Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування дітей у профільному міському таборі для талановитих та обдарованих дітей влітку 2018 року (19 днів * 280 дітей = 5320 діто/днів)
Очікувана вартість
239 400,00 UAH
UA-2018-05-23-001546-a e4b69cfdfd42493bad6299a09adc7de2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Андрущенко

+380677506571 kroft2017@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36786897
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, 7
Контактна особа: Оксана Андрущенко
+380677506571
kroft2017@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" торги не відбуваються в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. У зв'язку із цим було відміненно торги. Тому, відповідно п.4 частини другої ст. 35 Закону необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі. Ця процедура, що використовується замовником, як вийняток, у разі, якщо замовником було двічі відміненно тентер через відсутність достньої кількості учасників, при цьому предмет закупівл, його технічні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були зазначенні замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2018 14:26
Оскарження наміру укласти договір: 03 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування дітей у профільному міському таборі для талановитих та обдарованих дітей влітку 2018 року (19 днів * 280 дітей = 5320 діто/днів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Михайла Грушевського, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2018  —  22 червня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

23 травня 2018 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Ковалова Лутфіє
#1947311945
Переможець 239 400,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 14:26

Документи

23 травня 2018 14:26
Електронний підпис
23 травня 2018 14:25
протокол 2 001.jpg
23 травня 2018 14:25
протокол 1 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 14:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Ковалова Лутфіє
#1947311945
239 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2018 14:26
Електронний підпис
23 травня 2018 14:25
протокол 2 001.jpg
23 травня 2018 14:25
протокол 1 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 10:51
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 09:24
додаткова угода 1(харчування) 001.jpg зміни до договору
05 липня 2018 09:19
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 10:34
договор35.1 001.jpg укладений
04 червня 2018 10:33
договор 35.2 001.jpg укладений
04 червня 2018 10:33
договор 35 3 001.jpg укладений
04 червня 2018 10:33
договор 35 001.jpg укладений
04 червня 2018 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення кількості послуг (5224 діто/днів)
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 липня 2018
Сума оплати за договором: 235 080,00
UAH з ПДВ