Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200
Очікувана вартість
95 164 010,00 UAH
UA-2018-05-14-000338-b ● 7d96d5d3f0f34df2af8d68195114f79a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2018 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2018 13:52 |
Очікувана вартість: | 95 164 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 951 640,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2018 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2018 14:57 |
Протокол 30І5.pdf | |
23 травня 2018 14:56 |
Зміни до договру М-12 км 213+215.pdf | |
23 травня 2018 14:55 |
Нова редакція проекту договору М-12 км 213+000-км215+200.pdf | |
23 травня 2018 14:55 |
Зміна ТД капітальний ремонт М-12 30І5.doc | |
23 травня 2018 14:54 |
Нава редакція ТД капітальний ремонт М-12 30І5.doc | |
14 травня 2018 11:50 |
Експертний звіт М-12.pdf | |
14 травня 2018 11:48 |
11111_0006.pdf | |
14 травня 2018 11:47 |
11111_0005.pdf | |
14 травня 2018 11:46 |
11111_0004.pdf | |
14 травня 2018 11:44 |
11111_0003.pdf |
23 травня 2018 14:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2018 14:57 |
Протокол 30І5.pdf
|
|||
23 травня 2018 14:56 |
Зміни до договру М-12 км 213+215.pdf
|
|||
23 травня 2018 14:55 |
Нова редакція проекту договору М-12 км 213+000-км215+200.pdf
|
|||
23 травня 2018 14:55 |
Зміна ТД капітальний ремонт М-12 30І5.doc
|
|||
23 травня 2018 14:54 |
Нава редакція ТД капітальний ремонт М-12 30І5.doc
|
|||
14 травня 2018 11:50 |
Експертний звіт М-12.pdf
|
|||
14 травня 2018 11:48 |
11111_0006.pdf
|
|||
14 травня 2018 11:47 |
11111_0005.pdf
|
|||
14 травня 2018 11:46 |
11111_0004.pdf
|
|||
14 травня 2018 11:44 |
11111_0003.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-05-14-000338-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 15 травня 2018 17:56
Вимога Замовнику про усунення дискримінаційної вимоги з тендерної документації
Керуючись ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимушені звернутись до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Так, під час вивчення тендерної документації нами було виявлено положення, яке в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
ОСКАРЖУВАНЕ ПОЛОЖЕННЯ:
«відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
Оскаржувана дискримінаційна вимога міститься в примітках до Інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка міститься у Додатку № 2 до ТД «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону), а також в проекті Договору.
Вважаємо необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним обмеження щодо відстані перевезення асфальтобетону «протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
При оцінці тендерних пропозицій учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям Служба автомобільних доріг в Хмельницькій області враховує «середньо-технічну швидківсть 49 км/год, згідно ДСТУ Б.Д.11-9:2013 таблиця І – Показники середньої швидкості» і, як наслідок, відхиляє пропозиції учасників, у яких відстань розташування асфальтобетонного заводу від місця проведення робіт перевищує 98 км.
Таким чином пропозиції учасників, які не можуть отримувати асфальтобетонні суміші з заводів, розташованих в межах 98 км., не будуть відповідати вказаній дискримінаційній вимозі тендерної документації.
Наголошуємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо часу чи відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Можемо припустити, що час «2 години» було взято Замовником з п. 8.2 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ Технічні умови», згідно якого «термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год».
Однак у даному пункті мова йде про зберігання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші у накопичувачі асфальтобетонного заводу (де суміш після виробництва накопичується перед навантаженням її у транспортний засіб), а не про час її транспортування.
Пунктом 5.7 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги щодо температури ЩМАС в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштування покриття.
Вважаємо, що обмеження у відстані перевезення асфальтобетону можуть бути обумовлені дотриманням температурного режиму, необхідного для якісного влаштування асфальтобетонних покриттів.
Максимально допустимий час і відстань перевезення асфальтобетонної суміші визначаються температурним станом суміші перед укладанням.
Наше підприємство має у користуванні спеціалізовані вантажні автомобілі, обладнані системою підігріву кузову вихлопними газами двигуна та термостійними тентами, що дозволяє забезпечити необхідний температурний режим асфальтобетонних сумішей перед початком ущільнення при їх перевезенні протягом більше 2-х годин.
Крім того, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «при застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки. Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань відповідно до [1] та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту».
Таким чином, можливим є застосування в необхідних випадках структуруючих енергозберігаючих добавок, які дозволяють здійснювати якісне ущільнення асфальтобетонних сумішей навіть при більш низьких температурах, що знову ж таки підтверджує необґрунтованість обмеження часу перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 2-х годин.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлена Замовником Оскаржувана вимога суперечить вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів.
Вважаємо за необхідне нагадати також, що аналогічне обмеження в іншій закупівлі, оголошеній Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Антимонопольний комітет України у рішенні від 14.05.2018р. визнав дискримінаційним та зобов’язав замовника внести зміни до тендерної документації.
Задля недопущення затягування часу проведення процедури закупівлі через звернення зі скаргою на відповідне положення до Органу оскарження, просимо Вас самостійно виключити вказану дискримінаційну вимогу з положень тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Так, під час вивчення тендерної документації нами було виявлено положення, яке в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
ОСКАРЖУВАНЕ ПОЛОЖЕННЯ:
«відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
Оскаржувана дискримінаційна вимога міститься в примітках до Інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка міститься у Додатку № 2 до ТД «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону), а також в проекті Договору.
Вважаємо необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним обмеження щодо відстані перевезення асфальтобетону «протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
При оцінці тендерних пропозицій учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям Служба автомобільних доріг в Хмельницькій області враховує «середньо-технічну швидківсть 49 км/год, згідно ДСТУ Б.Д.11-9:2013 таблиця І – Показники середньої швидкості» і, як наслідок, відхиляє пропозиції учасників, у яких відстань розташування асфальтобетонного заводу від місця проведення робіт перевищує 98 км.
Таким чином пропозиції учасників, які не можуть отримувати асфальтобетонні суміші з заводів, розташованих в межах 98 км., не будуть відповідати вказаній дискримінаційній вимозі тендерної документації.
Наголошуємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо часу чи відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Можемо припустити, що час «2 години» було взято Замовником з п. 8.2 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ Технічні умови», згідно якого «термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год».
Однак у даному пункті мова йде про зберігання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші у накопичувачі асфальтобетонного заводу (де суміш після виробництва накопичується перед навантаженням її у транспортний засіб), а не про час її транспортування.
Пунктом 5.7 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги щодо температури ЩМАС в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштування покриття.
Вважаємо, що обмеження у відстані перевезення асфальтобетону можуть бути обумовлені дотриманням температурного режиму, необхідного для якісного влаштування асфальтобетонних покриттів.
Максимально допустимий час і відстань перевезення асфальтобетонної суміші визначаються температурним станом суміші перед укладанням.
Наше підприємство має у користуванні спеціалізовані вантажні автомобілі, обладнані системою підігріву кузову вихлопними газами двигуна та термостійними тентами, що дозволяє забезпечити необхідний температурний режим асфальтобетонних сумішей перед початком ущільнення при їх перевезенні протягом більше 2-х годин.
Крім того, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «при застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки. Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань відповідно до [1] та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту».
Таким чином, можливим є застосування в необхідних випадках структуруючих енергозберігаючих добавок, які дозволяють здійснювати якісне ущільнення асфальтобетонних сумішей навіть при більш низьких температурах, що знову ж таки підтверджує необґрунтованість обмеження часу перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 2-х годин.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлена Замовником Оскаржувана вимога суперечить вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів.
Вважаємо за необхідне нагадати також, що аналогічне обмеження в іншій закупівлі, оголошеній Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Антимонопольний комітет України у рішенні від 14.05.2018р. визнав дискримінаційним та зобов’язав замовника внести зміни до тендерної документації.
Задля недопущення затягування часу проведення процедури закупівлі через звернення зі скаргою на відповідне положення до Органу оскарження, просимо Вас самостійно виключити вказану дискримінаційну вимогу з положень тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2018 17:08
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Тендерний комітет розглянувши вимогу та врахував всі зауваження прийняв рішення внести зміни в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також доводимо до відома, що Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області звернулася з письмовим запитом до Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» отримала відповідь на запит в якій зазначено, а саме: «На ваш лист № 776 від 03.05.2018 р. відповідаю, що нормативними документами ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво». ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» не регламентовано вимог щодо тривалості та відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей та ЩМАС.
Але необхідно враховувати, що при транспортуванні в асфальтобетонній суміші відбуваються фізико-хімічні зміни. З пониженням температури (після змішування) відбувається збільшення товщини орієнтованого шару бітуму на мінеральних частках. Що призводить до зміни вязкості зовнішнього шару бітумної плівки. При тривалому транспортуванні (більше 2-х годин), це може призвести до розшарування суміші. Особливо такої, що вміщує значну кількість бітуму – ЩМАС.
При довготривалому перевезенні (особливо у великовантажних автомобілях) під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починаються структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Особливо це стосується дрібнозернистих сумішей.
Крім цього відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10 °С асфальтобетонна суміш (не закрита брезентом) остигає на 30 °С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Враховуючи вищенаведене можна стверджувати, що оптимальна відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей і ЩМАС повинна складати 50-60 км, тобто орієнтовно 1 годину руху автомобіля.» (копія листа додається).
Тендерний комітет розглянувши вимогу та врахував всі зауваження прийняв рішення внести зміни в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також доводимо до відома, що Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області звернулася з письмовим запитом до Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» отримала відповідь на запит в якій зазначено, а саме: «На ваш лист № 776 від 03.05.2018 р. відповідаю, що нормативними документами ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво». ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» не регламентовано вимог щодо тривалості та відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей та ЩМАС.
Але необхідно враховувати, що при транспортуванні в асфальтобетонній суміші відбуваються фізико-хімічні зміни. З пониженням температури (після змішування) відбувається збільшення товщини орієнтованого шару бітуму на мінеральних частках. Що призводить до зміни вязкості зовнішнього шару бітумної плівки. При тривалому транспортуванні (більше 2-х годин), це може призвести до розшарування суміші. Особливо такої, що вміщує значну кількість бітуму – ЩМАС.
При довготривалому перевезенні (особливо у великовантажних автомобілях) під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починаються структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Особливо це стосується дрібнозернистих сумішей.
Крім цього відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10 °С асфальтобетонна суміш (не закрита брезентом) остигає на 30 °С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Враховуючи вищенаведене можна стверджувати, що оптимальна відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей і ЩМАС повинна складати 50-60 км, тобто орієнтовно 1 годину руху автомобіля.» (копія листа додається).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-05-14-000338-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 17 червня 2018 22:30
Дата подання: 17 червня 2018 22:30
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та всі наступні рішення
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та всі наступні рішення (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2018 12:12
Рішення від 19.06.2018 № 5926+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 12:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2018 № 6750.pdf
Дата публікації: 10 липня 2018 15:57
Рішення 09.07.2018 №6750.pdf
Дата публікації: 12 липня 2018 19:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2018 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
90 405 810,00
UAH з ПДВ
|
88 502 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 |
93 777 000,00
UAH з ПДВ
|
89 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТЛ+М" |
95 163 000,00
UAH з ПДВ
|
95 163 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Відхилено |
88 502 520,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2018 17:17
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 #03448860 |
Переможець |
89 450 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2018 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 18:11
|
Додаткова угода № 3 до договору № 140.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 18:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2019 16:24
|
Додаткова угода №2 до №140.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2019 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 09:38
|
Додаткова угода № 1 до договору № 140.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2018 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2018 16:48
|
Договір №140 від 13.07.2018.PDF | укладений |
13 липня 2018 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до р.18. Додатки до договору Договору № 140 від 13 липня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план виконання робіт), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 140 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №104-р, планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 3111100 “Покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Львів—Тернопіль—Умань, Біла—Церква—Одеса—Миколаїв—Херсон“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №140 від 13.07.2018 року. 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника та Підрядника Сторони домовились змінити розділ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 140 від 13.07. 2018 року року та викласти його в наступній редакції. “19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р 35240141002424 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 820172, ЄДРПОУ 2587978 ПІДРЯДНИК: 29016, м. Хмельницький, вул. Західна Окружна, 1 р/р 26005010049402 в Акціонерному Банку “Південний”, р/р 37124072600805 в ГУДКСУ Хмельницької області МФО 815013, ЄДРПОУ 03448860 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №140 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник, керуючись пунктом 5, частини 4, статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №140 від 13.07.2018 року. 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 87 000 000,00 грн ( вісімдесят сім мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ — 14 500 000,00 грн.” 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |