Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по провулку Енергетичному, провулку Затишному в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
424 300,00 UAH
UA-2018-05-22-001660-c ● fa59d40ca0aa496581189c1b89bda0b8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Пурдик Григорій Никанорович 380432595012 dmgvmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2018 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2018 14:12 |
Очікувана вартість: | 424 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 121,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по провулку Енергетичному, провулку Затишному в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по провулку Енергетичному, провулку Затишному в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, провулку Енергетичний, провулку Затишний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2018 18:36 |
Оголошення_Енергетична.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-22-001660-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3312919699
Дата подання: 01 червня 2018 19:31
Причини невідповідності пропозиції умовам Закупівлі
Доброго дня!
Звертаюся до Вас щодо причини невідповідності пропозиції умовам Закупівлі. Поясніть будь - ласка детальніше, чому моя пропозиція не відповідає умовам до даної Закупівлі.
Буду вдячний за відповідь!
Звертаюся до Вас щодо причини невідповідності пропозиції умовам Закупівлі. Поясніть будь - ласка детальніше, чому моя пропозиція не відповідає умовам до даної Закупівлі.
Буду вдячний за відповідь!
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2018 16:42
ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ "
Шановний Віталій Анатолійович!
Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу від 01.06.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 19:31. за № UA-2018-05-22-001660-c.a1, про надання роз’яснення, щодо причини невідповідності пропозиції ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ " умовам Закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи рішення №432 від 01.03.2018 р. «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами).
Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі».
Підстави не відповідності:
- у довідці про працівників відповідної кваліфікації не вказана інформація окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій, що не відповідає п. 6.2 документації електронних торгів.
Учасником у складі пропозиції не надано:
- довідку про залучення субпідряду по об’єкту - Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по провулку Енергетичному, провулку Затишному в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що не відповідає п. 6.15 документації електронних торгів;
- відгуки від замовників згідно виконаних аналогічних договорів (не менше 2 відгуків), що мають бути складені на фірмовому бланку замовника, за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування робіт, що виконувалось Учасником, а також загальну інформацію щодо виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору, що суперечить умовам п. 6.3 документації.
- лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції конкурсних торгів, та посилання на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів (стосовно Статуту Учасника).
Враховуючи вищезазначене, Комітетом з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради прийнято рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ ".
З повагою,
Заступник директора
департаменту Віталій Місецький
Виконавець: Ільніцька В. В.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Віталій Анатолійович!
Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу від 01.06.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 19:31. за № UA-2018-05-22-001660-c.a1, про надання роз’яснення, щодо причини невідповідності пропозиції ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ " умовам Закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи рішення №432 від 01.03.2018 р. «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами).
Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі».
Підстави не відповідності:
- у довідці про працівників відповідної кваліфікації не вказана інформація окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій, що не відповідає п. 6.2 документації електронних торгів.
Учасником у складі пропозиції не надано:
- довідку про залучення субпідряду по об’єкту - Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по провулку Енергетичному, провулку Затишному в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що не відповідає п. 6.15 документації електронних торгів;
- відгуки від замовників згідно виконаних аналогічних договорів (не менше 2 відгуків), що мають бути складені на фірмовому бланку замовника, за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування робіт, що виконувалось Учасником, а також загальну інформацію щодо виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору, що суперечить умовам п. 6.3 документації.
- лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції конкурсних торгів, та посилання на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів (стосовно Статуту Учасника).
Враховуючи вищезазначене, Комітетом з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради прийнято рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ ".
З повагою,
Заступник директора
департаменту Віталій Місецький
Виконавець: Ільніцька В. В.
ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ "
Шановний Віталій Анатолійович!
Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу від 01.06.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 19:31. за № UA-2018-05-22-001660-c.a1, про надання роз’яснення, щодо причини невідповідності пропозиції ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ " умовам Закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи рішення №432 від 01.03.2018 р. «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами).
Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі».
Підстави не відповідності:
- у довідці про працівників відповідної кваліфікації не вказана інформація окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій, що не відповідає п. 6.2 документації електронних торгів.
Учасником у складі пропозиції не надано:
- довідку про залучення субпідряду по об’єкту - Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по провулку Енергетичному, провулку Затишному в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що не відповідає п. 6.15 документації електронних торгів;
- відгуки від замовників згідно виконаних аналогічних договорів (не менше 2 відгуків), що мають бути складені на фірмовому бланку замовника, за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування робіт, що виконувалось Учасником, а також загальну інформацію щодо виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору, що суперечить умовам п. 6.3 документації.
- лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції конкурсних торгів, та посилання на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів (стосовно Статуту Учасника).
Враховуючи вищезазначене, Комітетом з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради прийнято рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ ".
З повагою,
Заступник директора
департаменту Віталій Місецький
Виконавець: Ільніцька В. В.
Шановний Віталій Анатолійович!
Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу від 01.06.2018р., що зареєстрована в ЦБД о 19:31. за № UA-2018-05-22-001660-c.a1, про надання роз’яснення, щодо причини невідповідності пропозиції ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ " умовам Закупівлі.
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи рішення №432 від 01.03.2018 р. «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами).
Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018 року №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі».
Підстави не відповідності:
- у довідці про працівників відповідної кваліфікації не вказана інформація окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій, що не відповідає п. 6.2 документації електронних торгів.
Учасником у складі пропозиції не надано:
- довідку про залучення субпідряду по об’єкту - Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по провулку Енергетичному, провулку Затишному в м. Вінниця (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що не відповідає п. 6.15 документації електронних торгів;
- відгуки від замовників згідно виконаних аналогічних договорів (не менше 2 відгуків), що мають бути складені на фірмовому бланку замовника, за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування робіт, що виконувалось Учасником, а також загальну інформацію щодо виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору, що суперечить умовам п. 6.3 документації.
- лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції конкурсних торгів, та посилання на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів (стосовно Статуту Учасника).
Враховуючи вищезазначене, Комітетом з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради прийнято рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП " АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ ".
З повагою,
Заступник директора
департаменту Віталій Місецький
Виконавець: Ільніцька В. В.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2018 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
356 412,00
UAH з ПДВ
|
356 412,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" |
404 300,00
UAH з ПДВ
|
404 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #3312919699 |
Відхилено |
356 412,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2018 18:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" #40946026 |
Переможець |
404 300,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2018 16:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Untitled.FR11.pdf | укладений |
13 червня 2018 15:47
|