Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп`ютери ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 340 000,00 UAH
UA-2018-05-08-001751-a c35ad4a519fd4cddbf3b1d0754e8917f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фоменко Роман Ігорович

(0342) 53-90-16 gu@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Фоменко Роман Ігорович
(0342) 53-90-16
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2018 09:00
Початок аукціону: 29 травня 2018 15:51
Очікувана вартість: 1 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,12%

Інформація про предмет закупівлі

Персональні комп`ютери ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 штуки
Персональні комп`ютери ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2018 11:12
Тендер_ПК_ 08 05_2018.doc
08 травня 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 14:49
tenderna dokum kompa 08 05 2018.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сумісність із Microsoft Windows 10 client x64
Дата подання: 08 травня 2018 22:27
Дата відповіді: 10 травня 2018 15:32
Шановний замовник! Останнім часом почастішали пропозиції на Українському ринку моноблоків вкрай низької якості під марками ZTE, Jinjia, FNF та інших подібних виробництва китайських фабрик для внутрішнього китайського ринку, виробництво на яких не регламентується будь-якими цивілізованими нормами та вимогами. Для запобігання отримання тендерних пропозицій що містять подібний непОтріб та надійного захисту інвестицій Пенсійного фонду в оновлення парку компютерної техніки пропонуємо доповнити Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі вимогами в розділі документів, що надаються Учасниками в складі тендерної пропозиції, що унеможливлюють пропозицію в рамках закупівлі виробів, які не відповідають сертифікаційним стандартам корпорації Microsoft із операційною системою якої будуть експлуатуватися моноблоки: "Роздруківка із пошукової сторінки з офіційного порталу корпорації Microsoft за адресою https://sysdev.microsoft.com/en-us/hardware/lpl/ свідчення сумісності запропонованого виробу в категорії настільний компютер (Desktop) із базовою операційною системою Windows 10 client x64 для запропонованої учасником моделі запропонованого виробника"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 3. Доброго дня! В комплекті предмета закупівлі передбачено операційну систему Windows 10 Pro, що само по собі передбачає її сумісність з обладнанням моноблоку. Крім того, у вимогах на закупівлю моноблоків додатково вказано збільшений гарантійний термін (36 місяців), наявність авторизованого сервісного центрі в м. Івано-Франківську, а також в комплекті документів передбачено копії сертифікатів відповідності системам якості та екологічної та санітарної безпеки, що разом на нашу думку убезпечить від ризику закупівлі неякісної техніки.
Просимо надати тендерну документацію у форматі .doc
Дата подання: 09 травня 2018 14:57
Дата відповіді: 10 травня 2018 11:09
Шановний Замовнику! Просимо надати тендерну документацію у форматі .doc для більш зручної підготовки пропозиції. Не впевнені, що файл, який Вами викладено у ПДФ, буде вдало конвертуватися. Ми розуміємо, що з Вашого боку нема порушень, але звертаємось виключно з очкуванням поразуміння та проханням допомогти. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! надаємо тендерну документацію у форматі .doc
Стоп фальсифікат!
Дата подання: 09 травня 2018 16:51
Дата відповіді: 10 травня 2018 15:34
Звертаємо увагу Шановного замовника на загрозливу можливість закупівлі критично низькосортних моноблоків за низькою ціною, яка стане перешкодою зацікавленості провідних виробників якісних виробів в конкуренції. Адже, під формальною маркою вітчизняних складальників можлива пропозиція несертифікованих та неякісних напівфабрикатів невибагливого китайського внутрішнього ринку, що формально відповідають сформульованим вимогам до предмету закупівлі. Реальність подібної загрози прослідковується в пропозиції, отриманій на тендер ДФС із закупівлі моноблоків https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-16-001548-a Вважаємо, що в інтересах Замовника та цілком в рамках Закону застосування захисних вимог проти пропозиції учасниками неякісних фальсифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У вимогах на закупівлю моноблоків додатково вказано збільшений гарантійний термін (36 місяців), наявність авторизованого сервісного центрі в м. Івано-Франківську, а також в комплекті документів передбачено копії сертифікатів відповідності системам якості та екологічної та санітарної безпеки, що разом, на нашу думку, убезпечить від ризику закупівлі неякісної техніки.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 10 травня 2018 11:44
Дата відповіді: 11 травня 2018 14:40
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головним управлінням здійснюється закупівля персональних комп’ютерів виключно з ліцензійною операційною системою Windows 10, у відповідності до чинного законодавства. Відповідні вимог до програмного забезпечення визначені у тендерній документації.
Перевірку автентичності програмного забезпечення буде проведено при прийомі Товару, згідно рекомендацій офіційного сайту Microsoft.
Сумісність із Microsoft Windows 10 client x64
Дата подання: 11 травня 2018 11:07
Дата відповіді: 14 травня 2018 10:53
Дякую за відповідь! Шановний Замовник, ви помиляетесь в своїх висновках. Сумісність із ОС визначається тестуванням за програмою Microsoft в усіх продуктивних режимах і отриманням позитивного і авторитетного висновку а не фактом успішної інсталяції та підписанням акту про приймання.
Відповідь: Доброго дня! Рішення щодо відповідності характеристик обладнання вимогам та його сумісності з операційною системою буде прийматись головним управлінням самостійно на етапі кваліфікації переможця торгів.
Для запобігання придбанню шахрайських підробок Windows 10 Pro
Дата подання: 14 травня 2018 13:19
Дата відповіді: 16 травня 2018 11:31
Для запобігання придбанню шахрайських підробок Windows 10 Pro, просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації пунктом 7. у наступній редакції: «Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наклейкою з наявним захисним шаром на номері, та оригінальним дистрибутивом з голографічним захистом. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційний лист-підтвердження від представництва виробника, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання, та має бути активоване безпосередньо Замовником. Замовник може звернутись до представництва виробника та Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі необхідні вимоги до програмного забезпечення викладені у п.18 Додатку 1 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Снік-Гал" 1 156 050,00
UAH з ПДВ
1 156 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 1 320 570,00
UAH з ПДВ
1 178 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 265 295,00
UAH з ПДВ
1 193 859,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 1 304 490,00
UAH з ПДВ
1 304 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 12:35
Документи про переможця
26 травня 2018 15:16
ТЕХ ЧАСТЬ 1.pdf
25 травня 2018 11:34
Електронний підпис
25 травня 2018 11:29
Квалификация.pdf
25 травня 2018 11:29
ТЕХ ЧАСТЬ 1.pdf

Публічні документи

26 травня 2018 13:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Снік-Гал"

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Відхилено 1 156 050,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 14:38
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 1 178 664,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 11:29

Документи

31 травня 2018 14:38
protokol 14 snik gal 31 05 2018.pdf
31 травня 2018 14:36
Електронний підпис

Документи

01 червня 2018 11:29
protokol 16 folgat l 01 06 2018.pdf
01 червня 2018 11:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
1 178 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 11:29
protokol 16 folgat l 01 06 2018.pdf
01 червня 2018 11:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2018 12:11
dogovir folgat 20 06 2018.pdf укладений
20 червня 2018 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2018 — 31 серпня 2018
Сума оплати за договором: 1 178 664,00
UAH з ПДВ