Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30230000-0 – «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
1 125 000,00 UAH
UA-2018-05-21-002123-a 35e3756525cd475285032789b734ad1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КЗОЗ Бахмутська центральна районна лікарня Антоненко Тетяна Миколаївна

+380627422972 bahmut.crb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ "Бахмутська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01990217
Місцезнаходження: 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О. Сибірцева, буд. 15
Контактна особа: КЗОЗ Бахмутська центральна районна лікарня Антоненко Тетяна Миколаївна
+380627422972
bahmut.crb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 16:00
Очікувана вартість: 1 125 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Ассортимент та кількість найменувань зазначено в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги»

Тендерна документація

23 травня 2018 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2018 14:08
зміни до лоту №3 тонкий клієнт.docx
23 травня 2018 14:08
тендерна документація нова редакція 23.05.2018.docx
21 травня 2018 16:40
тендерна документація від 21.05.2018.docx
21 травня 2018 15:33
тендерна документація від 21.05.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 23 травня 2018 13:48
Дата відповіді: 24 травня 2018 15:26
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! тендерний комітет прийняв до уваги Вашу пораду, та обов’язково зв’яжеться з Вами після завершеного аукціону, який відбудеться 08.06.2018р.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 30230000-0 – «Комп’ютерне обладнання» Лот № 1 Комп’ютерне обладнання для автоматизованого робочого місця користувача на базі технології «Тонкий клієнт» у зборі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 702 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 020,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 червня 2018 11:28
Закінчення: 08 червня 2018 11:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

54 комп
Лот № 1 Комп’ютерне обладнання для автоматизованого робочого місця користувача на базі технології «Тонкий клієнт» у зборі
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Миру,10
Дата доставки: 31 серпня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 692 106,12
UAH з ПДВ
523 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 523 746,00
UAH з ПДВ
523 746,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ" 695 628,00
UAH з ПДВ
695 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 11:27
документи переможця.pdf
07 червня 2018 09:00
Електронний підпис
07 червня 2018 09:00
ЦП.pdf
07 червня 2018 09:00
ТС.pdf
07 червня 2018 09:00
кваліфікація.7z
07 червня 2018 08:59
ЦП.pdf
07 червня 2018 08:59
ТС.pdf
07 червня 2018 08:59
кваліфікація.7z

Публічні документи

07 червня 2018 14:10
Електронний підпис
07 червня 2018 14:02
19_Копія Статуту.pdf
07 червня 2018 14:01
17_Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 523 500,00
UAH з ПДВ
25 червня 2018 16:42

Документи

25 червня 2018 16:42
Електронний підпис
25 червня 2018 16:34
Протокол 151.pdf
15 червня 2018 10:13
Електронний підпис
15 червня 2018 10:07
протокол 146.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
523 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2018 16:42
Електронний підпис
25 червня 2018 16:34
Протокол 151.pdf
15 червня 2018 10:13
Електронний підпис
15 червня 2018 10:07
протокол 146.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 12:40
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 11:26
доп угода 1.pdf зміни до договору
12 липня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 11:09
договір 23.pdf укладений
12 липня 2018 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 523 500,00
UAH з ПДВ