Інтерактивний комплекс для навчального кабінету,комплект обладнання для військово-патріотичного кабінету «Захисник Вітчизни»
Очікувана вартість
458 210,00 UAH
UA-2018-05-11-000699-a e8be4313311e463daae58e0cd94a33b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт замовника: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження замовника: 69065, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа замовника: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2018 08:00
Початок аукціону: 29 травня 2018 13:52
Очікувана вартість: 458 210,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 291,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивний комплекс для навчального кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
комплект обладнання для військово-патріотичного кабінету «Захисник Вітчизни»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 травня 2018 11:22
Електронний цифровий підпис
11 травня 2018 11:19
Додаток 7.docx
11 травня 2018 11:19
Додаток 6.docx
11 травня 2018 11:19
Додаток 5.docx
11 травня 2018 11:19
Додаток 4.docx
11 травня 2018 11:19
Додаток 3.docx
11 травня 2018 11:19
Додаток 2.docx
11 травня 2018 11:19
Додаток 1.docx
11 травня 2018 11:19
Тендерна документація кабінет.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЗАПИТАННЯ ДО ЗАМОВНИКА
Дата подання: 14 травня 2018 22:31
Дата відповіді: 17 травня 2018 16:16
Прошу обґрунтувати та надати пояснення на наступне запитання: чому саме у тендері, вартість якого становить 458 210,00 гривень та предмет якого складається із закупівлі обладнання для різних за своїм характером кабінетів, відсутній поділ на лоти? Для здійснення закупівлі на професійному рівні та якісної продукції необхідно допустити до тендеру постачальників, які спеціалізуються на окремих складових предмету цього тендеру. Так, той, хто спеціалізується на виробництві інтерактивних тирів не спеціалізується на обладнанні для начального кабінету, як-то кабінету математики. А отже, навмисно чи ні, але своїми діями замовник унеможливлює вільний доступ постачальників до процесу закупівлі, таким чином усуває вільну конкуренцію. Тож, просимо пояснити підстави та мотиви, якими ви керувались, коли об’єднали в одну закупівлю без поділу на лоти, наприклад, електронний посібник з музичного мистецтва та макет масогабаритний з лазерним випромінювачем. Та чому саме ви вирішили обмежити вільну конкуренцію у відповідному тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника із зазначення у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр ЄЗС, але не вказано, що це обов’язок замовника (тобто не визначено ніяких імперативних норм щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі).
Звертаємо Вашу увагу на те, що у складі обох комплектів обладнання для навчальних кабінетів та для військово-патріотичного кабінету «Захисник Вітчизни», який теж є навчальним, присутній інтерактивний комплекс, з відповідними складовими частинами, у вигляді комп’ютерного обладнання, мультимедійного обладнання, акустичного обладнання та іншого переферійного обладнання, яке буде використовуватися у навчальному закладі, та до якого, у тендерній документації, сформовані вимоги щодо наявності документів по якості та безпеці для використання.
Таким чином замовник на власний розсуд та з дотриманням норм діючого законодавства України визначає предмет закупівлі у відповідності до власних потреб та бюджетного призначення, код класифікатора закупівлі, тип та форму процедури закупівлі.
Повідомляємо також, що в обох комплектах присутнє обладнання для навчальних кабінетів, яке буде використовуватися вчителями та учнями з однією загальною метою та призначенням - проведення навчання тим чи іншим предметам за шкільною програмою
Також зауважуємо про те, що в переліку комплектів присутнє обладнання, яке не є унікальним, та таким що не можна придбати або виробити, або таким що обмежує конкуренцію, це обладнання, програмне забезпечення та інші складові комплектів є у вільному доступі на ринку, таким чином будь-яка компанія як потенційний учасник має можливість його виробити або придбати для постачання замовнику.
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі. З оглядом на викладене вважаємо, що Замовником не було обмежено вільну конкуренцію.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 15 травня 2018 17:09
Дата відповіді: 17 травня 2018 16:17
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та надану інформацію. Тендерний комітет прийняв до уваги вашу пропозицію, та у разі необхідності будемо звертатись за консультацією щодо верифікації ліцензійності програмного забезпечення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-11-000699-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Зубець Оксана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2382619383
Дата подання: 14 травня 2018 22:29
ВИМОГА ПОДІЛУ НА ЛОТИ
Ознайомившись із умовами закупівлі, нарікань щодо положень тендерної документації не маємо. Однак, предметом закупівлі одночасно є комплект обладнання для навчального кабінету та Інтерактивного тиру. При цьому, замовник закуповує відповідне устаткування для кабінетів без поділу на лоти. Хоча, звертаємо увагу, що сама закупівля має складний, різносторонній характер та специфіку. Наприклад, закупівля інтерактивного тиру носить особливий характер, оскільки відповідний товар має у своєму складі макет масогабаритний з лазерним випромінювачем, а отже носить відносно небезпечний характер для дітей, а програмне забезпечення використовує спеціальні стрілкові програми та специфічні у застосуванні. А отже, і його закупівля повинна здійснюватися на високому військово-професійному рівні. Однак, умови саме цих відкритих торгів без поділу на лоти, унеможливлює це. При цьому, відсутність поділу на лоти унеможливлює участь у закупівлі постачальників інтерактивних тирів, оскільки останні спеціалізуються саме на них, а не, на обладнанні для навчального кабінету, з постачанням електронних посібників. При цьому така спеціалізація та поділ закупівлі на лоти робить її більш професійною та надає можливість доступу до неї учасників, які спеціалізуються на окремих складових предмету закупівлі.
З точки зору законодавства України, така відсутність поділу на лоти фактично усуває вільну конкуренцію. Оскільки, ми, наприклад, маючи у своєму штаті колишніх військовослужбовців (з їх умінням та навиками) спеціалізуємось на постачанні високоякісних інтерактивних тирів, однак не постачаємо електронні посібники та не створюємо навчальні кабінети. Маючи значний досвід постачання інтерактивних тирів до силових структур країни (МВС, Збройні сили, Національна гвардія та ін.) та навчальні заклади в даному випадку ми позбавлені прав та можливості прийняти участь в оголошених саме цих відкритих торгах поставити обладнання інтерактивного тиру. Керуючись вищезазначеним, можна припустити, що замовник помилково обмежує окремих постачальників в процедурі закупівлі. А може, навіть, здійснює навмисні узгоджені антиконкурентні дії з якимось вже заздалегідь визнаним переможцем учасником, який постачає усе і одразу. Але подібні дії є порушенням вимог Закону України «Про захист економічної конкуренції». Таким чином, враховуючи вищенаведене, з метою підвищення професійності організації та проведення закупівлі, раціонального використання бюджетних коштів та забезпечення вільної конкуренції, вимагаємо поділити відповідну закупівлю на лоти, зокрема, виділити у окремий лот – Комплект обладнання для військово-патріотичного кабінету «Захисник Вітчизни» у складі Симулятори бойових дій 35740000-3 («Інтерактивний мультимедійний лазерний») та Комплект демонстраційного обладнання для військово-патріотичного кабінету «Захисник Вітчизни».
У випадку ігнорування нашої вимоги, з метою захисту своїх прав та інтересів як постачальників, забезпечення вільної конкуренції у відповідній закупівлі, усунення порушень законодавства, будемо змушені звертатися до громадськості через систему DOZORRO, Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2018 16:11
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника із зазначення у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр ЄЗС, але не вказано, що це обов’язок замовника (тобто не визначено ніяких імперативних норм щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі).
Таким чином замовник на власний розсуд та з дотриманням норм діючого законодавства України визначає предмет закупівлі у відповідності до власних потреб та бюджетного призначення, код класифікатора закупівлі, тип та форму процедури закупівлі.
Повідомляємо також, що в обох комплектах присутнє обладнання для навчальних кабінетів, яке буде використовуватися вчителями та учнями з однією загальною метою та призначенням - проведення навчання тим чи іншим предметам за шкільною програмою
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі. З оглядом на викладене вважаємо, що вимога Вимогу (ID вимоги UA-2018-05-11-000699-A.C1) задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2018-05-11-000699-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Зубець Оксана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2382619383
Дата подання: 14 травня 2018 22:30
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Так, замовник вимагає від учасника надання Декларацій відповідності, Технічних умов, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на інтерактивний комплекс та кабінет початкової військової підготовки.
При цьому, не зрозуміло яке відношення відповідні документи мають до цієї закупівлі, у той час як однією з її складових є саме Інтерактивний стрілецький симулятор типу «Шкільний тир». А отже, Замовник купує комплект обладнання (тир, протигази, санітарні ноші, костюм хімічного захисту та інше), а не кабінет. Таким чином, витребування відповідних документів є не лише не доречним, а й не законним. Оскільки, витребування Декларацій відповідності, Технічних умов, висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на кабінет початкової військової підготовки, було б законним, якби предметом закупівлі було саме виконання робіт з облаштування, створення чи ремонту кабінету початкової військової підготовки. Також допустимо зажадання Декларацій відповідності, Технічних умов, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на сам Інтерактивний стрілецький мультимедійний лазерний тир.
В даному ж випадку, замовник, визначивши, обов’язковим для учасників, надання документів на кабінет початкової військової підготовки, встановив вимогу, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі. А отже, наявним є встановлення дискримінаційних вимог та порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього, ймовірніше за все, замовник навмисно створює сприятливі умови для перемоги вже заздалегідь визначеної особи, якою і будуть надані документи, що жодного відношення до предмету закупівлі не мають. Тож, встановлення відповідної вимоги є фактично встановленням вимог, що обмежують конкуренцію.
Таким чином, можна зазначити, що замовнику слід розуміти, що предметом його закупівлі є Інтерактивний стрілецький симулятор типу «Шкільний тир» та демонстраційне обладнання до складу якого входять ММГ з лазерним випромінювачем, камера-датчик, програмне забезпечення, протигази, санітарні ноші, костюм хімічного захисту, мала саперна лопатка та інше, як це зазначене у Таблиці 2 Додатку 3. При цьому, кабінет початкової військової підготовки, його створення, облаштування, ремонт та інші роботи, не є предметом закупівлі, а отже і витребувати документи, як то Декларація відповідності цього кабінету, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України кабінету, Технічні умови на кабінет є незаконним, оскільки вони не мають жодного відношення до закупівлі. Вимога їх надання є явно дискримінаційною, та свідчить про підготовку умов закупівлі під конкретного учасника.
Враховуючи наведене, вимагаємо виключити наступні документи, з вимоги до учасників, що містяться у Додатку 3 таблиця 1 ТД:

 Копія титульної сторінки технічних умов (далі – ТУ) на виробництво навчальних кабінетів, інтерактивного комплексу, погоджених уповноваженим органом Міністерством освіти і науки України (достатньо погодження первинної реєстрації ТУ), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
 Копії чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінет початкової військової підготовки, інтерактивний комплекс (ІАК), засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
 Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника кабінету початкової військової підготовки, інтерактивного комплексу (ІАК), засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
 Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
 Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінету початкової військової підготовки, інтерактивного комплексу (ІАК), засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
 Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
 Копії чинних декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів електромагнітної сумісності обладнання та безпеки низьковольтного електричного обладнання на інтерактивний комплекс (ІАК), з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2018 16:13
Якщо ви уважно ознайомились з тендерною документацією, то там зазначено, що закуповуються саме комплекти обладнання для кабінетів як єдиного виробу, комплектація, якого саме і включає все обладнання з переліку технічних вимог, а не окремо одиниці обладнання.
При цьому, конкретна назва товару зокрема може визначатися у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704, яким затверджено типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Згідно із вище зазначеним наказом до такого обладнання входить як комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та інше обладнання та програмне забезпечення.
Окрім того, типовий перелік визначає, що засоби навчання та обладнання для кабінетів групуються у комплекти та комплекси.
Відповідно до Типового переліку комплекс – це системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; комплект – набір будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, змістовно пов’язаних між собою та призначених для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети.
Відповідно до чинного законодавства вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Державного Стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством виробником, отже будь яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво предметних кабінетів.
Необхідність надання технічних умов також вимагається і підтверджується вимогами п. 2.4. Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0628-08). Даний наказ також встановлює вимоги, щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків, та сертифікатів відповідності. Наказ №537 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 року за №628/15319 та є обов’язковим для виконання.
Вимога щодо декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів також міститься у наказі Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704.
Надання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, також обов’язкове відповідно до вимог ДСН 239-96, СН 3077-84, ДСанПін 3.3.2-007.
Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Якщо ви уважно ознайомились з повним текстом закону, то текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, які підтверджують якість та безпеку обладнання та які замовник має вимагати від учасників процедури закупівлі.
Замовник самостійно на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки обладнання, яке буде використовуватись у навчально-виховному процесі та для впевненості, що обладнання, яке закуповується, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам.
Тобто кожний документ щодо підтвердження якості та безпеки обладнання для використання, є складовою відповідних норм чинного законодавства та не є дискримінаційним щодо обмеження участі. Такий документ може отримати будь-яка компанія, організація чи підприємство яке має намір щодо участі у процедурі закупівлі.
Тендерний комітет в свою чергу не вважає за необхідне вносити зміни у тендерну документацію.
Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення при визначенні документів підтверджуючих якість в тендерній документації. З оглядом на викладене вважаємо, що вимога Вимогу (ID вимоги UA-2018-05-11-000699-A.B2) задоволенню не підлягає.

Документи

17 травня 2018 16:11
протокол

Документи

17 травня 2018 16:13
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Старенко Надія Андріївна 449 500,00
UAH з ПДВ
449 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семененко Василь Віталійович 458 000,00
UAH з ПДВ
458 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2018 00:01
sign.p7s
24 травня 2018 23:16
sign.p7s
24 травня 2018 23:14
Аналогічні_договори.PDF
24 травня 2018 23:14
про відкриття рахунку.pdf
24 травня 2018 23:14
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Старенко Надія Андріївна
#1848824529
Переможець 449 500,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 14:30

Документи

01 червня 2018 14:30
sign.p7s
01 червня 2018 14:20
протокол
29 травня 2018 14:13
Звіт з ЄДР

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.06.2018 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Старенко Надія Андріївна
#1848824529
449 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 14:30
sign.p7s
01 червня 2018 14:20
протокол
29 травня 2018 14:13
Звіт з ЄДР

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 червня 2018 15:19
договір укладений
12 червня 2018 15:17

Актуальні тендери

До пошуку