Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин
Petrol
Petrol
Очікувана вартість
122 500 000,00 UAH
UA-2018-05-23-001677-a ● 3c6141fed35e4be091aafe03a179954e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Іван Горошко +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лариса Шкляр +380442343228 etenko@gosrezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Ivan Goroshko +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Лариса Шкляр +380442343228 etenko@gosrezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 травня 2018 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 122 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 306 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1152000 UAH |
Publication date: | 23 травня 2018 14:39 |
Enquiries until: | 15 червня 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 122 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 306 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
бензин
Petrol
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 тони
бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30007, Україна, Хмельницька область, Славута, Перемоги,15а
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Petrol
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 01 жовтня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2018 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2018 15:57 |
Тендерна документація (бензин) (зі змінами) червень 2018.doc | |
07 червня 2018 15:57 |
Зміни до ТД (бензин) червень 2018.doc | |
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 1 (16,17 статті ЗАКОНУ).doc | |
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 2 (Технічна специфікація).doc | |
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 3 (Гарантійний лист).doc | |
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 4 (Проект договору).doc |
07 червня 2018 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 червня 2018 15:57 |
Тендерна документація (бензин) (зі змінами) червень 2018.doc
|
||||||
07 червня 2018 15:57 |
Зміни до ТД (бензин) червень 2018.doc
|
||||||
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 1 (16,17 статті ЗАКОНУ).doc
|
||||||
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 2 (Технічна специфікація).doc
|
||||||
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 3 (Гарантійний лист).doc
|
||||||
23 травня 2018 14:39 |
ДОДАТОК 4 (Проект договору).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до якості предмету закупівлі
Дата подання: 05 червня 2018 11:40
Дата відповіді: 07 червня 2018 15:50
Змістом тендерної документації, зокрема пунктом 4.2 розділу І тендерної документації, пунктом 2 додатку 2 «Технічна специфікація» передбачено, що якість товару (предмету закупівлі) повинна відповідати вимогам ДСТУ 8704:2017 «Бензин автомобільний довготривалого зберігання. Технічні умови» або ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільній Євро. Технічні умови”, а учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції та при поставці відповідний сертифікат відповідності на товар.
Проте, наказом № 93 від 26.01.2018 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за N 194/31646 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» - наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16 січня 1997 року N 19 "Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 лютого 1997 року за N 52/1856 (із змінами) визнаний такими, що втратив чинність.
Таким чином, сертифікація предмету закупівлі по ДСТУ не є обов’язковою, а відповідно вимога Замовника, викладена у тендерній документації, щодо документального підтвердження сертифікації предмету закупівлі виключно по ДСТУ суперечить законодавству щодо здійснення державних закупівель, принципам здійснення закупівель, оскільки обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ст. 3, ч. 4 ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі).
Враховуючи наведене, просимо доповнити тендерну документацію умовою щодо можливості поставки предмету закупівлі, який сертифіковано відповідно до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 927 (далі - Технічний регламент).
Додатково зазначаємо, що пунктом 1.2 ДСТУ 7687:2015 передбачено наступне: «1.2 Цей стандарт відповідає вимогам до бензинів, установленим у Технічному регламенті щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі — Технічний регламент), та придатний для оцінювання відповідності».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Змістом тендерної документації, зокрема пунктом 4.2 розділу І тендерної документації, пунктом 2 додатку 2 «Технічна специфікація» передбачено, що якість товару (предмету закупівлі) повинна відповідати вимогам ДСТУ 8704:2017 «Бензин автомобільний довготривалого зберігання. Технічні умови» або ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільній Євро. Технічні умови», а учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції та при поставці відповідний сертифікат відповідності на товар.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16 січня 1997 року № 19 "Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів", який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 лютого 1997 року за № 52/1856 (із змінами) визнаний такими, що втратив чинність.
Проте, згідно з частиною 1 статті 9 Закону України «Про державний матеріальний резерв» встановлено, що матеріальні цінності, що поставляються до державного резерву за встановленими вимогами щодо забезпечення безпеки життя, здоров'я споживачів і охорони довкілля, повинні мати сертифікат відповідності зазначеним вимогам на весь строк зберігання.
Зважаючи на те, що гарантійний строк зберігання бензину автомобільного, який закладається до державного резерву має мати більший гарантійний строк як 1 рік, доповнити тендерну документацію стосовно можливості поставки предмету закупівлі, який сертифікований відповідно до «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927, неможливо через те, що відповідно до частини першої статті 2 цього Технічного регламенту його вимоги не поширюються на палива, які мають гарантійний строк зберігання більш як 1 рік, що виробляють та/або постачають згідно з державним замовленням для зберігання на підприємствах державного матеріального резерву.
Наразі, частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України визначено, що якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
Таким чином, сертифікація предмету закупівлі по ДСТУ при закладанні до державного резерву є обов’язковою, а відповідна вимога Замовника, викладена у тендерній документації, щодо документального підтвердження сертифікації предмету закупівлі виключно по ДСТУ не суперечить чинному законодавству щодо здійснення державних закупівель, принципам здійснення закупівель, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, як це визначено частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16 січня 1997 року № 19 "Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів", який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 лютого 1997 року за № 52/1856 (із змінами) визнаний такими, що втратив чинність.
Проте, згідно з частиною 1 статті 9 Закону України «Про державний матеріальний резерв» встановлено, що матеріальні цінності, що поставляються до державного резерву за встановленими вимогами щодо забезпечення безпеки життя, здоров'я споживачів і охорони довкілля, повинні мати сертифікат відповідності зазначеним вимогам на весь строк зберігання.
Зважаючи на те, що гарантійний строк зберігання бензину автомобільного, який закладається до державного резерву має мати більший гарантійний строк як 1 рік, доповнити тендерну документацію стосовно можливості поставки предмету закупівлі, який сертифікований відповідно до «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927, неможливо через те, що відповідно до частини першої статті 2 цього Технічного регламенту його вимоги не поширюються на палива, які мають гарантійний строк зберігання більш як 1 рік, що виробляють та/або постачають згідно з державним замовленням для зберігання на підприємствах державного матеріального резерву.
Наразі, частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України визначено, що якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
Таким чином, сертифікація предмету закупівлі по ДСТУ при закладанні до державного резерву є обов’язковою, а відповідна вимога Замовника, викладена у тендерній документації, щодо документального підтвердження сертифікації предмету закупівлі виключно по ДСТУ не суперечить чинному законодавству щодо здійснення державних закупівель, принципам здійснення закупівель, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, як це визначено частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо розміру тендерного забезпечення
Дата подання: 07 червня 2018 09:53
Дата відповіді: 07 червня 2018 16:02
Звертаємо Вашу увагу, що у даній процедурі є невідповідність розміру тендерного забезпечення, що зазначено в самому оголошенні про закупівлю та у тендерній документації, а саме: в оголошенні сума забезпечення складає 1 152 000,00 грн.. а у тендерній документації - 1 225 000,00 грн. Як наслідок, виникає проблема з оформленням банківської гарантії, яка є обов'язкової частиною тендерної пропозиції учасника. Тому, просимо Вас привести у відповідність суму тендерного забезпечення, що має бути надане учасником, для можливості своєчасного та належного підготування учасником банківської гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Невідповідность за процедурою ліквідована шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякуємо!
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ "Укргазвидобування" | Документи |
Очікується рішення
|
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій