Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 000000000000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000 0000000000000 0000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2018 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2018 12:54 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2018 13:15 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
30 травня 2018 10:24 |
00000000 |
30 травня 2018 09:51 |
000000000000000000 |
30 травня 2018 09:51 |
0000000000000000000000000000 |
30 травня 2018 09:51 |
000000000000000000 |
15 червня 2018 13:15 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
30 травня 2018 10:24 |
00000000
|
||
30 травня 2018 09:51 |
000000000000000000
|
||
30 травня 2018 09:51 |
0000000000000000000000000000
|
||
30 травня 2018 09:51 |
000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-001020 ● 516a5c74d220476faf83d3eb312b93b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.12.2018 № 289 -
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2018 № 289
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-30-000308-a 30.05.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Електронний цифровий підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-18 15:59:26
Про надання пояcнення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Теплообмінники» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-30-000308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю товару: за кодом ДК 021:2015: 42511100-2 «Теплообмінники», яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі - Закон).
Також, тендерною документацією визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.05.2018 12:00 год., а тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Системою Prozorro визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 11:00 год.
Крім цього, тендерною документацією визначено, що тендерна пропозиція учасниками подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В той же час, згідно даних системи Prozorro учасником торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український радіаторний завод «Кронід» завантажено документи 25.06.2018, 02.07.2018 та 03.07.2018, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з вищенаведеним,надати пояснення з яких підстав тендерна пропозиція учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український радіаторний завод «Кронід» не відхилена відповідно до статті 30 Закону, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23?
Також по якій причині договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23 оприлюднений з недотриманням вимог статті 10 Закону, а саме оприлюднений в системі Prozorro 13.07.2018 16:44 год.?
Коли було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-21 19:34:54
Пояснення
Пояснення 1:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.05.2018 12:00 год., у тендерній документації являється технічною помилкою, так, як було було помилково завантажено аналогічний файл без внесених змін, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 11:00 год.
Пояснення 2:
Тендерна пропозиція учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Український радіаторний завод «Кронід» не відхилена у зв’язку з тим, що 17.06.18р. поштою отримано тендерна пропозиція з документами від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам згідно реєстру Додаток 7 до тендерної документації, які були зареєстровані у військовій частині за вх. від 18.06.2018р. №4328/61.
Пояснення 3:
Договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23 не був завантажений вчасно у зв’язку з тимчасовою відсутністтю технічних можливостей (засособів), та при першій можливості було завантажено в систему Prozorro.
Пояснення 4:
Рішення про намір укласти договір про закупівлю було прийнято 18.06.2018 18:07 год.
- 0012-5.jpg
- 0012-6.jpg
- 0012-7.jpg
- 0013.jpg
- 0014.jpg
- 0001.jpg
- 0002.jpg
- 0003.jpg
- 0004.jpg
- 0005-1.jpg
- 0005-2.jpg
- 0006-1.jpg
- 0006-2.jpg
- 0007.jpg
- 0008.jpg
- 0009.jpg
- 0010.jpg
- 0011-1.jpg
- 0011-2.jpg
- 0011-3.jpg
- 0011-4.jpg
- 0011-5.jpg
- 0011-6.jpg
- 0011-7.jpg
- 0011-8.jpg
- 0011-9.jpg
- 0011-10.jpg
- 0011-11.jpg
- 0011-12.jpg
- 0011-13.jpg
- 0011-14.jpg
- 0011-15.jpg
- 0012-1.jpg
- 0012-2.jpg
- 0012-3.jpg
- 0012-4.jpg
Надання інформації про усунення порушення замовником
Строки усунення недоліків (дефектів) у гарантійний термінвиявлених під час поставок збільшено з 14 до 20 днів у зв`язку з конструктивною особливісттю теплообмінників, що унеможливлює провести фактичний (якісний) ремонт на протязі 14 днів. Відповідно до зозділу 3 п.5 додатку 7, додатку 8 тендерної документації документи були отримані поштою. Договір на поставку товарів від 09.07.2018 № 23 не був завантажений вчасно у зв’язку з тимчасовою відсутністтю технічних можливостей (засособів), та при першій можливості було завантажено в систему Prozorro.
2018-12-31 10:32:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-14
RISK1-3_1
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 18:07
|