Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво каналізаційно насосної станції на розі вулиць Підгородська-Дем’яна Бідного у м.Мукачево
Очікувана вартість
5 218 257,40 UAH
UA-2018-05-11-002463-a 67680eacd5d04ec1b8256316845f1f66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Мищук

+380313121466 u.mg@mukachevo-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління міського господарства виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03344510
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачеве, пл. Духновича,2
Контактна особа: Валентина Мищук
+380313121466
u.mg@mukachevo-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 31 травня 2018 12:13
Очікувана вартість: 5 218 257,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 091,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26091 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Будівництво каналізаційно насосної станції на розі вулиць Підгородська-Дем’яна Бідного у м.Мукачево
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, на розі вулиць Підгородська-Дем’яна Бідного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2018  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 45232423-3 — Будівництво каналізаційних насосних станцій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2018 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 18:21
тендер КНС.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вказана неповна назва витратоміра та незазначені основні технічні дані, що не дає змоги визначити ціну на витратомір KROHNE OPTIFLUX2000
Дата подання: 16 травня 2018 11:30
Дата відповіді: 18 травня 2018 10:00
Для визначення ціни просимо Вас заповнити нижче наданий опитувальний лист для визначення ціни ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ для специфікації ЕЛЕКТРОМАГНIТНОГО витратоміра серії OPTIFLUX № Дата: Аркуш 1/2 2. Середовище, що вимірюється (тільки електропровідні рідини) Назва середовища, склад, хімічна формула: …………………………………………..…………………. ………………………………………………………………………………………………………………….……………….. Агресивність: [ ] Немає [ ] Наявна (слабка) [ ] Наявна (сильна) Питома електропровідність: ………. μS/cm Вміст бульбашок газу: [ ] Немає [ ] Наявний ………. % (об`єм) Вміст твердих часточок: [ ] Немає [ ] Наявний ………. % (об`єм) Вимірюване середовище створює плівку на внутрішній поверхні трубопровода: [ ] Ні [ ] Так 3. Робочі умови середовища одиниці виміру значення мінімальне номінальне максимальне Витрата: Температура: Тиск ([ ] абсолютний [ ] надлишковий): Густина (за Т= …… 0С та тиску Р= …… бар): В`язкість (за Т= …… 0С та тиску Р= …… бар): 4. Трубопровід Умовний діаметр DN ……. Заповнення трубопроводу: [ ] повне (100 %) [ ] часткове заповнення трубопровода Матеріал трубопроводу: (зазначте матеріал) …………………………………….……….……………….. Внутрішнє футерування: [ ] Немає [ ] Наявне, (зазначте матеріал) ………………………..……………………….. CIP/SIP,стерилізація,пропарювання: [ ] Немає [ ] Наявне, температура: ……. 0С, тривалість: ……. хвилин Ділянка трубопроводу, на який буде встановлено витратомір: [ ] горизонтальна [ ] вертикальна (рух потоку середовища знизу-вгору) Звуження трубопроводу: [ ] Можливе, до DN ……… [ ] Неможливе Місце розташування витратоміра: [ ] в приміщенні [ ] на вулиці Температура зовнішнього повітря в місці розташування витратоміра,0С: мін.: ……. макс.: ….… Обмеження швидкості потоку, м/с: [ ] Немає [ ] Наявне, мін.: …….. макс.: ……… Аркуш 2/2 5. Вимоги до первинного перетворювача Виконання: [ ] загальнопромислове [ ] Food / Pharmacy Захист ІР: [ ] ІР 66/67 (стандарт) ІР 68 (спеціальне виконання - замовляти, якщо можливе затоплення) Матеріал внутрішнього футерування: [ ] PFA [ ] PP [ ] Hardrubber [ ] PTFE [ ] Ceramic [ ] Rilsan Матеріал електродів: [ ] SS 316 Ti [ ] HC 4 [ ] HC 22(стандарт) [ ] Titanium [ ] Tantalum [ ] Platinum Матеріал корпусу: [ ] сталь (стандарт) [ ] нержавіюча сталь Приєднання: [ ] фланцеве DIN [ ] матеріал фланців - сталь (стандарт) [ ] матеріал фланців - нержавіюча сталь [ ] міжфлацеве [ ] в комплекті з монтажними шпильками (матеріал шпильок – сталь) [ ] в комплекті з монтажними шпильками (матеріал шпильок – нерж. сталь) [ ] монтажні шпильки не потрібні [ ] Food / Pharmacy [ ] згідно DIN 11851 (dairy screw) [ ] згідно SMS 1145 (dairy screw) [ ] згідно ISO 2852 (clamp) [ ] згідно DIN 32676 (clamp) [ ] Tri Clamp (clamp) [ ] згідно DIN 11850 (weld-end) [ ] згідно ISO 2037 (weld-end) [ ] згідно DIN 11864-2а (flange) [ ] інше (зазначте приєднання) ……………………………………………..……..………………… 6. Вимоги до електронного перетворювача Виконання: [ ] компактне (матеріал корпусу може бути або алюміній, або нержавіюча сталь) [ ] рознесене, польовий монтаж (матеріал корпусу може бути або алюміній, або нержавіюча сталь) [ ] рознесене, настінний монтаж Матеріал корпусу: [ ] литий алюміній (стандарт) [ ] нержавіюча сталь [ ] пластик Комплектація кабелями (тільки для рознесеного виконання): [ ] 5 метрів (стандарт) [ ] 10 метрів [ ] 15 метрів [ ] 20 метрів [ ] 25 метрів L = …… метрів Необхідна похибка вимірювання: ± …………. % Електроживлення: [ ] 230 V AC [ ] 24 V DC [ ] 24 V AC/DC Вибухозахист: застереження: електронний перетворювач в пластиковому корпусі не може мати вибухозахищене виконання ! [ ] Немає [ ] Наявний, Ex d [ ] Наявний, Ex dе Вихідний сигнал: [ ] 4 … 20 мА [ ] активний [ ] пасивний [ ] 1 шт. [ ] 2 шт. [ ] 3 шт. [ ] імпульсний [ ] активний [ ] пасивний [ ] 1 шт. [ ] 2 шт. [ ] 3 шт. [ ] цифровий [ ] Profibus PA [ ] Profibus DP [ ] Found. Fieldbus [ ] RS 485 [ ] HART 7. Стислий опис експлуатації витратоміра (інша додаткова корисна інформація та побажання)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для обліку кількості стічний вод, які перекачуються, у колодязі після КНС напірному трубопроводі діаметром 250 мм, пропонується каналізаційний електромагнітний витратомір високої точності типу «KROHNE», для стічної води серії «TIDALFLUX» діам.200(230/115В, 50 Гц, 3хPG16, 1xPG9, клас захисту: ІР 67), з фланцевим ущільненням та компенсаторами плавного переходу.
Агресивність: Немає . Умовний діаметр DN 250. Заповнення трубопроводу: повне (100 %) заповнення трубопровода. Ділянка трубопроводу, на який буде встановлено витратомір: горизонтальна (рух потоку середовища знизу-вгору) Звуження трубопроводу: Неможливе. Місце розташування витратоміра: на вулиці Температура зовнішнього повітря в місці розташування витратоміра,0С: мін.: +5 макс.: +40. Захист ІР 68 (спеціальне виконання - замовляти, якщо можливе затоплення) Матеріал внутрішнього футерування: [ ] PFA [ ] PP [ ] Hardrubber [ ] PTFE [ ] Ceramic [ ] Rilsan Матеріал електродів: [ ] SS 316 Ti [ ] HC 4 [ ] HC 22(стандарт) [ ] Titanium [ ] Tantalum [ ] Platinum Матеріал корпусу: [ ] сталь (стандарт) [ ] нержавіюча сталь Приєднання: [ ] фланцеве DIN [ ] матеріал фланців - сталь
Просимо вказати Sn для труб Корсис
Дата подання: 17 травня 2018 09:12
Дата відповіді: 17 травня 2018 12:28
Просимо вказати Sn для труб Корсис
Відповідь: Зовнішні мережі напірної каналізації прокладаються з поліетеленових труб ПЕ-100 діам.250х14.8 мм SDR17 за ДСТУ Б.В.2-7-151-2008, мережі самопливної каналізації - із двошарових профільованих труб Корсис діам.400 мм SN 8 за ДСТУ Б.В.2-5-32:2007
щодо розбіжності марки витратоміра в техзавданні та відповіді
Дата подання: 18 травня 2018 15:37
Дата відповіді: 18 травня 2018 17:09
В тенгдерній документації в техзавданні марка витратоміра:OPTIFLUX2000, у Вашій відповіді: «KROHNE», для стічної води серії «TIDALFLUX» діам.200(230/115В, 50 Гц. два різних маркування. Вказано діаметр витратоміра 200, а трубопровід діаметр 250. Просимо чітко вказати марку витратоміра, вказати діаметр та внести зміни в технічне завдання.
Відповідь: марка витратоміра KROHNE OPTIFLUX2000
до електричної частини
Дата подання: 18 травня 2018 15:54
Дата відповіді: 18 травня 2018 17:22
1.Шафа ввідно-розподільча ВРУ -уточнити розмір шафи та комплектність 2. Лічильник Меркурій ART-0.2(M) PLC-1-модель виготовляється в Россії, марка вказана некоректно , просимо чітко вказати марку.3.Шафа управління електрозасувкою-просимо вказати розміри та комплектність.
Відповідь: розмір розподільчої шафи 200х800х400. Шафа управління "НAWLE.3600"EL. Модель лічильника може бути аналог марки Меркурій ART-0/2(M) PLC-1
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 4 618 665,74
UAH з ПДВ
4 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОМЕТА-КАРПАТИ" 4 882 488,00
UAH з ПДВ
4 449 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2018 14:15
Електронний підпис
07 червня 2018 14:14
Переможець_Ст.17.pdf
31 травня 2018 18:00
Електронний підпис
31 травня 2018 17:59
Оновлений Договір.pdf
31 травня 2018 17:59
ОновленийРозрахунок 3.pdf
31 травня 2018 17:59
ОновленийРозрахунок 2.pdf
31 травня 2018 17:59
ОновленийРозрахунок 1.pdf
31 травня 2018 17:59
Оновлена Пропозиція.pdf
29 травня 2018 15:12
Електронний підпис
29 травня 2018 15:11
№7.Ліцензія.pdf
29 травня 2018 15:11
№6.Лист-згода.pdf
29 травня 2018 15:11
№5.Проект договору.pdf
29 травня 2018 15:11
№4. Інші документи.rar
29 травня 2018 15:11
№3.Технічні вимоги3.pdf
29 травня 2018 15:11
№3.Технічні вимоги2.pdf
29 травня 2018 15:11
№3.Технічні вимоги1.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 15:57
Електронний підпис
30 травня 2018 15:53
Файл№5pdf (13).pdf
30 травня 2018 15:53
jpg2pdf.pdf
30 травня 2018 15:53
Файл№4.pdf
30 травня 2018 15:53
Файл№3продовженняpdf (1).pdf
30 травня 2018 15:53
Файл№3pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

ТОВ "ОМЕТА-КАРПАТИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 4 449 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 16:37

Документи

05 червня 2018 16:37
Електронний підпис
05 червня 2018 16:34
Протокол по КНС.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
4 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2018 16:37
Електронний підпис
05 червня 2018 16:34
Протокол по КНС.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 13:40
IMG_0001 (16).pdf укладений
12 грудня 2022 13:39
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:02
ДУ КНС.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:09
ДУ КНС.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 14:22
КНС.pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:33
ДУ № 5.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 11:39
додаткова угода.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 11:24
календарний графік.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 11:23
додаткова угода.PDF зміни до договору
22 жовтня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2019 16:24
д у Кулев-Інвест.PDF зміни до договору
15 лютого 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:15
ду КНС.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 13:14
Електронний підпис укладений
20 червня 2018 15:15
договір по КНС.PDF укладений
20 червня 2018 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): роботи проводяться протягом 2018-2019
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-Р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконання робіт передбачено на 2018-2019 роки
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 20.06.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: д/у № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни згідно рішення 66-їсесії Мукачівської міської ради від 31.10.2019 року № 1577 "Про внесення змін до місцевого бюджету міста Мукачево на 2019 рік"
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: д/у № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни згідно рішення сесії Мукачівської міської ради
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: ду № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни відповідно рішення 3-ї позачергової сесії Мукачівської міської ради
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: д/У № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно рішення сесії Мукачівської міської ради
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: д/у № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни відповідно рішення сесії Мукачівської міської ради від 17.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 3-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2017 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 3 511 842,97
UAH (в тому числі ПДВ 585 307,15 UAH)