Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
354 407,00 UAH
UA-2018-05-14-000132-a 47e0fb1bcc8f483bb1d880fcab3f8e0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Василевський

+380990483665 vacilevckiu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 39909396
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194 А
Контактна особа: Андрій Василевський
+380990483665
vacilevckiu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2018 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 17:00
Очікувана вартість: 354 407,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

14 травня 2018 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 09:31
ТД на 2018 рік ДК 0212015 - 30190000-7.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 292 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 450,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 травня 2018 15:23
Закінчення: 30 травня 2018 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3250 стоп.пап
Папір некрейдований для офісної техніки в аркушах
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 194 А
Дата доставки: 15 травня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 266 565,00
UAH з ПДВ
253 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" 289 458,00
UAH з ПДВ
253 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 16:00
Електронний підпис
04 червня 2018 16:00
Документи переможця.rar
04 червня 2018 16:00
Документи переможця.rar
30 травня 2018 23:10
Електронний підпис
29 травня 2018 11:12
Електронний підпис
29 травня 2018 11:10
Документи.PDF
29 травня 2018 11:10
Документи.PDF

Публічні документи

29 травня 2018 16:56
Висновок 2 Фінляндія.pdf
29 травня 2018 16:53
Сертифікат Zoom 80.pdf
29 травня 2018 16:53
Гарантійний лист ЛОТ1.pdf
29 травня 2018 16:53
Статут ОФМ.pdf
29 травня 2018 16:53
Протокол №2 ОФІСМАКС.pdf
29 травня 2018 16:53
Довідка по ст.17.pdf
29 травня 2018 16:53
Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2018 16:53
Витяг ОФ від 15.05.2018р..pdf
29 травня 2018 16:53
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 253 305,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 15:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

31 травня 2018 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2018 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
253 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2018 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 11:16
додаткова угода до Договору 01 УкрПапір №2.PDF зміни до договору
06 липня 2018 11:15
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 14:14
01 УкрПапір.PDF зміни до договору
25 червня 2018 14:12
Електронний підпис укладений
15 червня 2018 14:29
Електронний підпис укладений
15 червня 2018 14:26
Договір про закупілю від 15.06.2018 №01.PDF укладений
15 червня 2018 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П.п. 1.1. п. 1 «Предмет договору» викласти в наступній редакції: Цей Договір укладений на підставі проведених відкритих торгів, акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами торгів, з визначенням переможця предмета закупівлі: папір некрейдований для офісної техніки в аркушах (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». 2. П.п. 1.2. п. 1 «Предмет договору» викласти в наступній редакції: Продавець зобов’язується поставити Покупцю: Папір некрейдований для офісної техніки в аркушах ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (далі -Товар), зазначений в Специфікації (Додаток до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти і оплатити такий Товар на умовах, визначених цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П.п. 3.1.1. п. 3 «Порядок приймання Товару. Рекламації» викласти в наступній редакції: Передати Покупцю Товар, згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій формі по факсу чи на електронну адресу Продавця скановану копію) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 5 робочих днів від дати подання Покупцем відповідної заявки.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 253 305,00
UAH з ПДВ