Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200
Очікувана вартість
95 164 010,00 UAH
UA-2018-05-14-000338-b 7d96d5d3f0f34df2af8d68195114f79a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 04 червня 2018 13:52
Очікувана вартість: 95 164 010,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951 640,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 травня 2018 14:59
Електронний цифровий підпис
23 травня 2018 14:57
Протокол 30І5.pdf
23 травня 2018 14:56
Зміни до договру М-12 км 213+215.pdf
23 травня 2018 14:55
Нова редакція проекту договору М-12 км 213+000-км215+200.pdf
23 травня 2018 14:55
Зміна ТД капітальний ремонт М-12 30І5.doc
23 травня 2018 14:54
Нава редакція ТД капітальний ремонт М-12 30І5.doc
14 травня 2018 11:50
Експертний звіт М-12.pdf
14 травня 2018 11:48
11111_0006.pdf
14 травня 2018 11:47
11111_0005.pdf
14 травня 2018 11:46
11111_0004.pdf
14 травня 2018 11:44
11111_0003.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-14-000338-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 15 травня 2018 17:56
Вимога Замовнику про усунення дискримінаційної вимоги з тендерної документації
Керуючись ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимушені звернутись до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.

Так, під час вивчення тендерної документації нами було виявлено положення, яке в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

ОСКАРЖУВАНЕ ПОЛОЖЕННЯ:
«відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
Оскаржувана дискримінаційна вимога міститься в примітках до Інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка міститься у Додатку № 2 до ТД «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону), а також в проекті Договору.

Вважаємо необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним обмеження щодо відстані перевезення асфальтобетону «протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».

При оцінці тендерних пропозицій учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям Служба автомобільних доріг в Хмельницькій області враховує «середньо-технічну швидківсть 49 км/год, згідно ДСТУ Б.Д.11-9:2013 таблиця І – Показники середньої швидкості» і, як наслідок, відхиляє пропозиції учасників, у яких відстань розташування асфальтобетонного заводу від місця проведення робіт перевищує 98 км.

Таким чином пропозиції учасників, які не можуть отримувати асфальтобетонні суміші з заводів, розташованих в межах 98 км., не будуть відповідати вказаній дискримінаційній вимозі тендерної документації.

Наголошуємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо часу чи відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.

Можемо припустити, що час «2 години» було взято Замовником з п. 8.2 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ Технічні умови», згідно якого «термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год».
Однак у даному пункті мова йде про зберігання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші у накопичувачі асфальтобетонного заводу (де суміш після виробництва накопичується перед навантаженням її у транспортний засіб), а не про час її транспортування.

Пунктом 5.7 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги щодо температури ЩМАС в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштування покриття.

Вважаємо, що обмеження у відстані перевезення асфальтобетону можуть бути обумовлені дотриманням температурного режиму, необхідного для якісного влаштування асфальтобетонних покриттів.

Максимально допустимий час і відстань перевезення асфальтобетонної суміші визначаються температурним станом суміші перед укладанням.
Наше підприємство має у користуванні спеціалізовані вантажні автомобілі, обладнані системою підігріву кузову вихлопними газами двигуна та термостійними тентами, що дозволяє забезпечити необхідний температурний режим асфальтобетонних сумішей перед початком ущільнення при їх перевезенні протягом більше 2-х годин.


Крім того, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «при застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки. Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань відповідно до [1] та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту».
Таким чином, можливим є застосування в необхідних випадках структуруючих енергозберігаючих добавок, які дозволяють здійснювати якісне ущільнення асфальтобетонних сумішей навіть при більш низьких температурах, що знову ж таки підтверджує необґрунтованість обмеження часу перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 2-х годин.

Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлена Замовником Оскаржувана вимога суперечить вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів.

Вважаємо за необхідне нагадати також, що аналогічне обмеження в іншій закупівлі, оголошеній Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Антимонопольний комітет України у рішенні від 14.05.2018р. визнав дискримінаційним та зобов’язав замовника внести зміни до тендерної документації.

Задля недопущення затягування часу проведення процедури закупівлі через звернення зі скаргою на відповідне положення до Органу оскарження, просимо Вас самостійно виключити вказану дискримінаційну вимогу з положень тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2018 17:08
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Тендерний комітет розглянувши вимогу та врахував всі зауваження прийняв рішення внести зміни в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також доводимо до відома, що Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області звернулася з письмовим запитом до Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» отримала відповідь на запит в якій зазначено, а саме: «На ваш лист № 776 від 03.05.2018 р. відповідаю, що нормативними документами ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво». ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» не регламентовано вимог щодо тривалості та відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей та ЩМАС.
Але необхідно враховувати, що при транспортуванні в асфальтобетонній суміші відбуваються фізико-хімічні зміни. З пониженням температури (після змішування) відбувається збільшення товщини орієнтованого шару бітуму на мінеральних частках. Що призводить до зміни вязкості зовнішнього шару бітумної плівки. При тривалому транспортуванні (більше 2-х годин), це може призвести до розшарування суміші. Особливо такої, що вміщує значну кількість бітуму – ЩМАС.
При довготривалому перевезенні (особливо у великовантажних автомобілях) під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починаються структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Особливо це стосується дрібнозернистих сумішей.
Крім цього відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10 °С асфальтобетонна суміш (не закрита брезентом) остигає на 30 °С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Враховуючи вищенаведене можна стверджувати, що оптимальна відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей і ЩМАС повинна складати 50-60 км, тобто орієнтовно 1 годину руху автомобіля.» (копія листа додається).

Документи

17 травня 2018 17:07
Протокол 30І4.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-14-000338-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 17 червня 2018 22:30
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та всі наступні рішення
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та всі наступні рішення (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2018 12:12
Рішення від 19.06.2018 № 5926+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 12:12
Рішення 09.07.2018 №6750.pdf
Дата публікації: 12 липня 2018 19:54

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

26 червня 2018 11:54
Витяг із ДБН В.2.3-4.2015.PDF
26 червня 2018 11:58
Інформаційна довідка.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2018 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 90 405 810,00
UAH з ПДВ
88 502 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 93 777 000,00
UAH з ПДВ
89 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 95 163 000,00
UAH з ПДВ
95 163 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2018 13:37
Догвірна ціна
01 червня 2018 14:51
sign.p7s
01 червня 2018 14:43
21 Довідка щодо вимог.pdf
01 червня 2018 14:43
20. Експертинй звіт.pdf
01 червня 2018 14:43
16. Тхнічне завдання ч.1.pdf
01 червня 2018 14:43
15. Інші документи.pdf
01 червня 2018 14:43
14. Ст 16 листи.pdf
01 червня 2018 14:43
13. Транспортна схема.pdf
01 червня 2018 14:43
10. Проект договору.pdf
01 червня 2018 14:43
5. Договір 70 К часть 2.pdf
01 червня 2018 14:43
4. Договір 70К часть 1.pdf
01 червня 2018 14:43
3. Відгук.pdf
01 червня 2018 14:43
2. Витяг ПДВ.pdf
01 червня 2018 14:43
1. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 червня 2018 16:27
sign.p7s
15 червня 2018 16:25
МВС, ДПІ
13 червня 2018 10:17
sign.p7s
08 червня 2018 15:39
договірна ціна
01 червня 2018 14:34
sign.p7s
01 червня 2018 14:21
sign.p7s
01 червня 2018 10:36
6. Про підписанта.pdf
01 червня 2018 10:36
5. Лабораторія.PDF
01 червня 2018 10:36
4.3. Договір 14 (1).pdf
01 червня 2018 10:36
4.1. Договір 23.PDF

Публічні документи

31 травня 2018 17:42
sign.p7s
31 травня 2018 17:39
Ліцензія + дозвола.pdf
31 травня 2018 17:39
Досвід -12 -2 Ш.pdf
31 травня 2018 17:39
Досвід -11 Ш.pdf
31 травня 2018 17:39
Досвід -11 -2 Ш.pdf
31 травня 2018 17:39
Досвід договір ШДСУ .pdf
31 травня 2018 17:39
Договір оренди АБЗ №1.pdf
31 травня 2018 17:39
Договір АБЗ №2 .pdf
31 травня 2018 17:39
Довдка про підписанта .pdf
31 травня 2018 17:39
Відгук ШДСУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Відхилено 88 502 520,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 17:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
Переможець 89 450 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2018 15:34

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

19.06.2019

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК

Документи

07 червня 2018 17:13
sign.p7s
07 червня 2018 17:06
Протокол 30І6.PDF

Документи

11 червня 2018 15:33
sign.p7s
11 червня 2018 15:27
Протокол 30І7.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
89 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2018 15:33
sign.p7s
11 червня 2018 15:27
Протокол 30І7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 липня 2018 16:48
Договір №140 від 13.07.2018.PDF укладений
13 липня 2018 16:44
sign.p7s зміни до договору
13 квітня 2020 18:11
Додаткова угода № 3 до договору № 140.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 18:10
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2019 16:24
Додаткова угода №2 до №140.PDF зміни до договору
11 квітня 2019 16:19
sign.p7s зміни до договору
14 грудня 2018 09:38
Додаткова угода № 1 до договору № 140.PDF зміни до договору
14 грудня 2018 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до р.18. Додатки до договору Договору № 140 від 13 липня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план виконання робіт), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №104-р, планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 3111100 “Покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Львів—Тернопіль—Умань, Біла—Церква—Одеса—Миколаїв—Херсон“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №140 від 13.07.2018 року. 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника та Підрядника Сторони домовились змінити розділ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 140 від 13.07. 2018 року року та викласти його в наступній редакції. “19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р 35240141002424 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 820172, ЄДРПОУ 2587978 ПІДРЯДНИК: 29016, м. Хмельницький, вул. Західна Окружна, 1 р/р 26005010049402 в Акціонерному Банку “Південний”, р/р 37124072600805 в ГУДКСУ Хмельницької області МФО 815013, ЄДРПОУ 03448860 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник, керуючись пунктом 5, частини 4, статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №140 від 13.07.2018 року. 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 87 000 000,00 грн ( вісімдесят сім мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ — 14 500 000,00 грн.” 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку