Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (утеплення) фасаду, заміна вікон та благоустрій ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська,3 в смт. Козин Обухівського району Київської області за ДК 021:2015: 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
7 800 000,00 UAH
UA-2018-05-08-001253-b 52cbdd0f149e45329e0a8ad43f264555
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Інна Миколаївна

380974975123 kozynrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04362697
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., Козин, Партизанська, б.2
Контактна особа: Марченко Інна Миколаївна
380974975123
kozynrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2018 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 25 травня 2018 13:32
Очікувана вартість: 7 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 156000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення) фасаду, заміна вікон та благоустрій ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська,3 в смт. Козин Обухівського району Київської області за ДК 021:2015: 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, Козин, Партизанська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2018  —  13 вересня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 27%
строк виконання робіт менше 60 календарних днів: 27%
строк виконання робіт більше 60 календарних днів: 0%
гарантійне обслуговування: 3%
гарантійне обслуговування 5 років: 3%
гарантійне обслуговування 3 роки: 0%
08 травня 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2018 15:12
Технiчна_специфiкацiя.rar
08 травня 2018 15:11
Додатки 5-8.doc
08 травня 2018 15:11
Додаток 3 Проект договору.doc
08 травня 2018 15:11
Додаток 2 Таблиця 3.doc
08 травня 2018 15:11
Додаток 2 Таблиця 2.doc
08 травня 2018 15:10
Додаток 2 Квалiфiкацiйнi критерii.doc
08 травня 2018 15:09
Додаток 1.doc
08 травня 2018 15:09
Додаток 4 Технiчне завдання.doc
08 травня 2018 15:09
Тендерна Документацiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" 7 789 374,91
UAH з ПДВ
7 789 374,91
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 452 562.44 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРДАХ" 7 799 041,00
UAH з ПДВ
7 760 041,00
UAH з ПДВ
1 7 760 041 Документи

Публічні документи

01 червня 2018 08:53
Довідка_МВС.pdf
01 червня 2018 08:53
Доки_переможця_Ягуар.pdf

Публічні документи

23 травня 2018 18:32
Електронний підпис
23 травня 2018 18:32
Електронний підпис
23 травня 2018 18:23
Відгук АК Інжинірінг.pdf
23 травня 2018 18:23
Відгук Ерідон Буд.pdf
23 травня 2018 18:23
Відгук EXIM Банку.pdf
23 травня 2018 18:23
Відгук КАН.pdf
23 травня 2018 18:23
Попер.дог.ц_на_част.3.pdf
23 травня 2018 18:23
Попер.дог.ц_на_част.2.pdf
23 травня 2018 18:23
Попер.дог.ц_на_част.4.pdf
23 травня 2018 18:23
Попер.дог.ц_на _част.1.pdf
23 травня 2018 18:23
Дов.згода.pdf
23 травня 2018 18:23
Пропозиц_я.pdf
23 травня 2018 18:23
Дов.досв_д.pdf
23 травня 2018 18:23
Дов.мат.тех.база.pdf
23 травня 2018 18:23
Дов.прац_вники.pdf
23 травня 2018 18:23
Статут new.pdf
23 травня 2018 18:23
Дозвiл.pdf
23 травня 2018 18:23
Протокол №2 + Наказ №2.pdf
23 травня 2018 18:23
ВИПИСКА new.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРДАХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
Переможець 7 789 374,91
UAH з ПДВ
29 травня 2018 10:31

Документи

29 травня 2018 10:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2018 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
7 789 374,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2018 10:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 10:50
ДУ 8 від 19 08 2022 до Д 6-18П від 12 06 2018.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 10:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:33
ДУ 7 29.12.21 до Договору 6-18П від 12.06.18 ТОВ Ягуар капремонт утеплення ЗОШ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:57
ДУ 6 до Дог 6-18 П капремонт утеплення фасаду ЗОШ.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 16:23
ДУ 5 6-18П Ягуар капремонт утеплення фасаду ЗОШ.pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:05
доугода від 28.12.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 16:11
Дод угода 3 (6-18П) 3 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:10
Дод.угода 3 (6-18П) 2стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:10
Дод угода 3(6-18П) 1 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 16:07
Дод угода 2 (6-18П) 3 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:07
Дод угода 2 (6-18П) 2 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:06
Дод угода 2 (6-18П) 1 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 09:26
Додаток 2 до дод угоди№1 Дог №6-18П.jpg зміни до договору
31 серпня 2018 09:23
Дода.угода№1 до Дог№6-18П.jpg зміни до договору
31 серпня 2018 09:23
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 12:31
Додаток 3 стр2 6-18П.jpg укладений
12 червня 2018 12:30
Додаток 3 6-18П.jpg укладений
12 червня 2018 12:30
Додаток 2 Договір 6-18П.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Додаток 1 Договір 6-18П.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 9 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 8 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 7 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 6 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 5 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 4 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 3 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:29
Договір 6-18П 2 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:28
Договір 6-18П 1 стр.jpg укладений
12 червня 2018 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з прийняттям рішення №15 Козинською селищною радою на засіданні п’ятдесятої сесії сьомого скликання від 09 серпня 2018 року «Про коригування проектно-кошторисної документації по проекту: «Капітальний ремонт (утеплення) фасаду, заміна вікон та благоустрій ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області», виконуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ, а саме розділ VII статті 36 частини 4, продовжити строк виконання робіт по Договору підряду №6-18П від 12.06.2018 року по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення) фасаду, заміна вікон та благоустрій ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області» терміном до 31 грудня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Козинської селищної ради від 18.12.2018 р. №28-59-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2019 році», виконуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ, а саме розділ VII статті 36 частини 4, продовжити термін дії Договору підряду №6-18П від 12.06.2018 року терміном до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Козинської селищної ради від 18.12.2018 р. №28-59-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2019 році», виконуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ, а саме розділ VII статті 36 частини 4, продовжити термін дії Договору підряду №6-18П від 12.06.2018 року терміном до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з продовженням виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення) фасаду, заміна вікон та благоустрій ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська, 3 в смт Козин Обухівського району Київської області» ДК 021:2015:45453000-7-капітальний ремонт реставрація та на підставі рішення Козинської селищної ради від 19.12.2019 р. №37-79-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2020 році», Сторони домовились укласти дану Додаткову угоду (далі – Додаткова угода), внести зміни в п.п. 2.1 та 15.2 Договору №6-18П від 12.06.2018 року, виклавши його в новій редакції, а саме: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – з 25 червня 201 року Закінчення робіт – грудень 2020 року (з правом дострокового закінчення)».
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з продовженням виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (утеплення) фасаду, заміна вікон та благоустрій ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська, 3 в смт Козин Обухівського району Київської області» ДК 021:2015:45453000-7-капітальний ремонт реставрація та на підставі рішення Козинської селищної ради від 19.12.2019 р. №37-79-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2020 році»,
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення терміни виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робті
Номер договору про закупівлю: 6-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML