Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу в приміщеннях Державного архіву Дніпропетровської області за адресою: м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 89
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-05-18-000641-c 8dc64d0ae90646eca14d65c59fa014a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Алла Анатоліївна

+380567324975 dado@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний архів Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 03494578
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 89
Контактна особа: Карпенко Алла Анатоліївна
+380567324975
dado@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2018 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 05 червня 2018 11:16
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу в приміщеннях Державного архіву Дніпропетровської області за адресою: м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 89
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 15:15
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-18-000641-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39095456
Дата подання: 22 червня 2018 09:41
Вимагаємо дискаліфікувати учасника ТОВ "Кольчуга"
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Державний архів Дніпропетровської області (надалі – «Замовник») було проведено закупівлю UA-2018-05-18-000839-a від 5 червня 2018 р. на проведення робіт «Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу в приміщеннях Державного архіву Дніпропетровської області за адресою: м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 89». Згідно з формою реєстру отриманих тендерних пропозицій було надано 5 (п’ять) тендерних пропозицій юридичними особами.
13 червня 2018 року замовник відхилив учасника ТОВ «САЛАМАНДРА» з цього моменту на розгляді опинився учасник ТОВ «КОЛЬЧУГА», так як був визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідним наступним учасником за результатами наданих цим Учасником документів в Тендерній пропозиції, Замовник визначив даного Учасника переможцем (повідомлення про намір укласти договір). Але при детальному розгляді тендерної пропозиції нашою організацією ТОВ «БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС», тендерної пропозиції ТОВ «Кольчуга», було виявлено, що в тендерній пропозиції цього Учасника відсутні рад документів та порушенні строки подання документів по відкритих торгах:
1. З 13 червня, коли учасник ТОВ «КОЛЬЧУГА» став на розгляд нову цінову пропозицію було прикріплено тільки через 7 (сім)!!! календарних днів, тобто 20 червня з ранку. Вийшли всі можливі строки подачі за законодавчими вимогами відкритих торгів. Замовник нічого не помітив!!!;
2. Вже у вечорі 20 червня учасник прикріпив ряд недостаючих документів. Замовник знову «закрив» на це очі;
3. Всі уставні документи, виписки, свідоцтва, наказ, протокол, ліцензія не були завірені учасником;
4. На вимогу Замовника відсутня відповідність запропонованої послуги технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим Додатком №3. Довідка відсутня;
5. Надана інформація в довідці про матеріально технічну базу не підтверджена відповідності технічним, якісним та кількісними вимогами до предмета закупівлі. Надані пристрої зазначені не у повному переліку до ліцензійних норм. Не прикріплена підтверджуюча інформація про офісні та складські приміщення.
6. Відсутня довідка про аналогічні договори;
7 . В довідці про працівників не зазначений стаж робітників.

Хочемо зазначити, що відповідно Законодавству України, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
. Разом з тим, у випадку якщо звернення буде відхилено без підставно, або необгрунтоване, ТОВ «БК Житлокомбудсервіс» вбачатиме у діях Замовника ознаки корупційної діяльності і змови з іншим учасником, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «КОЛЬЧУГА» і вважатиме за необхідне повідомити Замовника, та буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Національного антикорупційного бюро України та інших правоохоронних органів щодо неправомірної та злочинної діяльності Замовника при проведенні закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти. Окремо слід зауважити, що відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів дисваліфікувати дану тендерну пропозицію громадян. Враховуючи вищенаведене,
. Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення щодо визначення Переможцем ТОВ «КОЛЬЧУГА» та дискваліфікувати даного учасника. Оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановлені діючим законодавством України терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2018 13:51
На Вашу Вимогу щодо рішення Замовника визнати учасника ТОВ«КОЛЬЧУГА» переможцем торгів ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-18-000641-c, код ДК 021:2015 – 45310000–3 Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу в приміщеннях Державного архіву Дніпропетровської області за адресою: м.Дніпро, вул.Михайла Грушевського, 89) відповідаємо наступне:
- відповідно до вимог ст.28 п.4 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» засідання тендерного комітету для розгляду пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ«КОЛЬЧУГА» відбулося 20 червня 2018 року, що не перевищує п’ять робочих днів з дня відхилення попереднього учасника;
- відповідно до вимог ст.17 п.3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» усі документи, надані учасником на розгляд в електронному вигляді, відповідають вимогам Замовника, який, в свою чергу, не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- відповідно до вимог Додатку№3 Тендерної документації Державного архіву Дніпропетровської області учасником надані в електронному вигляді оригінали сертифікатів, що підтверджують якість матеріалів та довідка в довільній формі про дотримання вимог чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки під час надання послуги;
- згідно з постановою Кабінету міністрів України від 23.11.2016р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» учасником підтверджено кадрові вимоги, технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази;
- відповідно до вимог Додатку№1 Тендерної документації Державного архіву Дніпропетровської області учасником надані в електронному вигляді документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та відповідної кваліфікації працівників.

Враховуюче вище наведене та дотримуючись принципів об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій усіх учасників відкритих торгів, які були взяти до розгляду, відхиляємо Вашу вимогу.
Також звертаємо увагу, що ідентифікатор закупівлі, зазначений у Вашій вимозі є не вірним і не відповідає номеру закупівлі. Крім того, вихідний номер Вашої вимоги датований до оголошення зазначеної закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи

23 червня 2018 13:51
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2018 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР 512 150,50
UAH з ПДВ
429 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД" 541 980,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" 525 480,00
UAH з ПДВ
470 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Барьер 590 343,68
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Центр протипожежних послуг "ДІЯ" 580 020,00
UAH з ПДВ
580 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2018 21:23
оновлена пропозиція
04 червня 2018 11:48
Сертиф що не входить.pdf
04 червня 2018 09:49
Трос 3055 6х7.pdf
01 червня 2018 15:12
кабель сертификати.zip
01 червня 2018 11:54
сертиф.rar
01 червня 2018 11:54
Установчі документи.rar
01 червня 2018 11:54
Тендерна пропозиція1.pdf
01 червня 2018 11:54
Статут завірений.pdf
01 червня 2018 11:54
Референт лист.pdf
01 червня 2018 11:54
протокол pdf.pdf
01 червня 2018 11:54
ПІДПИСАНТИ.pdf
01 червня 2018 11:54
наказ.pdf
01 червня 2018 11:54
Наказ ДСНС.pdf
01 червня 2018 11:54
наказ 2.pdf
01 червня 2018 11:54
МВС від 14032018 (1).pdf
01 червня 2018 11:54
договір крові.zip
01 червня 2018 11:54
Довiдка ст. 50 и ст.17.pdf
01 червня 2018 11:54
Витяг 16.04.2018.pdf
01 червня 2018 11:54
Банк.zip

Публічні документи

20 червня 2018 17:20
СПР Ех.pdf
20 червня 2018 17:20
СПД 2 Ех.pdf
20 червня 2018 17:20
Довідки з банку.pdf
20 червня 2018 17:20
БЖ1215_1220_1230.pdf
20 червня 2018 17:20
Артон СПД 3.jpg
20 червня 2018 17:20
SPR 1.jpg
20 червня 2018 17:20
cert_sp_103_2a2 Ex.jpg
20 червня 2018 17:18
СТАТУТ.pdf
20 червня 2018 09:06
Шевченко.jpg
20 червня 2018 09:06
Швченко на висоті.jpg
20 червня 2018 09:06
Протокол Шевченко.jpg
20 червня 2018 09:06
Протокол Прийменко.jpg
20 червня 2018 09:06
Протокол Карнасенко.jpg
20 червня 2018 09:06
Протокол Ігнатенко.jpg
20 червня 2018 09:06
Прийменко.jpg
20 червня 2018 09:06
прийменко на висоті.jpg
20 червня 2018 09:06
Охорона праці Адамчук.jpg
20 червня 2018 09:06
Карнасенко.jpg
20 червня 2018 09:06
карнасенко на висоті.jpg
20 червня 2018 09:06
Ігнатенко.jpg
20 червня 2018 08:22
Пропозиція нова.pdf
04 червня 2018 13:25
сертификат BB до 2019.pdf
04 червня 2018 13:25
Сержант с 07 с 24.pdf
04 червня 2018 13:25
сержант 05.pdf
04 червня 2018 13:25
Плай У 05 Б 24.jpg
04 червня 2018 13:25
Короб.jpg
04 червня 2018 13:25
КОПВ 1х2х0,75.pdf
04 червня 2018 13:25
ИПТ А.jpg
04 червня 2018 13:25
ИПР А.jpg
04 червня 2018 13:25
ИПД А.jpg
04 червня 2018 13:25
ВАРТА АДРЕС.jpg
04 червня 2018 13:25
Sert. JE-H(StH VLG.PDF
04 червня 2018 13:25
Sert. (N)HXH VLG.PDF
04 червня 2018 13:25
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2018 13:25
Тендерна документація.pdf
04 червня 2018 13:25
Статистика.pdf
04 червня 2018 13:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 червня 2018 13:25
Протокол.pdf
04 червня 2018 13:25
Наказ про призначення.pdf
04 червня 2018 13:25
Лицензия.pdf
04 червня 2018 13:25
Лист Рекомендація ДМС.pdf
04 червня 2018 13:25
Комерційна пропозиція.pdf
04 червня 2018 13:25
Договор ДМС.pdf
04 червня 2018 13:25
Держреєстр.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 13:13
Електронний підпис
04 червня 2018 13:12
Сертифікати.rar
04 червня 2018 13:12
Копія Статуту.pdf
04 червня 2018 13:12
ДОГОВІР НЕМИРІВ ОЙЛ.pdf
04 червня 2018 13:12
Витяг ЄДР від 19.02.2018 р.pdf
04 червня 2018 13:12
ДОГОВІР ЮПІДЖИ.pdf
04 червня 2018 13:12
Листи відгуки.pdf
04 червня 2018 13:12
Протокол ЖКБС.pdf
04 червня 2018 13:12
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2018 13:12
Ліцензія ДСНС.pdf
04 червня 2018 13:12
Виписка ЄДР.pdf
04 червня 2018 13:12
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2018 13:12
Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2018 13:12
Довідка про субпідряд.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 14:30
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

01 червня 2018 09:39
Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2018 09:39
Статут повний.pdf
01 червня 2018 09:39
Свідоцтво ПДВ.PDF
01 червня 2018 09:39
Проект договору.pdf
01 червня 2018 09:39
Ліцензія.PDF
01 червня 2018 09:39
Дозвіл.PDF
01 червня 2018 09:39
Договір Міропласт.PDF
01 червня 2018 09:39
Довідка судимість.pdf
01 червня 2018 09:39
Довідка ст.17.pdf
01 червня 2018 09:39
Довідка працівники.pdf
01 червня 2018 09:39
Довідка податки.pdf
01 червня 2018 09:39
Довідка корупція.pdf
01 червня 2018 09:39
Довідка досвід.pdf
01 червня 2018 09:39
Відгук монтаж.pdf
01 червня 2018 09:39
Відгук монтаж АПС.pdf
01 червня 2018 09:39
Витяг 23.04.2018.pdf
01 червня 2018 09:39
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС"

ПП Барьер

Приватне підприємство "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 429 900,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 15:04
ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД"
#38837047
Переможець 430 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 13:27

Документи

13 червня 2018 15:04
Електронний підпис
13 червня 2018 15:02
протокол.pdf

Документи

21 червня 2018 13:27
Електронний підпис
21 червня 2018 13:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2018 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОЛЬЧУГА ЛТД"
#38837047
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2018 13:27
Електронний підпис
21 червня 2018 13:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2018 09:41
Додугода2.pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 14:31
Скан_20180905 (3).pdf зміни до договору
05 вересня 2018 16:50
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 13:03
договір зміни до договору
09 липня 2018 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни другого етапу календарного плану надання послуги
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення п.12.6 Договору
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 430 000,00
UAH з ПДВ