Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Очікувана вартість
493 645,20 UAH
UA-2018-05-23-002199-a ● ebad7259b53e4cf8a4c3bb516591035c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2018 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2018 15:53 |
Очікувана вартість: | 493 645,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 936,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2018 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2018 09:12 |
ТД_нова редакція.doc | |
25 травня 2018 09:12 |
Перелік змін.docx | |
25 травня 2018 09:12 |
проект дог дод 8.docx | |
25 травня 2018 09:12 |
ТД_з закр.даними — копия.doc | |
23 травня 2018 15:48 |
Оголошення_.doc |
25 травня 2018 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 травня 2018 09:12 |
ТД_нова редакція.doc
|
|||
25 травня 2018 09:12 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 травня 2018 09:12 |
проект дог дод 8.docx
|
|||
25 травня 2018 09:12 |
ТД_з закр.даними — копия.doc
|
|||
23 травня 2018 15:48 |
Оголошення_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-23-002199-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП ІНТЕРІНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36644373
Дата подання: 25 червня 2018 12:53
Оскарження рішення Замовника
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ”ІНТЕРІНСЕРВІС”
___________________________________________________________________________
Вих. № 18/06/25-01
Від 25 червня 2018 р.
Філія «Пасажирська компанія»
ПАТ «Укрзалізниця»
Тендерний комітет
01032, Україна, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 21 а.
Шановні пані та панове!
Цим листом наше підприємство звертається до Вас та стверджує, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації ми вважаємо помилковим, тому що:
1. довідка з описом послуг «файл-TZ_1» оформлений згідно вимог, що визначені у Додатку № 1 ТД. В наведеному зразку не позначено місце для зазначення дати, а ТД не містить окремої вимоги до оформлення документів, яка би наголошувала на необхідності зазначення дати на кожному документі;
2. у разі, якщо все ж таки зазначення дати Ви вважаєте за необхідне, то у відповідності до вимог пункту 5.2. ТД це технічна помилка, яка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна;
3. довідка № 18/06/08-08 від 08.06.2018 р., виконана у відповідності до вимог пункту 1.1. Розділ ІІ Додатку 1 ТД в довільній формі та містить речення: «Надаємо зобов’язання виконувати послуги у відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Розділі І Додатку №1 ТД». Саме цим посилання на Розділі І Додатку №1 ТД ми зазначили наше зобов’язання виконання послуг за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки, тому, що саме у Розділі І Додатку №1 ТД міститься вимога, що: «Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Послуги не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та повинні передбачати заходи щодо захисту довкілля.»
4. окремим документом у складі тендерної пропозиції надано підписаний та завірений печаткою Додаток №8 ТД, який містить наступні зобов’язання з нашого боку: «п. 4.4.12. Під час надання послуг забезпечити та підтримувати заходи з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки відповідно до законодавства України. Вживати заходів під час надання послуг щодо недопущення пошкодження майна Замовника.»
5. стосовно вимог не завдавання шкоди навколишньому середовищу та передбачення заходів щодо захисту довкілля, наше підприємство надало окрему довідку № 18/06/08-06 від 04.06.2018 р.
Просимо повторно переглянути нашу пропозицію та надати відповідь на наше звернення.
У разі відсутності відповіді ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» залишає за собою право звернення до Антимонопольного Комітету України зі скаргою, що під час процедури закупівлі Замовником були вчинені дії, що порушують умови економічної конкуренції, а саме безпідставно відхилена пропозиція, що містить саму нищу ціну.
З повагою,
Директор ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» В.Є. Якушевич
Розгорнути
Згорнути
___________________________________________________________________________
Вих. № 18/06/25-01
Від 25 червня 2018 р.
Філія «Пасажирська компанія»
ПАТ «Укрзалізниця»
Тендерний комітет
01032, Україна, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 21 а.
Шановні пані та панове!
Цим листом наше підприємство звертається до Вас та стверджує, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації ми вважаємо помилковим, тому що:
1. довідка з описом послуг «файл-TZ_1» оформлений згідно вимог, що визначені у Додатку № 1 ТД. В наведеному зразку не позначено місце для зазначення дати, а ТД не містить окремої вимоги до оформлення документів, яка би наголошувала на необхідності зазначення дати на кожному документі;
2. у разі, якщо все ж таки зазначення дати Ви вважаєте за необхідне, то у відповідності до вимог пункту 5.2. ТД це технічна помилка, яка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна;
3. довідка № 18/06/08-08 від 08.06.2018 р., виконана у відповідності до вимог пункту 1.1. Розділ ІІ Додатку 1 ТД в довільній формі та містить речення: «Надаємо зобов’язання виконувати послуги у відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Розділі І Додатку №1 ТД». Саме цим посилання на Розділі І Додатку №1 ТД ми зазначили наше зобов’язання виконання послуг за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки, тому, що саме у Розділі І Додатку №1 ТД міститься вимога, що: «Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Послуги не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та повинні передбачати заходи щодо захисту довкілля.»
4. окремим документом у складі тендерної пропозиції надано підписаний та завірений печаткою Додаток №8 ТД, який містить наступні зобов’язання з нашого боку: «п. 4.4.12. Під час надання послуг забезпечити та підтримувати заходи з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки відповідно до законодавства України. Вживати заходів під час надання послуг щодо недопущення пошкодження майна Замовника.»
5. стосовно вимог не завдавання шкоди навколишньому середовищу та передбачення заходів щодо захисту довкілля, наше підприємство надало окрему довідку № 18/06/08-06 від 04.06.2018 р.
Просимо повторно переглянути нашу пропозицію та надати відповідь на наше звернення.
У разі відсутності відповіді ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» залишає за собою право звернення до Антимонопольного Комітету України зі скаргою, що під час процедури закупівлі Замовником були вчинені дії, що порушують умови економічної конкуренції, а саме безпідставно відхилена пропозиція, що містить саму нищу ціну.
З повагою,
Директор ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» В.Є. Якушевич
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ІНТЕРІНСЕРВІС #36644373 |
Відхилено |
493 600,02
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 09:56
|
ТОВ Лізоформ #34937637 |
Рішення скасоване |
493 645,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2018 16:52
|
ТОВ Лізоформ #34937637 |
Відхилено |
493 645,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2018 16:52
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 липня 2018 16:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі