачено, що з метою попередження виникнення спірних питань після проведення аукціону, підписання договору та під час надання послуг, обов’язковий попередній огляд предмету закупівлі (дефектний акт попереднього огляду за підписом заступника головного лікаря з технічних питань або іншою уповноваженою особою).
Тому для отримання відповіді на ваші питання просимо звертатись до уповноваженої особи зазаначеної в тендерній документації .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2018 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм" 447 639,66
UAH з ПДВ
447 639,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 11:55
Електронний підпис
05 червня 2018 11:05
Кошторис.pdf
05 червня 2018 11:05
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2018 11:05
кваліфікація.rar
05 червня 2018 11:00
установчі.rar
05 червня 2018 11:00
працівники.rar
05 червня 2018 11:00
обладнання.rar
05 червня 2018 10:58
Довідки.rar
05 червня 2018 10:58
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм"
#34840889
Переможець 447 639,66
UAH з ПДВ
12 червня 2018 09:48

Документи

12 червня 2018 09:48
Рішення №99.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2018 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм"
#34840889
447 639,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2018 09:48
Рішення №99.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода №2 до дог 78118 від 27062018.PDF зміни до договору
17 вересня 2018 09:52
Д.у №1 ТОВ Аврора Терм.PDF зміни до договору
25 липня 2018 11:06
78118 ТОВ АВРОРА ТЕРМ.PDF укладений
27 червня 2018 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни; Після отримання експертного звіту від 16.07.2018р. №0753-18Е сторони домовилися викласти п.п 2.1 п. 2 Договору у наступній редакції ; Загальна сума договору складає : 378 926, 35 грн. (Триста сімдесят вісім тисяч дев"ятсот двадцять шість гривень 35 копійок) в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 78118
Договір:
Номер додаткової угоди: 78118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни; Узгоджене зменшення ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 78118
Договір:
Номер додаткової угоди: 78118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 374 810,39
UAH з ПДВ