Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування внутрішніх систем ЦО, ГВП, ХВП і каналізації
Очікувана вартість
690 480,00 UAH
UA-2018-05-11-001404-a eaf220c9fc9d41059fc56a14a18f49fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445154990 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445154990
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 14:14
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 14:14
Початок аукціону: 30 травня 2018 12:14
Очікувана вартість: 690 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 452,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги надаються для дошкільних навчальних закладів (ясел - садків), навчально - виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування внутрішніх систем ЦО, ГВП, ХВП і каналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2018 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 14:10
ТД послуги з обслуговування внутр. мереж 3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К" 624 960,00
UAH з ПДВ
613 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ" 690 409,44
UAH з ПДВ
614 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ" 614 202,00
UAH з ПДВ
614 202,00
UAH з ПДВ
Немає
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм" 673 344,00
UAH з ПДВ
673 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2018 14:12
Електронний підпис
29 травня 2018 14:11
Довідка працівники.pdf
29 травня 2018 13:48
Довідка надання док.pdf
29 травня 2018 13:27
Договір роботи досвід.pdf
29 травня 2018 13:08
Финансовий звіт.pdf
29 травня 2018 13:08
Технічні вимоги.pdf
29 травня 2018 13:08
Статут.pdf
29 травня 2018 13:08
пропозиція.pdf
29 травня 2018 13:08
проект договору.pdf
29 травня 2018 13:08
лист згода прац.pdf
29 травня 2018 13:08
Лист гарантія.pdf
29 травня 2018 13:08
Копія наказ,протокол.pdf
29 травня 2018 13:08
Копія мед.книжок.pdf
29 травня 2018 13:08
Копия сертифікату ИСО.pdf
29 травня 2018 13:08
Калькуляція.pdf
29 травня 2018 13:08
Звіт про рух коштів.pdf
29 травня 2018 13:08
Екологія.pdf
29 травня 2018 13:08
Договір роботи досвід.pdf
29 травня 2018 13:08
Довідки Стаття 17.pdf
29 травня 2018 13:08
Довідка фіз особ.pdf
29 травня 2018 13:08
Довідка прово підпису.pdf
29 травня 2018 13:08
Довідка печатка.pdf
29 травня 2018 13:08
Довідка ПДВ.pdf
29 травня 2018 13:08
Довідка банк.pdf
29 травня 2018 13:08
Довідка база.pdf
29 травня 2018 13:08
Гаратія надання докум.pdf
29 травня 2018 13:08
Відомості ЕДРПОУ.pdf
29 травня 2018 13:08
Випробування балонів.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 14:49
Електронний підпис
23 травня 2018 14:44
Листи- згоди.pdf
23 травня 2018 14:44
Лист-гарантія.pdf
23 травня 2018 14:44
Дозвільні документи.pdf
23 травня 2018 14:44
Довідка про печатку.pdf
23 травня 2018 14:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2018 11:47
Електронний підпис
06 червня 2018 10:52
Довідка податкова.pdf
06 червня 2018 10:52
Інформаційна довідка.pdf
24 травня 2018 15:18
Електронний підпис
24 травня 2018 15:08
Документи.pdf
24 травня 2018 15:07
Працівники.pdf
24 травня 2018 15:07
Проект договору.pdf
24 травня 2018 15:07
Аналогічний договір.pdf
24 травня 2018 15:07
Обладнання_видаткові.pdf
24 травня 2018 15:07
Довідки.pdf
24 травня 2018 15:04
Працівники_медичні.pdf
24 травня 2018 15:03
Працівники_Лист-згода.pdf
24 травня 2018 15:00
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К"

ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ"

ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К"
#34188121
Відхилено 613 999,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 18:44
ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ"
#30858494
Відхилено 614 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 18:46
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"
#35806367
Відхилено 614 202,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 18:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм"
#34840889
Переможець 673 344,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 18:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 18:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм"
#34840889
673 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 18:11
Звіт про виконання договору укладений
28 лютого 2019 18:10
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 12:50
Додаткова угода 4 від 20.02.2019 ТОВ АВРОРА ТЕРМ.PDF зміни до договору
21 лютого 2019 12:48
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 14:45
Додаткова угода 3 від 16.01.2019 ТОВ АВРОРА ТЕРМ.pdf зміни до договору
17 січня 2019 14:44
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 12:49
Додаткова угода 2 від 27.12.2018 ТОВ АВРОРА ТЕРМ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:47
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:07
Додаткова угода 1 від 21.12.2018 ТОВ АВРОРА ТЕРМ.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 10:05
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 13:21
Договір укладений
19 червня 2018 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 2 672 грн. 00 коп. (дві тисячі шістсот сімдесят дві гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 445 грн. 33 коп. (чотириста сорок п'ять гривень 33 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Загальна вартість послуг становить 670 672 грн. 00 коп. (шістсот сімдесят тисяч шістсот сімдесят дві гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 111 778 грн. 67 коп. (сто одинадцять тисяч сімсот сімдесят вісім грн. 67 коп.)". 3. Викласти Додаток 2 "Перелік об'єктів Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації" у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: № 51
Договір:
Номер додаткової угоди: № 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до п. 1.3. Договору та викласти його у новій редакції: "1.3. Строк надання послуг - до 28.02.2019 р.". 2. Сторони вирішили внести зміни до п. 7.1. Договору та викласти у новій редакції: "7.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2019 року, а в частині розрахунків - до повного їх виконання".
Номер договору про закупівлю: № 51
Договір:
Номер додаткової угоди: № 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну Договору на 134 134 грн. 00 коп. (сто тридцять чотири тисячі сто тридцять чотири гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 22 355 грн. 67 коп. (двадцять дві тисячі триста п'ятдесят п'ять гривень 67 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Загальна вартість послуг становить 804 806 грн. 00 коп. (вісімсот чотири тисячі вісімсот шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 134 134 грн. 33 коп. (сто тридцять чотири тисячі сто тридцять чотири гривні 33 коп.)" 3. Викласти Додаток 2 "Перелік об'єктів Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації" у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: № 51
Договір:
Номер додаткової угоди: № 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 37 942 грн. 00 коп. (тридцять сім тисяч дев'ятсот сорок дві грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 6 323 грн. 67 коп. (шість тисяч триста двадцять три грн. 67 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Загальна вартість послуг становить 766 864 грн. 00 коп. (сімсот шістдесят шість тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 127 810 грн. 67 коп. (сто двадцять сім тисяч вісімсот десять грн. 67 коп.)". 3. Викласти Додаток 2 "Перелік об'єктів Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації" у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: № 51
Договір:
Номер додаткової угоди: № 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2018 — 01 березня 2019
Сума оплати за договором: 766 864,00
UAH з ПДВ