Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Креон 25000 №100
Очікувана вартість
41 376,90 UAH
UA-2018-05-23-000930-a 8daebb19128c4efd88dfe74b93eee838
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левтерова Анастасія Іллівна

380629376884 azovcenter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Маріупольської міської ради"Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885278
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35
Контактна особа: Левтерова Анастасія Іллівна
380629376884
azovcenter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено закупівлю за ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція» «Креон 25000 № 100» UA-2018-01-31-003276-с та оприлюднено у січні 2018 року, яка не відбулися через недостатню кількість учасників. В березні Замовником було повторно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення закупівлі за ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція»: «Креон 25000 № 100» UA-2018-03-09-000122-с, які також не відбулися через недостатню кількість учасників. Отже, керуючись п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має підстави для застосування переговорної процедури для закупівлі товарів так, як двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2018 13:56
Оскарження наміру укласти договір: 03 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Креон 25000 №100 - 1
капсула містить 300 мг
панкреатину в
гастрорезистентних
гранулах №100; 100 капсул
у флаконі, по одному
флакону в картонній
упаковці - 30 упаковок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 упаковка
Креон 25000 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

23 травня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 13:30
протокол 217.pdf
23 травня 2018 13:10
про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Оптіма-Фарм,ЛТД"
#21642228
Переможець 41 376,90
UAH з ПДВ
23 травня 2018 13:56

Документи

23 травня 2018 13:55
Електронний підпис
23 травня 2018 13:53
протокол 217.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 13:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Оптіма-Фарм,ЛТД"
#21642228
41 376,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2018 13:55
Електронний підпис
23 травня 2018 13:53
протокол 217.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2018 20:23
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
26 вересня 2018 20:19
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 13:39
креон.pdf укладений
04 червня 2018 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна найменування, реквізитів, у зв`язку з перетворенням (реорганізацією)
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML