Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Очікувана вартість
493 645,20 UAH
UA-2018-05-23-002199-a ebad7259b53e4cf8a4c3bb516591035c
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 13 червня 2018 15:53
Очікувана вартість: 493 645,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 936,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2018 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 09:12
ТД_нова редакція.doc
25 травня 2018 09:12
Перелік змін.docx
25 травня 2018 09:12
проект дог дод 8.docx
25 травня 2018 09:12
ТД_з закр.даними — копия.doc
23 травня 2018 15:48
Оголошення_.doc
25 травня 2018 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2018 09:12
ТД_нова редакція.doc
25 травня 2018 09:12
Перелік змін.docx
25 травня 2018 09:12
проект дог дод 8.docx
23 травня 2018 15:48
Проект договору.doc
25 травня 2018 09:12
ТД_з закр.даними — копия.doc
23 травня 2018 15:48
ТД_.doc
23 травня 2018 15:48
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-23-002199-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП ІНТЕРІНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36644373
Дата подання: 25 червня 2018 12:53
Оскарження рішення Замовника
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ”ІНТЕРІНСЕРВІС”
___________________________________________________________________________

Вих. № 18/06/25-01
Від 25 червня 2018 р.



Філія «Пасажирська компанія»
ПАТ «Укрзалізниця»
Тендерний комітет
01032, Україна, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 21 а.


Шановні пані та панове!

Цим листом наше підприємство звертається до Вас та стверджує, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації ми вважаємо помилковим, тому що:
1. довідка з описом послуг «файл-TZ_1» оформлений згідно вимог, що визначені у Додатку № 1 ТД. В наведеному зразку не позначено місце для зазначення дати, а ТД не містить окремої вимоги до оформлення документів, яка би наголошувала на необхідності зазначення дати на кожному документі;
2. у разі, якщо все ж таки зазначення дати Ви вважаєте за необхідне, то у відповідності до вимог пункту 5.2. ТД це технічна помилка, яка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна;
3. довідка № 18/06/08-08 від 08.06.2018 р., виконана у відповідності до вимог пункту 1.1. Розділ ІІ Додатку 1 ТД в довільній формі та містить речення: «Надаємо зобов’язання виконувати послуги у відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Розділі І Додатку №1 ТД». Саме цим посилання на Розділі І Додатку №1 ТД ми зазначили наше зобов’язання виконання послуг за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки, тому, що саме у Розділі І Додатку №1 ТД міститься вимога, що: «Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Послуги не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та повинні передбачати заходи щодо захисту довкілля.»
4. окремим документом у складі тендерної пропозиції надано підписаний та завірений печаткою Додаток №8 ТД, який містить наступні зобов’язання з нашого боку: «п. 4.4.12. Під час надання послуг забезпечити та підтримувати заходи з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки відповідно до законодавства України. Вживати заходів під час надання послуг щодо недопущення пошкодження майна Замовника.»
5. стосовно вимог не завдавання шкоди навколишньому середовищу та передбачення заходів щодо захисту довкілля, наше підприємство надало окрему довідку № 18/06/08-06 від 04.06.2018 р.

Просимо повторно переглянути нашу пропозицію та надати відповідь на наше звернення.
У разі відсутності відповіді ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» залишає за собою право звернення до Антимонопольного Комітету України зі скаргою, що під час процедури закупівлі Замовником були вчинені дії, що порушують умови економічної конкуренції, а саме безпідставно відхилена пропозиція, що містить саму нищу ціну.


З повагою,
Директор ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» В.Є. Якушевич
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

25 червня 2018 12:52
Лист оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2018 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ІНТЕРІНСЕРВІС 493 600,02
UAH з ПДВ
493 600,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Лізоформ 493 645,00
UAH з ПДВ
493 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2018 09:25
Електронний підпис
12 червня 2018 09:23
TZ_1.pdf
12 червня 2018 09:23
Cinova propozycija_1.pdf
11 червня 2018 18:07
Електронний підпис
11 червня 2018 17:44
Platizka.pdf
11 червня 2018 17:44
Ліцензія_ФінРизик_.pdf.rar
11 червня 2018 17:44
Договір 100-181-01513.pdf.rar
11 червня 2018 17:44
Umovy dogovoru.pdf
11 червня 2018 17:44
Proekt dogovoru.pdf
11 червня 2018 17:44
Rahunok.pdf
11 червня 2018 17:44
Svid_PDV.pdf
11 червня 2018 17:44
Nakaz.pdf
11 червня 2018 17:44
Protokol_3.pdf
11 червня 2018 17:44
Personal_date.pdf
11 червня 2018 17:44
Zahyst dovkillja.pdf
11 червня 2018 17:44
Vidpovidnist jakosti.pdf
11 червня 2018 17:44
TZ.pdf
11 червня 2018 17:44
Perelik pjslug.pdf
11 червня 2018 17:44
Vidguk_1.pdf
11 червня 2018 17:44
Dosvid.pdf
11 червня 2018 17:44
Cinova propozycija.pdf
11 червня 2018 17:44
Bez pidstav.pdf
11 червня 2018 17:44
Pro pidpryjemstvo.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 13:41
документи
12 червня 2018 12:37
Електронний підпис
12 червня 2018 11:23
банківська гарантія (2).zip
12 червня 2018 11:23
проект договору.zip
12 червня 2018 11:23
відповідність.zip
12 червня 2018 11:23
кваліфікація.zip
12 червня 2018 11:23
технічні вимоги.zip
12 червня 2018 11:23
пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ІНТЕРІНСЕРВІС

ТОВ Лізоформ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ІНТЕРІНСЕРВІС
#36644373
Відхилено 493 600,02
UAH з ПДВ
23 червня 2018 09:56
ТОВ Лізоформ
#34937637
Рішення скасоване 493 645,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 16:52
ТОВ Лізоформ
#34937637
Відхилено 493 645,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 16:52

Документи

23 червня 2018 09:56
Електронний підпис
23 червня 2018 09:56
186 Протокол.docx
23 червня 2018 09:56
відхилення 1.docx
20 червня 2018 09:26
Електронний підпис
20 червня 2018 09:26
Протокол перенос.docx

Документи

23 червня 2018 09:57
Електронний підпис
23 червня 2018 09:57
186 Протокол 2.docx
23 червня 2018 09:57
186 Намір.docx

Документи

10 липня 2018 16:52
Електронний підпис
10 липня 2018 16:52
Протокол.docx
10 липня 2018 16:52
пов відміна.doc
10 липня 2018 16:52
відхилення.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
10 липня 2018 16:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі