Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Фізична охорона території та об’єктів КЛПЗ «Чернігівський обласний протитуберкульозний диспансер»)
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2018-05-11-001791-c 999ae7098db046b381a214ef88c10e2b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Алла Григорівна

+380462694855 silenkoalla@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Чернігівський обласний протитуберкульозний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 02006107
Місцезнаходження: 15501, Україна , Чернігівська обл., с Новий Білоус, масив Зелений 1
Контактна особа: Силенко Алла Григорівна
+380462694855
silenkoalla@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2018 17:18
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2018 17:18
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

більш детальна інформація в завантаженій Замовником тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Фізична охорона території та об’єктів КЛПЗ «Чернігівський обласний протитуберкульозний диспансер»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15501, Україна, Чернігівська область, с. Новий Білоус, масив Зелений 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 17:18
ТД(охорона 4) .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання деяких документів
Дата подання: 14 травня 2018 21:22
Дата відповіді: 15 травня 2018 13:46
Шановний замовник. Надайте розяснення, щодо надання деяких документів, а саме: "Учасник повинен надати копії положення про охорону об’єкта (КЛПЗ «Чернігівський обласний протитуберкульозний диспансер») з додатками та схемами." Що саме повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, так як надати положення про охорону конкретного об'єкта без попереднього обстеження є неможливим? чи дана вимога стосуеться переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дана вимога стосується кожного учасника. В даному випадку Замовником мається на увазі проект положення про охорону об’єкта, затвердженого директором підприємства, установи, організації учасника, яке буде містити загальні положення про порядок охорони об’єкту, та яке закріплюватиме права, обов’язки відповідальність охоронників під час здіснення їх обов’язків. За наявності бажання кожен з учасників може відвідати територію закладу Замовника для складення більш конкретної схеми охорони території об’єкта.
Про ГШР у Чернігові
Дата подання: 15 травня 2018 14:57
Дата відповіді: 16 травня 2018 10:43
В Додатку 4 до Тендерної документації у пункті 4 Ви зазначаєте: Учасник повинен підтвердити наявність груп оперативного реагування в м. Чернігові (власні або на договірних засадах). Надати довідку в довільній формі, завірену підписом та печаткою Учасника*. При вимозі замовника – надати оригінали документів. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Чернігів, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Чернігові, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Чернігів, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Чернігів в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Чернігів на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність групи швидкого реагування у м.Чернігові як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Чернігів), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Чернігів на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен з учасників, не зважаючи на місце реєстрації може заключити договір оперативного реагування з будь-якою з охоронних фірм м. Чернігова.
Про договір оренди та відшкодування комунальних послуг
Дата подання: 15 травня 2018 15:37
Дата відповіді: 16 травня 2018 10:43
У розділі V Тендерної документації пункті 2 "Інша інформація" зазначено: Преможець торгів (Виконавець) одночасно з підписанням договору на надання: ДК 021:2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги-послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Фізична охорона території та об’єктів КЛПЗ «Чернігівський обласний протитуберкульозний диспансер») повинен підписати договір оренди та договір на відшкодування комунальних послуг на приміщення для перебування персоналу охорони під час надання послуг, орієнтовно сума орендної плати та відшкодувань в місяць складає 300,00 грн. Шановний замовнику, вибачте, будь ласка, але може Вам за рахунок учасників зробити ще й ремонт? Або побудувати новий корпус диспансеру? Ви, як замовник повинні створити всі умови для надання послуг учасником, Ви повинні створити умови для роботи охоронців (йдеться про елементарні речі - світло (на основі якого будуть працювати пристрої, які Вас же і охороняють!), вода (це вже вибачте, законодавство з охорони праці та трудове законодавство (створення гідних та відповідних умов праці) та газ (без якого взимку замерзнуть не лише охоронці та Ваші пацієнти, а й для обладнання мінусовий температурний режим, то є не дуже добре). За що ми маємо платити? Після проведення процедури закупівлі ми маємо укладати лише один договір - договір про закупівлю. А не договір оренди приміщень та договір на відшкодування комунальних послуг! А як Ви збираєтесь обчислювати витрати на комунальні послуги? Ви поставите окремі лічильники для наших охоронців? А чому тоді Ви не вимагаєте привезти з собою нашим охоронцям ще стільчики та стіл? Ви встановлюєте оплату в мінімум 300 грн на місяць. Тобто 7 місяців множимо на 300 грн, і маємо, що 2100 грн учасник повинен за власний кошт заплатити за те, що ВІН НАДАЄ ВАМ ПОСЛУГИ! Ви дійсно вважаєте цю вимогу адекватною? Отже, враховуючи всю абсурдність ситуації, просимо Вас проаналізувати все вищевикладене, не покладати на учасників додаткові витрати, маскуючи їх під розмір очікуваної закупівлі, та виключити дану вимогу з тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку замовника дана вимога є адекватною та законною. Замовник не є роботодавцем а лише покупцем послуг, тому законодавство про охорону праці та трудове законодавство не поширюється на дане коло правовідносин, на відміну від Ваших правовідносин з Вашими підлеглими. Оскільки працівники учасника-переможця (охоронці) будуть цілодобово знаходитися в окремій будівлі в якій знаходиться система відеоспостереження, Замовник попереджає про необхідність заключення окремого договору оренди на дане приміщення, так як Замовник є бюджетною установою та будівлі знаходяться у комунальній власності. Сума орендної плати розраховуватиметься згідно Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Чернігова а оплата комунальних послуг розраховується відповідно до квадратури орендованого приміщення.
Щодо кількості охоронців та кількості годин
Дата подання: 15 травня 2018 15:49
Дата відповіді: 16 травня 2018 10:44
У додатку 3 у Формі "Тендерна пропозиція" Ви зазначаєте, що кількість постів: 1 пост - 2 охоронника. І вказуєте кількість годин - 4872. У нас виникло запитання: Ви хочете, щоб на 1 пості одночасно знаходилось дві особи? Якщо так, то Вам необхідно вказані години помножити на два, тобто їх буде у два рази більше, відповідно і зміниться вартість однієї години. Тоді кількість годин буде - 9744 годин. Або Ви мали на увазі, що охоронники будуть чергувати через добу, і тому Ви вказуєте про 2 особи? Тоді у Вас буде 1 пост з одним охоронцем і кількість годин буде складати - 4872. Просимо надати роз'яснення з даного питання для того, щоб учасники могли визначити для себе економічні показники для участі у закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана кількість годин є загальною згідно періоду надання послуг, так на посту повинно перебувати 2 охоронника одночасно.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2018 17:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Реламакс 229 471,20
UAH з ПДВ
229 471,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2018 14:41
Лист - згода.pdf
25 травня 2018 14:41
довідка довкілля.pdf
25 травня 2018 14:41
Додаток 6.pdf
25 травня 2018 14:41
проект договору.pdf
25 травня 2018 14:41
Положення про охорону.pdf
25 травня 2018 14:41
Додаток 4.pdf
25 травня 2018 14:41
довідки гшр.pdf
25 травня 2018 14:41
авто0787.pdf
25 травня 2018 14:41
авто.pdf
25 травня 2018 14:41
Додаток 3.pdf
25 травня 2018 14:41
Додаток 2.pdf
25 травня 2018 14:41
статут новий.pdf
25 травня 2018 14:41
Наявність мат.тех..pdf
25 травня 2018 14:40
навчання.pdf
25 травня 2018 14:40
ліцензія свідоцтво.pdf
25 травня 2018 14:40
договір лікарня фіз.pdf
25 травня 2018 14:40
довідки.pdf
25 травня 2018 14:40
Довідка офшорні зони.pdf
25 травня 2018 14:40
гарантійний лист.pdf
25 травня 2018 14:40
витяг 24.04..pdf
25 травня 2018 14:40
Реєстер документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Реламакс

Інформація про відміну

Дата відміни
27 травня 2018 17:18
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій