Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок (монітор та системний блок в одному корпусі, з одним блоком живлення))
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2018-05-11-001051-a c205f191eedc4584b38dad8a44b606b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Дмитрович Юрченко

+380462674902 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Юрій Дмитрович Юрченко
+380462674902
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 12:32
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2018 12:32
Початок аукціону: 29 травня 2018 13:21
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок (монітор та системний блок в одному корпусі, з одним блоком живлення))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, П'ятницька 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2018 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 12:36
ТД моноблок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Для запобігання придбанню шахрайських підробок Windows 10 Pro,
Дата подання: 14 травня 2018 13:15
Дата відповіді: 17 травня 2018 11:47
Для запобігання придбанню шахрайських підробок Windows 10 Pro, просимо доповнити п.2 Додаткові вимоги «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі - ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок (монітор та системний блок в одному корпусі, з одним блоком живлення) Тендерної документації наступною вимогою: «Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наклейкою з наявним захисним шаром на номері, та оригінальним дистрибутивом з голографічним захистом. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист-підтвердження від представництва виробника, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання, та має бути активоване безпосередньо Замовником. Замовник може звернутись до представництва виробника та Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за попередження та пропозиції.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 15 травня 2018 14:38
Дата відповіді: 17 травня 2018 11:47
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за попередження та пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК 1 382 400,00
UAH з ПДВ
1 293 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 359 720,00
UAH з ПДВ
1 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 1 388 016,00
UAH з ПДВ
1 373 587,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" 1 388 448,00
UAH з ПДВ
1 388 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 13:28
Документи про переможця
26 травня 2018 15:13
ТЕХ ЧАСТЬ 1.pdf
25 травня 2018 11:44
Електронний підпис
25 травня 2018 11:42
ТЕХ ЧАСТЬ 1.pdf
25 травня 2018 11:42
Квалификация.pdf
25 травня 2018 11:42
Пропозиція Чернігів.pdf

Публічні документи

26 травня 2018 17:00
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 16:50
Електронний підпис
25 травня 2018 16:49
сервис ACER Чернигов2.jpg
25 травня 2018 16:00
Електронний підпис
25 травня 2018 15:58
Доверенность Антропов.PDF
25 травня 2018 15:58
витяг ПДВ.pdf
25 травня 2018 15:58
наказ+протокол.pdf
25 травня 2018 15:58
справка ЕДРПОУ.pdf
25 травня 2018 15:58
выписка ЕДР.pdf
25 травня 2018 15:58
витяг ЕДР.pdf
25 травня 2018 15:58
дог_08-02_Дніпро-Інвест.pdf
25 травня 2018 15:58
дог_Шатро-систем.pdf
25 травня 2018 15:58
дог1.pdf
25 травня 2018 15:58
Договір 21 12.pdf
25 травня 2018 15:58
dogovor.pdf
25 травня 2018 15:58
ВСЕСВІТ ДОГОВІР.pdf
25 травня 2018 15:58
Скан накладных ПО.pdf
25 травня 2018 15:58
Veriton Z4640G.pdf
25 травня 2018 15:58
ACER_IPS_matrix.jpg
25 травня 2018 15:58
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
25 травня 2018 15:58
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
25 травня 2018 15:58
СЭС моноблоки ACER.PDF
25 травня 2018 15:58
сервис ACER Чернигов1.jpg
25 травня 2018 15:58
авториз ACER Чернигов.jpg
25 травня 2018 15:58
сервис ACER Чернигов2.jpg

Публічні документи

25 травня 2018 19:42
Електронний підпис
25 травня 2018 19:42
Altair & K Чернигов.PDF
25 травня 2018 15:26
Електронний підпис
25 травня 2018 15:25
Service centers_Chernigov.pdf
25 травня 2018 15:25
ЦП.pdf
25 травня 2018 15:25
тех ч (У)-.pdf
25 травня 2018 15:25
проект договора.pdf
25 травня 2018 15:25
Квал ч (У)-.pdf
25 травня 2018 15:25
Інформ + табл відпов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 1 293 840,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 10:28

Документи

01 червня 2018 10:28
Електронний підпис
01 червня 2018 10:26
протокол №21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
1 293 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 10:28
Електронний підпис
01 червня 2018 10:26
протокол №21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 09:37
звіт.pdf укладений
03 вересня 2018 09:35
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 12:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 червня 2018 12:51
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 16:49
договір.pdf укладений
18 червня 2018 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункти 4.1 та 11.1 в наступній редакції: - "п. 4.1 Товар повинен бути поставлений в строк до 15 серпня 2018 року"; - "п. 11.1 Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 серпня 2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань Сторонами, а в частині гарантійних зобов'язань - до перебігу стороку, зазначеного у розділі 6 Договору".
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 липня 2018
Сума оплати за договором: 1 293 840,00
UAH з ПДВ