Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезінфекційні
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2018-05-25-002714-a abba1a38f2584356b900046810157b3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробель Оксана Миколаївна

380322587102 emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука 9
Контактна особа: Воробель Оксана Миколаївна
380322587102
emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2018 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 17:00
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

25 травня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 16:31
Проект договору.docx
25 травня 2018 16:31
Медико-технічні вимоги.docx
25 травня 2018 16:31
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-25-002714-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 19 червня 2018 16:52
Вимога!
Шановний! Ми розуміємо, що головною вашою метою не є закупівля високоякісних дезінфекційних засобів за розмні кошти, а "освоєння" бюджетних коштів зі своїм постачальником. З жодним аргументом відхилення нашої економічно найвигідінішої пропозиції ми не згодні, бо вони протизаконні і вказують лише на те, що існує корупційна домовленість посадових осіб Замовника з заздалегідь запланованим у переможці постачальником. Щодо ненадання гарантійного листа від виробника на один із засобів. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Щодо твердження Замовника, що запропоновані нами антисептики не відповідають Наказу №236 МОЗ України. Це вам свій безграмотний постачальник таку нісенітницю підказав написати? Порекомендуйте йому замість того, щоб практикуватись на занесенні хабарів,- добре вивчити Накази МОЗ, та самі, перед тим, як щось по рекомендаціям писати - щось вивчити, бо стає питання: як ви лікуєте людей? Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):

“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Далі, стосовно твердження, що в запропонованому нами хлорвмісткому засобі відсутній режим дезінфекції води. Шановний, жоден медичний заклад України не дезіфікує воду! Не ганьбиться! Вважаємо, що цей факт буде цікавий для керівництва Депаратменту охорони здоров"я, куди ми направимо запит! Не намагайтеся висмоктати з пальця аргументи, чому б відхилити пропозицію Учасника( ТОВ "ВІК-ХХІ-ВІК"), який не пропонує хабар! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші!
На нашу думку, своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2018 15:35
Згідно п. 2 Додатку № 2 до документації, спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується). Спроможність учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" здійснити продаж окремих дезінфекційних засобів документально не підтверджено. Відсутність цих документів є підставою для дискваліфікації пропозиції.
Рішення тендерного комітету, прийняті щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є правомірними та прийняті із дотриманням норм чинного законодавства у сфері закупівель. Звертаємо вашу увагу на те, що визначення переможцем закупівлі учасника у якого немає всіх документів є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»!
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2018-05-25-002714-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 червня 2018 18:22
Щодо відповіді Замовника
Враховуючи таку протизаконну позицію корупціонера,, та остервеніле бажання "освоїти" 750 тис., з яких посадові особи отримують 40%, ми направляємо скарги до контролюючих органів, включаючи Прокуратуру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2018 17:21
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що при здійсненні розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, члени тендерного комітету керуються нормами Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно статті 30 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами п. 2 Додатку № 3 тендерної документації визначено, що спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується). У Вашій тендерній пропозиції немає таких листів на всі позиції дезінфікуючих засобів, які вами запропоновано, а відтак, згідно зазначеного Закону тендерний комітет зобов'язаний відхилити Вашу пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає умовам документації є порушенням.
Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відтак, до 7 червня 2018 р., усі зацікавлені особи могли звернутися з проханням внести зміни до тендерної документації, однак, таких звернень не надходило.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учасника

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 Дезінфекційні засоби для дезінфекції для поверхонь , дезінфекційні засоби для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю 2 шт. слід розуміти 2 найменування згідно МТВ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 650,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 червня 2018 11:04
Закінчення: 12 червня 2018 11:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Дезінфекційні засоби для дезінфекції для поверхонь , дезінфекційні засоби для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк" 320 567,00
UAH з ПДВ
320 567,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Йорко Роман Антонович 328 670,00
UAH з ПДВ
328 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2018 14:39
довідки_по_ст17.pdf
11 червня 2018 12:29
документи_товар.rar
11 червня 2018 12:29
цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

08 червня 2018 16:12
товар ЛМШД.pdf
08 червня 2018 16:12
Проект договору ЛШМД.pdf
08 червня 2018 16:12
цiнова пропозицiя ЛШМД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СаноМарк"

фізична особа-підприємець Йорко Роман Антонович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
Переможець 320 567,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
320 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 13:54
1-2.pdf зміни до договору
17 січня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:04
сано марк.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:03
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 17:37
ТзОВ СаноМарк 76-18.jpg зміни до договору
02 серпня 2018 17:34
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 12:08
договір деззасоби лот 1.pdf укладений
02 липня 2018 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції реквізити у зв'язку із зміною найменування
Номер договору про закупівлю: №76/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №76/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, із зазначенням суми в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №76/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 384 563,00
UAH