Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-05-29-000636-a ● 565d461d7be34d97b81c546509abee6b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради " |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | http://vodokanal.en.net.ua/ |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Олег Володимирович Лазаренко +380991158504,+380991390969 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2018 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2018 12:30 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
У відповідності до технічного завдання та ДКТ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53219, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, Перспективна 180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2018 11:16 |
Оголошення.doc |
29 травня 2018 11:16 |
Технічні вимоги.doc |
29 травня 2018 11:16 |
ДКТ охорона.doc |
29 травня 2018 11:16 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно п.6 додатку 5 тендерної документації
Дата подання: 30 травня 2018 09:52
Дата відповіді: 04 червня 2018 10:03
Доброго дня! Пунктом 6 додатку 5 до тендерної документації вимагається наявність санітарних книжок у охоронників, з наданням в тендерній пропозиції копій завірених Учасником.
Відповідно до підпункту 4 частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків. З даною вимогою Закону кореспондується п. 17 до кадрових вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМ України від 18 листопада 2015 № 960.
Професія охоронник не входить до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого Постановою КМ України від 23 травня 2001 року № 559 (із змінами).
Прошу надати роз’яснення чи буде достатньо на підтвердження вимоги пункту 6 додатку 5 до тендерної документації надати копії медичних довідок на охоронників про відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника без зброї. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так буде достатньo надати копії медичних довідок на охоронників про відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника без зброї.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-29-000636-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 30 травня 2018 09:25
щодо дискримінаційної вимоги п.2 додатку 5 тендерної документації
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога Замовника, що Учасник повинен мати матеріально-технічну базу та офіс у м. Нікополь, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 2 додатку 5 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч. 3. ст. 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога Замовника, що Учасник повинен мати матеріально-технічну базу та офіс у м. Нікополь, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 2 додатку 5 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч. 3. ст. 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2018 09:58
Об’єкти КП «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради» мають стратегічне значення для життєдіяльності м. Нікополь. З метою недопущення будь-яких провокацій та диверсій, які могли б спровокувати збої в роботі системи водопостачання та водовідведення і нести загрозу місту та на виконання вимог законодавства України, окрім охоронників, які будуть охороняти головні об’єкти підприємства, необхідна наявність групи швидкого реагування, яка могла б в разі виникнення нештатної ситуації, що загрожує роботі нашого підприємства посилити патрулі охорони.
Таким чином, вимога, щодо наявності в м. Нікополь матеріально-технічної , ніяким чином не обмежує принципи здійснення закупівель, не обмежує коло учасників та не є дискримінаційною. Наявність матеріально технічної бази необхідно для дислокації групи швидкого реагування, яка буде залучатися в разі виникнення надзвичайних ситуацій на КП «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства". Групи швидкого реагування націлені на оперативні дії та миттєве прийняття заходів з урегулювання непередбачених ситуацій (на протязі до 15 хвилин з моменту виникнення такої необхідності), що не можливо при відсутності матеріально-технічної бази саме в межах міста.
Таким чином, вимога, щодо наявності в м. Нікополь матеріально-технічної , ніяким чином не обмежує принципи здійснення закупівель, не обмежує коло учасників та не є дискримінаційною. Наявність матеріально технічної бази необхідно для дислокації групи швидкого реагування, яка буде залучатися в разі виникнення надзвичайних ситуацій на КП «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства". Групи швидкого реагування націлені на оперативні дії та миттєве прийняття заходів з урегулювання непередбачених ситуацій (на протязі до 15 хвилин з моменту виникнення такої необхідності), що не можливо при відсутності матеріально-технічної бази саме в межах міста.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАД-К" #35312371 |
Відхилено |
731 985,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2018 13:17
|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" #37899191 |
Переможець |
795 685,80
UAH з ПДВ
|
20 червня 2018 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2019 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 09:26
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2018 11:10
|
Договір 287.pdf | укладений |
10 липня 2018 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на строк достатній для процедури закупівлі послуги по здійсненню охорони об'єктів Замовника, на початок 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 287 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |