Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
106 671,00 UAH
UA-2018-05-17-002228-a 60a852940ed84102a8f7f42610e958c8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Косогова

+380952229444 audit.lg@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 41313100
Місцезнаходження: 93411, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ ГВАРДІЙСЬКИЙ, 30
Контактна особа: Людмила Косогова
+380952229444
audit.lg@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 пачка
Папір для друку (управління виконавчої дирекції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, просп. Гвардійський, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
196 пачка
Папір для друку (Сєвєродонецьке міське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, просп. Центральний, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
176 пачка
Папір для друку (Біловодське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92800, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Луганська, 1 (відділення Нової пошти №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
85 пачка
Папір для друку (Рубіжанське міське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93011, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Визволителів, 102-2 (відділення Нової пошти №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
96 пачка
Папір для друку (Кремінське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Победи, 6б (відділення Нової пошти №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
212 пачка
Папір для друку (Лисичанське міське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, 355 (відділення Нової пошти №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
72 пачка
Папір для друку (Станично-Луганське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, 20 (відділення Нової пошти №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 пачка
Папір для друку (Сватівське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92600, Україна, Луганська область, м. Сватове, майдан Злагоди,7 (відділення Нової пошти №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
84 пачка
Папір для друку (Старобільське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92700, Україна, Луганська область, м. Старобільськ, вул. Центральна, 23 (відділення Нової пошти №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 пачка
Папір для друку (Попаснянське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, м. Попасна, вул.Ніколенко,32 (відділення Нової пошти №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

17 травня 2018 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Переможець 106 671,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 16:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 15:21
Додаткова № 3 Офис Маркет.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 15:13
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2018 15:44
Додаткова № 2 Офис маркет от 26.10.2018.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 15:43
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2018 16:43
Додаткова Офис Маркет.pdf зміни до договору
19 вересня 2018 16:33
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 16:42
договір Офіс маркет.PDF укладений
17 травня 2018 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 150 пачок паперу для друку на загальну суму 13950,00грн.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 2 "Перелік представників управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області та його відділень" до Договору № 163 від 16.05.2018 викладено в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 2 "Перелік представників управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області та його відділень" до Договору № 163 від 16.05.2018 викладено в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML