Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмети медичного призначення для анестезіології
Очікувана вартість
81 747,00 UAH
UA-2018-05-21-000416-a 7121d409502e4042b95b02118219fe5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Карпішена

+380577601103
+380577387267
+380577384801
valyak1967@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2 ІМЕНІ ПРОФ. О.О. ШАЛІМОВА"
Код ЄДРПОУ: 03293617
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Московський, 197
Контактна особа: Валентина Карпішена
+380577601103,+380577387267,+380577384801
valyak1967@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2018 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2018 13:00
Початок аукціону: 11 червня 2018 11:23
Очікувана вартість: 81 747,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 409,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

39 найменувань, 1 888 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1888 штука
Предмети медичного призначення для анестезіології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Московський,197 (Комунальний заклад охорони здоров’я «Харківська міська клінічна лікарня № 2 імені проф. О.О. Шалімова»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 81 667,94
UAH з ПДВ
81 667,94
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мирських Зоя Гусейнівна 81 747,00
UAH з ПДВ
81 747,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

18 червня 2018 10:16
Електронний підпис
18 червня 2018 10:15
Документи переможця.pdf
06 червня 2018 17:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ФОП Мирських Зоя Гусейнівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Переможець 81 667,94
UAH з ПДВ
15 червня 2018 13:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
81 667,94
UAH з ПДВ
Документи

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв'язку з реорганізацією Замовника шляхом перетворення в КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ. О.О. ШАЛІМОВА” ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відповідно рішення 19 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 18.04.2018 № 1072/18 «Про припинення комунальних закладів охорони здоров’я міста Харкова шляхом реорганізації (перетворення) в комунальні некомерційні підприємства Харківської міської ради», положень Цивільного кодексу України, уклали додаткову угоду до договору №50 від “27” червня 2018 р. про закупівлю товарів: медичних матеріалів (предметів медичного призначення для анестезіології), (далі – Договір), про наступне: 1. Змінити в Договорі та у всіх додатках, які є невід'ємною частиною Договору, слова: “назва Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ХАРКВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ. О.О. ШАЛІМОВА" (КОД ЄДРПОУ 03293617)” замінивши їх словами: “назва Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ. О.О. ШАЛІМОВА” ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 03293617)”. 2. Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради є правонаступником усіх майнових та немайнових прав, обов’язків Комунального закладу охорони здоров’я «Харківська міська клінічна лікарня №2 імені проф. О.О.Шалімова». 3. У зв'язку із зміною банківських реквізитів у розділі Договору «XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» реквізити «Замовника» викласти в новій редакції: Замовник Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №2 імені проф. О.О.Шалімова» Харківської міської ради код за ЄДРПОУ 03293617 61037, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Московський,197 тел. (057) 738-72-67; ( 057) 738-72-73 тел. / факс (057) 738-72-67 р/р 35433021037477 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011; 4. В Договорі та у всіх додатках, які є невід'ємною частиною Договору, посаду підписанта від Замовника викласти в новій редакції: Головний лікар.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи те, що неможливе постачання медичних матеріалів (предметів медичного призначення для анестезіології), а саме: Катетер Фолея силіконовий,2-ходовий “MEDICARE”, розмір Fr22, Катетер Фолея силіконовий,2-ходовий “MEDICARE”, розмір Fr24, Катетер Фолея силіконовий, 3-ходовий “MEDICARE”, розмір Fr22 та Дихальний мішок для анестезії (чорний, 2л латекс), через їх відсутність, керуючись підставою, наданою пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, пунктами 1,3.,3.4. Договору, Сторони домовилися про узгоджене зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю №50 від 27 червня 2018 р. 2. Учасник не поставляє залишок за договором, а саме: Катетер Фолея силіконовий, 2-ходовий “MEDICARE”, розмір Fr22 у кількості 40 шт.; Катетер Фолея силіконовий, 2-ходовий “MEDICARE”, розмір Fr24 у кількості 60 шт.; Катетер Фолея силіконовий, 3-ходовий “MEDICARE”, розмір Fr22 у кількості 30 шт.; Дихальний мішок для анестезії (чорний, 2л латекс) у кількості 4 шт., а «Замовник» не сплачує «Учаснику» залишок за договором у сумі 9 061,55 грн.(дев’ять тисяч шістдесят одна грн.55 коп.) (з ПДВ), у тому числі ПДВ: 592 грн. 81 коп. (п’ятсот дев’яносто дві грн.81 коп.). 3. Внести зміни до п.3.1. та викласти його в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 72 606,39 грн. (сімдесят дві тисячі шістсот шість грн.39 коп.), у тому числі ПДВ: 4 749,95 грн. (чотири тисячі сімсот сорок дев’ять грн.95 коп.).
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 72 606,39
UAH з ПДВ