Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29 у Шевченківському районі м. Києва, в адміністративну будівлю. 1 черга (код за ДК 021:2015-45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
38 538 630,00 UAH
UA-2018-05-24-000493-b a30ddfbc0e704d9fb60d2b946e549279
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легачов Володимир Сергійович

+380442804721 lehachov@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Легачов Володимир Сергійович
+380442804721
lehachov@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2018 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2018 14:42
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2018 14:42
Початок аукціону: 11 червня 2018 15:32
Очікувана вартість: 38 538 630,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 693,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 192693 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29 у Шевченківському районі м. Києва, в адміністративну будівлю. 1 черга (код за ДК 021:2015-45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2018 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2018 14:38
ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" 38 493 648,83
UAH з ПДВ
38 493 648,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 38 533 345,13
UAH з ПДВ
38 533 345,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 18:29
Копія ліцензії.zip
08 червня 2018 18:29
Копія довіреності.zip
08 червня 2018 18:29
Банківська гарантія.zip
08 червня 2018 18:29
УЛІС-ДМС Частина_4.2.pdf
08 червня 2018 18:29
УЛІС-ДМС Частина_4.1.pdf
08 червня 2018 18:29
УЛІС-ДМС Частина_3.pdf
08 червня 2018 18:29
УЛІС-ДМС Частина_2.pdf
08 червня 2018 18:29
УЛІС-ДМС Частина_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"

ТОВ "ЕсАй БІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"
#20049451
Переможець 38 493 648,83
UAH з ПДВ
14 червня 2018 14:50

Документи

14 червня 2018 14:50
Електронний підпис
14 червня 2018 14:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2018 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"
#20049451
38 493 648,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2018 14:50
Електронний підпис
14 червня 2018 14:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:25
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:36
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 19:02
Додаткова угода 8.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 18:51
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:32
Додаткова угода 7.PDF зміни до договору
10 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 13:35
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 16:18
ДУ 5.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:16
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:13
Додаткова угода 4..pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 15:44
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 травня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 13:11
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 11:57
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 18:42
Доп угода.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 18:40
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 15:19
Договір.pdf укладений
27 червня 2018 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8.2 Договору № 62 на закупівлю робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. І черга, код за ДК 021:2015-45454000-4 від 26 червня 2018 року (далі – Договір), Сторони уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися доповнити пункт 2.1 Договору новим абзацом такого змісту: «Річні обсяги фінансування по Договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 25 774 545,49 грн. (двадцять п’ять мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі п’ятсот сорок п’ять гривень, 49 коп.) Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток 6 до Договору)». 2. Сторони домовилися викласти п. 3.1 Договору у такій редакції: «3.1. Початок та закінчення виконання Робіт визначається Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), але не пізніше 19.05.2019». 3. Сторони домовилися викласти пункт 8.1 Договору у такій редакції: «8.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами». 4. У назві Додатку 1 до Договору знаки, слова та цифри «, що здійснюється в 2018 році» виключити. 5. Додатки 4 «Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. І черга», 5 «Графік передачі обладнання» до Договору викласти у новій редакції, що додається. Додати новий додаток «План фінансування робіт» з номером 6. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 7. Ця Додаткова угода № 1 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 8. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 1 є: 7.1. Додаток 1 – Додаток № 4 «Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. І черга» до Договору. 7.2. Додаток 2 – Додаток № 5 «Графік передачі обладнання» до Договору. 7.3. Додаток 3 – Додаток № 6 «План фінансування робіт» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 8.2 Договору № 62 на закупівлю робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. І черга, код за ДК 021:2015-45454000-4 від 26 червня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися про зміни до пункту 2.1 Договору виклавши його у такій редакції: «Річні обсяги фінансування по Договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 14 503 091,40 грн. (чотирнадцять мільйонів п’ятсот три тисячі дев’яносто одна гривня, 40 коп.) Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток 6 до Договору)». 2. Додаток № 6 «План фінансування робіт» до Договору викласти у новій редакції, що додається 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 4. Ця Додаткова угода № 2 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 5. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 2 є: 5.1. Додаток № 6 «План фінансування робіт» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8.2, 8.3 Договору № 62 від 26 червня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 3 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися викласти п. 3.1 Договору у такій редакції: «3.1. Початок та закінчення виконання Робіт визначається Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), але не пізніше 02.10.2019». 2. Додаток 4 «Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. І черга», до Договору викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток 5 «Графік передачі обладнання» до Договору викласти у новій редакції, що додається. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 5. Ця Додаткова угода № 3 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 6. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 3 є: Додаток 1 – Додаток № 4 «Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. І черга» до Договору; Додаток 2 – Додаток № 5 «Графік передачі обладнання» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 4 (додається)
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно до додаткової угоди, що додається.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 8.2, 8.3 Договору № 62 від 26 червня 2018 року, Сторони уклали цю Додаткову угоду № 6 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1 Договору у такій редакції: Ціна Договору (вартість Робіт) згідно з цим Договором, відповідно до Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору), є твердою та становить 38 493 648,35 грн. (тридцять вісім мільйонів чотириста дев’яносто три тисячі шістсот сорок вісім гривень тридцять п’ять копійок), в тому числі ПДВ 20% - 6 415 608,06 грн. (шість мільйонів чотириста п’ятнадцять тисяч шістсот вісім гривень шість копійок). Вартість Робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами. Ціна Договору враховує усі витрати Підрядника на виконання Робіт, що є предметом Договору. Річні обсяги фінансування по Договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 14 503 091,40 грн. (чотирнадцять мільйонів п’ятсот три тисячі дев’яносто одна гривня, 40 коп.). На 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 23 990 556,95 грн. (двадцять три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч п’ятсот п’ятдесят шість гривень, 95 коп.). Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток 6 до Договору)». 2. Додаток №6 «План фінансування робіт» до Договору викласти у новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 4. Ця Додаткова угода № 6 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 5. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 6 є: - Додаток 1 - Додаток № 6 «План фінансування робіт» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 8.2, 8.3 Договору №62 від 26.06.2018 Сторони уклали Додаткову угоду № 7 про теке: викласти в Розділі 9 Договору "Реквізити та підписи сторін" реквізити Підрядника в новій редакції, всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до Додаткової угоди № 8, що додається
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно з Додатковою угодою 9, що додається
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктів 8.2, 8.3 Договору № 62 від 26 червня 2018 року (далі - Договір) дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду № 10 до Договору (далі – Додаткова угода № 10) про наступне: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. Пункт 8.1. Договору викласти у такій редакції: «8.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами». 1.2. У розділі 9 реквізити Замовника викласти в новій редакції, що додається 2. Всі інші умови Договору незмінені цією Додатковою угодою № 10 залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 10 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 10 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML