Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2018-05-30-000308-a c887a08a91f74030881d09ac054b3aec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000

0000000000000 0000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 000000000000000000, 0000000000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000
0000000000000
0000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2018 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 15 червня 2018 12:54

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 13:15
0000000000000000000000000000000000000000000
30 травня 2018 10:24
00000000
30 травня 2018 09:51
000000000000000000
30 травня 2018 09:51
0000000000000000000000000000
30 травня 2018 09:51
000000000000000000
15 червня 2018 13:15
0000000000000000000000000000000000000000000
15 червня 2018 13:15
0000000000000000000000000000000000000000000
30 травня 2018 10:24
00000000
30 травня 2018 09:51
000000000000000000
30 травня 2018 09:51
0000000000000000000000000000
30 травня 2018 09:51
000000000000000000

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

0000000000000
Дата подання: 30 травня 2018 11:13
Дата відповіді: 01 червня 2018 10:19
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь: 000000000000000000000000000000
00000000000000
Дата подання: 01 червня 2018 09:39
Дата відповіді: 01 червня 2018 10:20
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь: 000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001020 ● 516a5c74d220476faf83d3eb312b93b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.12.2018 № 289 -

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 13.12.2018 № 289

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-30-000308-a 30.05.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Електронний цифровий підпис

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-18 15:59:26

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Теплообмінники» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-30-000308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю товару: за кодом ДК 021:2015: 42511100-2 «Теплообмінники», яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі - Закон).
Також, тендерною документацією визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.05.2018 12:00 год., а тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Системою Prozorro визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 11:00 год.
Крім цього, тендерною документацією визначено, що тендерна пропозиція учасниками подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В той же час, згідно даних системи Prozorro учасником торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український радіаторний завод «Кронід» завантажено документи 25.06.2018, 02.07.2018 та 03.07.2018, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з вищенаведеним,надати пояснення з яких підстав тендерна пропозиція учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український радіаторний завод «Кронід» не відхилена відповідно до статті 30 Закону, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23?
Також по якій причині договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23 оприлюднений з недотриманням вимог статті 10 Закону, а саме оприлюднений в системі Prozorro 13.07.2018 16:44 год.?
Коли було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-21 19:34:54

Пояснення

Пояснення 1:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.05.2018 12:00 год., у тендерній документації являється технічною помилкою, так, як було було помилково завантажено аналогічний файл без внесених змін, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 11:00 год.
Пояснення 2:
Тендерна пропозиція учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український радіаторний завод «Кронід» не відхилена у зв’язку з тим, що 17.06.18р. поштою отримано тендерна пропозиція з документами від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам згідно реєстру Додаток 7 до тендерної документації, які були зареєстровані у військовій частині за вх. від 18.06.2018р. №4328/61.
Пояснення 3:
Договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23 не був завантажений вчасно у зв’язку з тимчасовою відсутністтю технічних можливостей (засособів), та при першій можливості було завантажено в систему Prozorro.
Пояснення 4:
Рішення про намір укласти договір про закупівлю було прийнято 18.06.2018 18:07 год.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Строки усунення недоліків (дефектів) у гарантійний термінвиявлених під час поставок збільшено з 14 до 20 днів у зв`язку з конструктивною особливісттю теплообмінників, що унеможливлює провести фактичний (якісний) ремонт на протязі 14 днів. Відповідно до зозділу 3 п.5 додатку 7, додатку 8 тендерної документації документи були отримані поштою. Договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23 не був завантажений вчасно у зв’язку з тимчасовою відсутністтю технічних можливостей (засособів), та при першій можливості було завантажено в систему Prozorro.

2018-12-31 10:32:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 17:58
0000000000000000000000000000000000
06 червня 2018 17:58
00000000000000000000000000000
06 червня 2018 17:58
0000000000
06 червня 2018 17:58
0000000000000000000000000000000000
06 червня 2018 17:58
000000000000000000000000000000000
06 червня 2018 17:58
0000000000000000000000000000000000000

Публічні документи

03 липня 2018 15:39
0000000000000000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000000000000000000000
25 червня 2018 15:50
000000000000
25 червня 2018 15:50
00000000000000
25 червня 2018 15:50
0000000000
25 червня 2018 15:49
000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000
25 червня 2018 15:49
00000000000000000
25 червня 2018 15:49
00000000000000000
25 червня 2018 15:49
00000000000000000
25 червня 2018 15:49
00000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000
25 червня 2018 15:49
000000000000000000000000000000000
25 червня 2018 15:49
000000000000000000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000000
25 червня 2018 15:49
0000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 18:07

Документи

18 червня 2018 18:07
00000000
18 червня 2018 17:06
0000000000
18 червня 2018 17:06
0000000000
15 червня 2018 13:15
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 18:07
00000000
18 червня 2018 17:06
0000000000
18 червня 2018 17:06
0000000000
15 червня 2018 13:15
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
13 липня 2018 16:44
000000000 укладений
13 липня 2018 16:41