Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Придбання обладнання та предметів довгострокового користування (у розрізі їх видів) спортивне обладнання: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Спортивні товари та інвентар. Для водних видів спорту (системи для академічного веслування та веслування на байдарках і каное). (Спортивна база на Трухановому острові) Purchase of equipment and items of long-term use (in the context of their species) sports equipment: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Sporting goods and inventory. For water sports (systems for academic rowing, kayaking and canoeing). (Sports Base on Trukhanov Island)»
Purchase of equipment and items of long-term use (in the context of their species) sports equipment: SC 021:2015 (CPV)-37400000-2 Sporting goods and inventory. For water sports (systems for academic rowing, kayaking and canoeing). (Sports Base on Trukhanov Island)
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2018-05-16-001639-b cdf1280615cc480f8786bd6a93f25e2d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черевко Микола Васильович

380672396815 sportkomplex@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Код ЄДРПОУ: 03768026
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Черевко Микола Васильович
380672396815
sportkomplex@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility company of the Kyiv City Council Executive Body (Kyiv City State Administration) "SPORTS COMPLEX"
National ID: 03768026
Contact point: Cherevko Mykola
380672396815
sportkomplex@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 травня 2018 20:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 22:00
Початок аукціону: 23 липня 2018 11:16
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH
Publication date: 16 травня 2018 20:45
Enquiries until: 16 червня 2018 22:00
Complaints submission until: до 22 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2018 22:00

Information

Estimated total value: 7 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
«Придбання обладнання та предметів довгострокового користування (у розрізі їх видів) спортивне обладнання: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Спортивні товари та інвентар. Для водних видів спорту (системи для академічного веслування та веслування на байдарках і каное). (Спортивна база на Трухановому острові)
Purchase of equipment and items of long-term use (in the context of their species) sports equipment: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Sporting goods and inventory. For water sports (systems for academic rowing, kayaking and canoeing). (Sports Base on Trukhanov Island)»

Всі складові сертифіковані FISA і ICF.

Вимоги до автоматичної стартової системи:
Автоматична стартова система яка забезпечує старт для академічного веслування на 6 доріжок та веслування на байдарках і каное на 9 доріжок з системою розширення – 1 комплект;
Автоматична стартова система повинна бути розроблена спеціально для точного старту для байдарок, каное і академічного веслування. Обладнання повинно бути нове (таке, що не експлуатувалося раніше).
Рама стартової системи в робочому стані повинна знаходитися приблизно на 1,50 м під водою, таким чином, щоб її міг переїжджати моторний човен.
Стартова лінія – це повинна бути чітка пряма лінія.
Стартові пастки повинні бути облаштовані утримуючою гумою. Після запуску стартовою кнопкою стартові пастки повинні опинитися під водою не більше ніж як за 0,08 сек.
Всі деталі повинні бути виготовлені з нержавіючого матеріалу.
При монтажі системи не повинно вимагатися залучення водолазів. Час монтажу повинен бути мінімальним і складати не більше 4-х годин.
Стартова система повинна мати функцію - «Плавати» - не повинна тонути. Установка повинна спливати і опускатися на робочу глибину.
Система повинна мати можливість транспортування моторним човном до стартової лінії, не пошкоджуючи систему розмітки. Всі закладені функції повинні управлятися з пульта.

Функції управління:
• Вимкнення
• Режим «Плавати і занурюватися»
• Динамік, мікрофон «вкл/вимк»
• Стартовий сигнал
• Кнопка фальшстарта
• Регулювання гучності
• Зовнішній сигнал часу «вкл/вимк»

Установка повинна бути укомплектована пневмоприводами і управлятися електрично.
Для забезпечення функціонування системи необхідно укомплектування компресором з бензиновим двигуном, 220 V
Передбачити можливість транспортування стартової системи трейлером.
В комплект поставки повинні входити:
- Рама (9м) для каное та байдарки з утримуючими пастками з пневмоприводом – 9 шт.
- Модулі розширення 4,5 м (до необхідних 13,5 м) для академічного веслування – 6 шт.
- Мікрофон з кріпленням і підставкою – 1 шт.
- Буї по 100 літрів – 20 шт.
- Буї підтримуючі – 10 шт
- Пневматичні стойки з гучномовцями – 9 шт.
- Шланг пневматичний (для зєднання компресора з стартовою системою) - 50 м
- Стартові пастки для академічного веслування – 6 шт.
- Компресор з бензиновим двигуном – 1 шт.
- Пульт управління стартовою системою (електор.) – 1 шт.
- Комплект матеріалів та інструментів для монтажу – 1 комплект

Вимоги до системи вимірювання часу:
Система повинна забезпечувати національні змагання з можливістю розширення та приєднання до проведення змагань міжнародного класу.
Інтерфейс системи повинен забезпечувати проведення національних та міжнародних змагань.
Система вимірювання часу повинна забезпечувати фіксування часу на фініші до 1/1000 сек, повинна бути легка в управлінні і мати дуже просту архітектуру.
Система повинна працювати на батареї, таким чином, щоб не використовувати кабель від старту до фінішної вишки. Передача даних проміжного часу і часу старту також повинні передаватися без кабелю.
Час зберігання записи заїздів камерами - до 36 годин. з можливістю повторного виміру всіх заїздів і їх контролю.
Програмне забезпечення «Фотофініш» повинно на окремому моніторі показувати час приходу на фініш всіх контролюємих човнів, послідовність і доріжки, з додатковою можливістю роздруківки фотофінішу до результату заїзду.
Пристрій запуску стартової системи.
Монітор розміром не менше 10-дюймів повинен відображати всі функції стартера:
• актуальний стартовий список
• актуальний час регати
• час до наступного старту
• актуальний заїзд, номер, клас човнів, час старту
• склад учасників човнів
• фальшстарт-відео
• меню сервісу та встановлення початкових даних
функції:
• пускова клавіша
• клавіша фальшстарта
• управління стартової системи
• роз'єм для камери для запису фальшстарта
• контроль за роботою системи оповіщення та светоіндікаціі
• всі функції для академічного веслування, веслування на байдарках та каное
• вихід: мережа, HDMI для великих моніторів, що обертається кнопка для зображення фальшстарта, аудіо, стартовий сигнал, дистанційний старт, внутрішній старт за допомогою натискання кнопки.
Регата-менеджер складає план і повністю супроводжує управління регатою від попередніх, напів-фінальних і до фінальних заїздів.
При плануванні регати автоматично проводиться кваліфікація, виробляються стартові списки, виготовляються і роздруковуються списки результатів. Задаються інформація, клас човнів, групи, човни, попередні заїзди можна задавати вручну або розігрувати автоматично. Система вимірювання часу повинна автоматично передавати виміряний час.
Обсяг поставки Системи вимірювання часу для Національних змагань:
Область старту:
Пристрій управління стартом - 1 шт.
WLAN антена, конвертер, батарея - 1 шт. (запасна батарея – 1 шт.)
В зоні Фінішна вишка:
ноутбук з програмним забезпеченням,
сервер;
вимір часу і вимірювання проміжного часу;
фотофініш;
монітор;
регата-менеджер;
можливість імпорту і експорту даних ТБ і інтернету, онлайнові повідомлення, список медалей;
лінійна камера;
WLAN-антена, мережеве обладнання
В комплект поставки повинні входити:
- лінійна камера з характеристиками: 1/2000 ліній/c., вимір фіксування часу 1000/c. – 1 шт.
- Стартовий компьютер для управління системой – 1 шт.
- WLAN антена (зв'язок старта та фінішу) – 2 шт.
- Штатив камеры 1 шт.
- Фальш старт камера – шт.
- Монітор – 2 шт.
- Адаптор живлення 12V/220V
- Ноутбук з програмним забезпеченням – 3 шт
функції: сервер, вимір часу, вимір проміжного часу, можливість приєднання до системи міжнародних змагань, фотофініш, регата-менеджер, імпорт та експорт даних ТБ та інтернету, онлайн повідомлення, список медалей
- Світлофор червоно-зелений з гучномовцем (комплект кабелів) - 7 шт.
- Жовтий світлофор – 1 шт.
- Червоно-білий світлофор – 2 шт.

Вимоги до комплекту розміточних буїв:
- Маркувальні буї
мякі, матеріал: ПВХ (надувні)
діаметр: 160 мм
колір: червоний та жовтий
укомплектовані тросом з нержавіючої сталі 1,5м, діаметром 2 мм з карабіном
кількість: 1600 шт
Буї з номерами
матеріал: тверда піна
розміри: куб 600х600х600мм
колір: білий
з номерами від 0 до 9
кількість: 10 шт
укомплектовані тросом з нержавіючої сталі 1,5м, діаметром 2 мм з карабіном
- Буї червоні
матеріал мякий ПВХ
діаметр: 50 л
укомплектовані тросом з нержавіючої сталі 1,5м, діаметром 2 мм з карабіном
кількість: 30 шт

Особливості умов закупівлі (загальні вимоги):
Системи , які будуть закуплені повинні бути світового рівня та визнання (на що є підтвердження закупівельної організації)
Необхідно надати підтвердження на те, що системи (комплекти) пропонуємого обладнання виробник, або його офіційний представник, або інша організація установлювала і має позитивний досвід в постачанні,
Установлені системи повинні забезпечувати національні змагання з можливістю розширення та приєднання до проведення змагань міжнародного класу.
Інтерфейс системи повинен забезпечувати проведення національних та міжнародних змагань.
Всі складові систем сертифіковані FISA і ICF.
Дистанція знаходиться не в штучному каналі, а в природній водоймі (затоці), тому необхідно встановити таку стартову систему з якою можливо працювати та обслуговувати на воді без транспортування на берег затоки


Забезпечення послугами служб постачальника та виробника обладнання:
- Здійснити монтаж систем у веслувальному каналі за адресою: м. Київ, вул. Паркова дорога,10 (Дистанція веслувального каналу Спортивної бази на Трухановому острові) персоналом виробника обладнання, або персоналом який сертифікований виробником обладнання;
-Провести навчання персоналу КП «СПОРТКОМПЛЕКС» по обслуговуванню та ремонту систем поставленого та установленого обладнання персоналом виробника обладнання, або персоналом який сертифікований виробником обладнання;
-Провести налаштування, випробування та передачу всіх систем та іх складових персоналом виробника обладнання, або персоналом який сертифікований виробником обладнання обслуговуючому персоналу КП «СПОРТКОМПЛЕКС»;
-Надати технічну документацію виробника з кресленнями на всі системи обладнання та документацію на проведення технічного обслуговування систем обладнання;
-Забезпечити щорічне технічне обслуговування інженерною службою виробника установленого обладнання протягом гарантійного терміну.
-Забезпечити гарантію на всі системи закупівлі на 2 роки з дати передачі обладнання в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
«Придбання обладнання та предметів довгострокового користування (у розрізі їх видів) спортивне обладнання: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Спортивні товари та інвентар. Для водних видів спорту (системи для академічного веслування та веслування на байдарках і каное). (Спортивна база на Трухановому острові) Purchase of equipment and items of long-term use (in the context of their species) sports equipment: ДК 021:2015 (CPV)-37400000-2 Sporting goods and inventory. For water sports (systems for academic rowing, kayaking and canoeing). (Sports Base on Trukhanov Island)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, Паркова дорога, 10
ДК 021:2015: 37400000-2 — Спортивні товари та інвентар

Purchase of equipment and items of long-term use (in the context of their species) sports equipment: SC 021:2015 (CPV)-37400000-2 Sporting goods and inventory. For water sports (systems for academic rowing, kayaking and canoeing). (Sports Base on Trukhanov Island)
CPV: 37400000-2
Період постачання: з 16 липня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2018 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 15:34
Перелік змін Закупівлі UA20180516001639-b_Дистанція_(Зміни 18.06.2018).pdf
18 червня 2018 15:34
Перелік змін закупівлі Дистанція-18062018-84.docx
18 червня 2018 15:34
18062018-84_Протокол ТК_Зміни Закуп UA20180516001639-b_Дистанція.pdf
18 червня 2018 15:33
ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.)_(ЗМІНИ).doc
16 травня 2018 20:47
ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.).doc
16 травня 2018 20:48
Дод №6_ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.).doc
16 травня 2018 20:48
Дод №5_ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.).doc
16 травня 2018 20:48
Дод №4_ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.).doc
16 травня 2018 20:47
Дод №3_ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.).doc
16 травня 2018 20:47
Дод №2_ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.).doc
16 травня 2018 20:47
Дод №1_ТД_16.05.2018_ Дистанція (Відкр. торг. з Англ. мов.).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 липня 2018
UA-2018-05-16-001639-bcdf1280615cc480f8786bd6a93f25e2d
Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Код ЄДРПОУ: 03768026
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Учасник Документи Рішення
ООО "ФЛЕКС-Интеграция" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Атлетика Віва" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 19:25
банк гарантія.zip
25 червня 2018 12:30
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2018 12:30
Специфікація.PDF
25 червня 2018 12:30
Реєстр.PDF
25 червня 2018 12:30
Відповідність ТВ.PDF
25 червня 2018 12:30
Виробник.PDF

Публічні документи

26 червня 2018 14:40
Електронний підпис
26 червня 2018 14:25
Тендерна_пропозиція.pdf
26 червня 2018 14:25
Специфікація.rar
26 червня 2018 14:25
Кваліфікація.rar
26 червня 2018 14:25
Гарантия_4034.zip

Публічні документи

26 червня 2018 16:34
zerti Carsten.pdf
26 червня 2018 16:34
Протокол копія.rar
26 червня 2018 16:34
01_70_реєстр_документів.PDF
26 червня 2018 16:34
Статут копія.pdf
26 червня 2018 16:34
ПРОЕКТ_договору.pdf
26 червня 2018 16:34
Подяка_Китай__переклад.pdf
26 червня 2018 16:34
ПДВ копія.jpg
26 червня 2018 16:34
Паспорт.pdf
26 червня 2018 16:34
Лист_від_FISA_систему__IMAS.PDF
26 червня 2018 16:34
Копія виписки з ЄДР.rar
26 червня 2018 16:34
Копія виписки ЄДРПОУ.rar
26 червня 2018 16:34
Гарантія.rar
26 червня 2018 16:34
zertl Sobolevskyy.pdf
26 червня 2018 16:34
zertl Gotsul.pdf
26 червня 2018 16:34
zerti Silvio.pdf
26 червня 2018 16:34
IMAS.pdf
26 червня 2018 16:34
Danksagung China_2017.pdf
26 червня 2018 16:34
Danksagung China.pdf
26 червня 2018 16:34
Danksagung Chile.pdf
26 червня 2018 16:34
01_78_Довідка ст_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ФЛЕКС-Интеграция"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД"

ТОВ "Атлетика Віва"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ФЛЕКС-Интеграция" 7 495 000,00
UAH з ПДВ
7 419 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД" 7 489 000,00
UAH з ПДВ
7 451 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 19:25
банк гарантія.zip
25 червня 2018 12:30
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2018 12:30
Специфікація.PDF
25 червня 2018 12:30
Реєстр.PDF
25 червня 2018 12:30
Відповідність ТВ.PDF
25 червня 2018 12:30
Виробник.PDF

Публічні документи

26 червня 2018 14:40
Електронний підпис
26 червня 2018 14:25
Тендерна_пропозиція.pdf
26 червня 2018 14:25
Специфікація.rar
26 червня 2018 14:25
Кваліфікація.rar
26 червня 2018 14:25
Гарантия_4034.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ФЛЕКС-Интеграция"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК КОРАЛ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ФЛЕКС-Интеграция"
#36530238
Переможець 7 419 996,00
UAH з ПДВ
25 липня 2018 18:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2018 18:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ФЛЕКС-Интеграция"
#36530238
7 419 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 14:31
Дод. уг. №5 Дог ДС-0708_07.08.2018 Дистанція.pdf зміни до договору
29 травня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:40
ДодУг №4 від 28.12.2018_Дистанція на 2019р.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:38
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 18:31
Дод Уг №3 від18.12.2018 до Дог№ДС-0708_07.08.2018_ТОВ Флекс_грудень 2018.PDF зміни до договору
19 грудня 2018 18:29
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 21:54
ДодУг_№2_07.12.2018_Дог_№ДС-0708_07.08.2018_Система_Дистанцii.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 21:40
Дод Угода №2.zip зміни до договору
10 грудня 2018 21:37
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 13:20
Дод Угода №1_29.10.2018 Дог №ДС-0708_07.08.2018_Флекс-інтеграція.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 13:18
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 17:32
Дог №ДС-0708 від 07.08.2018_Дистанц_ФЛЕКС-ІНТЕГРАЦІЯ.pdf укладений
07 серпня 2018 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Договору, 1) Сторони погодилися внести зміни до: а) пункту 1.2, виклавши його у такій редакції: «1.2 Найменування, одиниці виміру, кількість Товару, що поставляється за цим Договором, ціна за одиницю, вартість Товару визначаються Специфікацією Товару (далі - Специфікація), яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1) та Розширеною специфікацією обладнання, яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 2). Поставка Товару може здійснюється окремими партіями. Партією Товару вважається кількість Товару, яка вказана у видатковій накладній Постачальника.»; б) пункту 4.3.1, виклавши його у такій редакції: «4.3.1. Перерахування 30% від суми обладнання (Товару), зазначеної у п 3.2.1. проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання належним чином оформленого рахунку.»; в) пункту 4.3.2, виклавши його у такій редакції: «4.3.2. Перерахування решти (70 відсотків) вартості поставленої партії Товару проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання відповідного документу, що засвідчує факт поставки Товару (Партії товару), а саме: акт прийому Товару та за умови, що Постачальник виконав умови п. 4.2 Договору.»; г) пункту 5.1, виклавши його у такій редакції: «5.1. Сторони дійшли згоди, що Товар (останньої Партії товару) буде поставлено до 07 грудня 2018 року, за умови отримання оплати згідно п. 4.3.1.»; д) пункту 5.5, виклавши його у такій редакції: «5.5 Документи, які Постачальник повинен передати Покупцю: видаткова накладна на кожну окрему партію товару, Сертифікати якості на Товар.». 2) Сторони погодилися доповнити Договір: а) пунктом 4.3.3 виклавши його у такій редакції: «4.3.3. Перерахування вартості послуг, зазначеної у п 3.2.2., проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання відповідного документу, що засвідчує факт надання послуг, а саме: акт надання послуг, та за умови, що Постачальник виконав умови п. 4.2 Договору.»; б) пунктом 12.2 виклавши його у такій редакції: «12.2. Невід'ємною частиною цього Договору є: Розширена специфікація обладнання (Додаток 2).»; в) Додатком 2 виклавши його у редакції Додатку 1 цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: ДС-0708
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 від 29.10.2018 до Дог. №ДС-0708 від 07.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 11.1. Договору, Сторони погодилися внести зміни до: пункту 5.1, виклавши його у такій редакції: «5.1. Сторони дійшли згоди, що Товар (остання Партії товару) буде поставлено до «18» грудня 2018 року, за умови отримання оплати згідно п. 4.3.1.»; 2. Інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. Дана Додаткова угода укладена в двох дійсних примірниках на українській мові, по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: ДС-0708
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від до Договору № ДС-0708 від 07.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку не неможливістю здійснення монтажу, проведення налаштування, випробування Товару, а також проведення навчання персоналу Покупця у зимовий період, із врахуванням частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Договору, 1) Сторони погодилися внести зміни до: а) пункту 5.1, виклавши його у такій редакції: «5.1. Сторони дійшли згоди, що Товар (остання Партії товару) буде поставлено до «27» грудня 2018 року включно, за умови отримання оплати згідно п. 4.3.1.»; б) пункту 6.3.10. Договору, виклавши його у такій редакції: «6.3.10. Забезпечити гарантію на всі системи закупівлі на 2 роки з дати передачі обладнання в експлуатацію та виконання Постачальником обов’язків, закріплених в пунктах 6.3.5-6.3.8 цього Договору»; в) пункту 7.4, виклавши його у такій редакції: «7.4 За порушення Постачальником обов’язків та строків, закріплених в пунктах 6.3.5-6.3.8. та в п 6.5. цього Договору стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Штраф має бути сплачений протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту відправлення Покупцем на адресу постачальника відповідної вимоги»; г) пункту 10.1 Договору, виклавши його у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 травня 2019р., але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторонами, передбаченими умовами цього Договору.». 2) Сторони погодилися доповнити Договір: а) пунктом 6.5., виклавши його у такій редакції: «Постачальник зобов’язаний здійснити монтаж Товару, провести його налаштування, випробування, а також провести навчання персоналу Покупця до 31 травня 2019 року включно. Дата та час здійснення відповідного монтажу, налаштування, випробування та навчання узгоджується із Покупцем з урахуванням погодних умов.»; б) пунктом 7.5. виклавши його у такій редакції: «7.5. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання взятих на себе зобов’язань»; 2. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: ДС-0708
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод уг №3 від18.12.2018 Дог № ДС-0708 від 07.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку не неможливістю здійснення монтажу, проведення налаштування, випробування Товару, а також проведення навчання персоналу Покупця у зимовий період, із врахуванням частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.1. Договору, Сторони дійшли згоди на зменшення обсягу фінансування у 2018 році на суму 15000,00 (п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) грн. в т.ч. ПДВ – 20% - 2500,00 (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) та погодилися внести зміни до пункту 3.2., виклавши його у такій редакції: «3.2. Сума цього Договору становить 7 419 996,00 (сім мільйонів чотириста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ – 20% 1 236 666,00 (один мільйон двісті тридцять шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 00 коп. На виконання умов Договору обсяг фінансування на 2018 календарний рік визначений Сторонами в розмірі 7 404 996,00 (сім мільйонів чотириста чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ – 20% 1 234 166,00 (один мільйон двісті тридцять чотири тисячі сто шістдесят шість грн. 00коп. Решта суми Договору, а саме 15000,00 (п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) грн. в т.ч. ПДВ – 20% - 2500,00 (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.), буде сплачена Покупцем у 2019 календарному році за умови виконання Постачальником обов’язків, закріплених в пунктах 6.3.5-6.3.8. та в пункті 6.5. Договору». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними, за вийнятком змін внесених попередніми Додотковими умовами.
Номер договору про закупівлю: ДС-0708
Договір:
Номер додаткової угоди: ДодУг №4_28.12.2018 Дог№ДС-0708_07.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Сторони погодилися внести зміни до: а) пункту 6.5, виклавши його у такій редакції: «6.5. Постачальник зобов’язаний здійснити монтаж Товару, провести його налаштування, випробування, а також провести навчання персоналу Покупця до 30 червня 2019 року включно. Дата та час здійснення відповідного монтажу, налаштування, випробування та навчання узгоджується із Покупцем з урахуванням погодних умов.»; б) пункту 10.1 Договору, виклавши його у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 30 червня 2019р., але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторонами, передбаченими умовами цього Договору.».
Номер договору про закупівлю: ДС-0708
Договір:
Номер додаткової угоди: ДС-0708
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML