Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Апаратне забезпечення для розширення інфраструктури обробки даних)
Code for the state classifier 021: 2015 - 30210000-4 (Hardware for expanding the data processing infrastructure)
Code for the state classifier 021: 2015 - 30210000-4 (Hardware for expanding the data processing infrastructure)
Очікувана вартість
12 370 000,00 UAH
UA-2018-05-22-000321-b ● 83a6c477509544028f62528feb888e15
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ханік Юрій +380679738936 yu.hanik@nabu.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шуст Андрій Григорович +380442463151 a.shust@nabu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Anti-corruption Bureau of Ukraine |
National ID: | 39751280 |
Contact point: |
Khanik Yuriy Petrovich +380679738936 yu.hanik@nabu.gov.ua |
Additional contacts: |
Shust Andrey Grigorovich +380442463151 a.shust@nabu.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 травня 2018 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2018 12:48 |
Очікувана вартість: | 12 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 22 травня 2018 12:06 |
Enquiries until: | 22 червня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 12 370 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 123 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Апаратне забезпечення для розширення інфраструктури обробки даних
Hardware for expanding the data processing infrastructure
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 шт
Апаратне забезпечення для розширення інфраструктури обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Hardware for expanding the data processing infrastructure
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 28 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2018 12:08 |
Тендерна документація зі змінами від 20.06.2018.doc | |
20 червня 2018 12:08 |
3. Технічні вимоги (зі змінами від 20.06.2018).docx | |
20 червня 2018 12:08 |
2. Кваліфікаційні вимоги (зі змінами від 20.06.2018).docx | |
20 червня 2018 12:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
22 травня 2018 12:03 |
8. Проект договору.docx | |
22 травня 2018 12:03 |
7. Лист гарантія ст.17 Закону.docx | |
22 травня 2018 12:03 |
5. Довідка про наявність працівників.docx | |
22 травня 2018 12:03 |
6. Довідка аналогічні договора.docx | |
22 травня 2018 12:03 |
4. Довідка про наявність обладнання.docx | |
22 травня 2018 12:03 |
1. Форма тендерна пропозиція.docx |
20 червня 2018 12:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 червня 2018 12:08 |
Тендерна документація зі змінами від 20.06.2018.doc
|
|||
20 червня 2018 12:08 |
3. Технічні вимоги (зі змінами від 20.06.2018).docx
|
|||
20 червня 2018 12:08 |
2. Кваліфікаційні вимоги (зі змінами від 20.06.2018).docx
|
|||
20 червня 2018 12:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
22 травня 2018 12:03 |
8. Проект договору.docx
|
|||
22 травня 2018 12:03 |
7. Лист гарантія ст.17 Закону.docx
|
|||
22 травня 2018 12:03 |
5. Довідка про наявність працівників.docx
|
|||
22 травня 2018 12:03 |
6. Довідка аналогічні договора.docx
|
|||
22 травня 2018 12:03 |
4. Довідка про наявність обладнання.docx
|
|||
22 травня 2018 12:03 |
1. Форма тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 25 травня 2018 13:22
Дата відповіді: 30 травня 2018 13:16
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows.
Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності.
Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за пропозицію надати консультаційну допомогу у верифікації ліцензійності програмних продуктів компанії "Microsoft".
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, що визначені Додатком № 3 до тендерної документації, дана процедура закупівлі не передбачає закупівлі комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами "Microsoft Windows" або будь-яких інших ліцензій на програмне забезпечення компанії "Microsoft".
Додатково інформуємо, що у випадку виникнення потреб у верифікації ліцензійності програмних продуктів компанії "Microsoft" Національне антикорупційне бюро України має можливість звернутись безпосередньо до офіційного представника компанії "Microsoft" в Україні – ТОВ «Майкрософт Україна».
З повагою,
Національне антикорупційне бюро України
Дякуємо за пропозицію надати консультаційну допомогу у верифікації ліцензійності програмних продуктів компанії "Microsoft".
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, що визначені Додатком № 3 до тендерної документації, дана процедура закупівлі не передбачає закупівлі комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами "Microsoft Windows" або будь-яких інших ліцензій на програмне забезпечення компанії "Microsoft".
Додатково інформуємо, що у випадку виникнення потреб у верифікації ліцензійності програмних продуктів компанії "Microsoft" Національне антикорупційне бюро України має можливість звернутись безпосередньо до офіційного представника компанії "Microsoft" в Україні – ТОВ «Майкрософт Україна».
З повагою,
Національне антикорупційне бюро України
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-22-000321-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 15 червня 2018 00:38
Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу,що в Тендерній документації (далі – ТД) зазначені вимоги до Апаратного забезпечення для розширення інфраструктури обробки даних, які значно звужують коло учасників торгів, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушують основні принципи здійснення закупівель відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),а саме:
У Додаток 2 ТД «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам та іншим вимогам замовника» у розділі «Інші документи» зазначено наступні вимоги:
«7.Учасник повинен мати статус партнера виробника устаткування не нижче ніж Premier Partner або аналогічний (в тендерній пропозиції надати підтвердження у вигляді копії офіційного листа від виробника в додатку до оферти)»
«8.Учасник повинен підтвердити наявність таких (або аналогічних) технологічних спеціалізацій виробника обладнання (в тендерній пропозиції надати підтвердження у вигляді копії офіційного листа від виробника в додатку до оферти): Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization; Advanced Security Architecture Specialization; Advanced Collaboration Architecture Specialization»
Повідомляємо, що партнерський статус Premier Partner та вищезазначені технологічні спеціалізації виробника існують тільки у виробника обладнання Cisco. Інші виробники мають інші назви,рівні партнерських статусів та назви технологічних спеціалізацій. Проводити аналогію між партнерськими статусами різних виробників та технологічними спеціалізаціями виробника не є вірним тому що різні виробники вимагають відповідності різним критеріям статусів партнерства та технологічних спеціалізацій виробника, таким чином вимога наявності статусу партнера не нижче ніж Premier Partner та надання підтвердження технологічних спеціалізацій виробника обладнання Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization/Advanced Security Architecture Specialization/Advanced Collaboration Architecture Specialization є необґрунтованими. Основним критерієм вибору є ціна,а рівень партнерського статусу жодним чином не може вплинути на якість поставки обладнання.
«9.Учасник повинен підтвердити наявність у штаті не менше одного спеціаліста вищої інженерної кваліфікації «експерт» за запропонованими технологіями та обладнанням (наприклад: Extream ECE, Cisco CCIE, Juniper JNCIE, HP Master ASE або інші) та двох спеціалістів рівня «професіонал» (в тендерній пропозиції надати копії сертифікатів або підтвердження в іншому вигляді)» Повідомляємо, що з наданням послуг зазначених в Додатку 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі», а саме: збирання та тестування; приєднання до мережі зберігання даних; налагодження системи керування; під’єднання наявного обладнання з інтерфейсами мережі зберігання даних; під’єднання до наявної Blade-корзини Cisco 5108; зонування, відповідне до конфігурації серверів віртуалізації, системи зберігання даних, сервера резервного копіювання, може впоратися 1 спеціаліст з більш низьким рівнем кваліфікації, тож вважаємо, що вимога щодо кількісті та рівнів кваліфікації інженерних спеціалістів також є необґрунтованою.
У Додатку 3 ТД вказані технічні вимоги щодо підтримка Cisco VLAN Trunking Protocol (VTP),підтримка технології FlexStack-Plus для стекування з введеними в експлуатацію комутаторами Cisco 2960X та комутатор повинен у своєму складі мати ліцензію на підключення до існуючої системи керування мережевим обладнанням Cisco Prime Infrastructure». Після детального вивчення технічних вимог до предмету закупівлі, з’ясувалось,що даним вимогам відповідає лише обладнання компанії виробника Cisco,що штучно обмежує можливість запропонувати для постачання товар іншої торгової марки з аналогічними вимогами або кращими.
У зв’язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону та виключити вищезазначені вимоги з Додатку 2 та Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У Додаток 2 ТД «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам та іншим вимогам замовника» у розділі «Інші документи» зазначено наступні вимоги:
«7.Учасник повинен мати статус партнера виробника устаткування не нижче ніж Premier Partner або аналогічний (в тендерній пропозиції надати підтвердження у вигляді копії офіційного листа від виробника в додатку до оферти)»
«8.Учасник повинен підтвердити наявність таких (або аналогічних) технологічних спеціалізацій виробника обладнання (в тендерній пропозиції надати підтвердження у вигляді копії офіційного листа від виробника в додатку до оферти): Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization; Advanced Security Architecture Specialization; Advanced Collaboration Architecture Specialization»
Повідомляємо, що партнерський статус Premier Partner та вищезазначені технологічні спеціалізації виробника існують тільки у виробника обладнання Cisco. Інші виробники мають інші назви,рівні партнерських статусів та назви технологічних спеціалізацій. Проводити аналогію між партнерськими статусами різних виробників та технологічними спеціалізаціями виробника не є вірним тому що різні виробники вимагають відповідності різним критеріям статусів партнерства та технологічних спеціалізацій виробника, таким чином вимога наявності статусу партнера не нижче ніж Premier Partner та надання підтвердження технологічних спеціалізацій виробника обладнання Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization/Advanced Security Architecture Specialization/Advanced Collaboration Architecture Specialization є необґрунтованими. Основним критерієм вибору є ціна,а рівень партнерського статусу жодним чином не може вплинути на якість поставки обладнання.
«9.Учасник повинен підтвердити наявність у штаті не менше одного спеціаліста вищої інженерної кваліфікації «експерт» за запропонованими технологіями та обладнанням (наприклад: Extream ECE, Cisco CCIE, Juniper JNCIE, HP Master ASE або інші) та двох спеціалістів рівня «професіонал» (в тендерній пропозиції надати копії сертифікатів або підтвердження в іншому вигляді)» Повідомляємо, що з наданням послуг зазначених в Додатку 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі», а саме: збирання та тестування; приєднання до мережі зберігання даних; налагодження системи керування; під’єднання наявного обладнання з інтерфейсами мережі зберігання даних; під’єднання до наявної Blade-корзини Cisco 5108; зонування, відповідне до конфігурації серверів віртуалізації, системи зберігання даних, сервера резервного копіювання, може впоратися 1 спеціаліст з більш низьким рівнем кваліфікації, тож вважаємо, що вимога щодо кількісті та рівнів кваліфікації інженерних спеціалістів також є необґрунтованою.
У Додатку 3 ТД вказані технічні вимоги щодо підтримка Cisco VLAN Trunking Protocol (VTP),підтримка технології FlexStack-Plus для стекування з введеними в експлуатацію комутаторами Cisco 2960X та комутатор повинен у своєму складі мати ліцензію на підключення до існуючої системи керування мережевим обладнанням Cisco Prime Infrastructure». Після детального вивчення технічних вимог до предмету закупівлі, з’ясувалось,що даним вимогам відповідає лише обладнання компанії виробника Cisco,що штучно обмежує можливість запропонувати для постачання товар іншої торгової марки з аналогічними вимогами або кращими.
У зв’язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону та виключити вищезазначені вимоги з Додатку 2 та Додатку 3 Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2018 15:42
Добрий день!
Мережева та серверна інфраструктура Національного антикорупційного бюро України вже побудована на обладнанні виробника Cisco з використанням зазначених технологій та системи керування мережевим обладнанням. Закупівля додаткового обладнання здійснюється в рамках розширення існуючої мережевої та серверної інфраструктури Національного антикорупційного бюро України, що, в свою чергу, диктує вимоги до такого обладнання.
Статус партнера Premier Partner є середнім рівнем партнерства виробника Cisco. Ця вимога дозволяє бути об’єктивним у виборі Постачальника, оскільки не вимагає вищого рівня партнерства, але одночасно захищає Замовника від можливих фінансових, технічних та інших ризиків, що виникають при постачанні обладнання.
Вказаний рівень кваліфікації спеціалістів зумовлений необхідністю мінімізації технічних, фінансових та інших ризиків, що можуть призвести до неналежного впровадження обладнання в існуючу мережеву та серверну інфраструктуру Національного антикорупційного бюро України та, як наслідок, до нестабільної роботи Національного антикорупційного бюро України в цілому.
Вважаємо дані вимоги обґрунтованими і такими, що не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
З повагою
Національне антикорупційне бюро України
Мережева та серверна інфраструктура Національного антикорупційного бюро України вже побудована на обладнанні виробника Cisco з використанням зазначених технологій та системи керування мережевим обладнанням. Закупівля додаткового обладнання здійснюється в рамках розширення існуючої мережевої та серверної інфраструктури Національного антикорупційного бюро України, що, в свою чергу, диктує вимоги до такого обладнання.
Статус партнера Premier Partner є середнім рівнем партнерства виробника Cisco. Ця вимога дозволяє бути об’єктивним у виборі Постачальника, оскільки не вимагає вищого рівня партнерства, але одночасно захищає Замовника від можливих фінансових, технічних та інших ризиків, що виникають при постачанні обладнання.
Вказаний рівень кваліфікації спеціалістів зумовлений необхідністю мінімізації технічних, фінансових та інших ризиків, що можуть призвести до неналежного впровадження обладнання в існуючу мережеву та серверну інфраструктуру Національного антикорупційного бюро України та, як наслідок, до нестабільної роботи Національного антикорупційного бюро України в цілому.
Вважаємо дані вимоги обґрунтованими і такими, що не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
З повагою
Національне антикорупційне бюро України
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 липня 2018
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕсАй БІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СМАРТ ІННОВЕЙШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕсАй БІС" #32553597 |
Переможець |
12 240 177,60
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2018 14:54
|
Доп_угода_1_424_26_10_2018 (1).pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2018 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2018 16:19
|
Договір_302_06_08_2018.pdf | укладений |
06 серпня 2018 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - продовження строку (терміну) виконання зобов’язань за договором в частині постачання товару |
Номер договору про закупівлю: | 302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 302 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |