Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2018-05-08-001012-a ● 11b1ffc7a92644f4a9398340c8a73861
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Тодоренко Тетяна Валеріївна +380444025137 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2018 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2018 12:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2018 12:13 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
послуги з перевірки опору ізоляції та заземлення електричних мереж в будівлях закладу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
послуги з перевірки опору ізоляції та заземлення електричних мереж в будівлях закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01134, Україна, Київська область, м. Київ, Симиренка,10, 03315 Крамського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2018
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2018 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2018 12:18 |
Закупівля перевірки опору ізоляції 2018 (1).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
звернення
Дата подання: 10 травня 2018 22:16
Дата відповіді: 11 травня 2018 12:01
Шановний Замовник:
1. Чому Ви вимагаєте свідоцтво про відповідність системи вимірювань лише встановленого зразка ДСТУ, є і інші системи оцінки вимірювальних можливостей. Це дискримінація учасників
2. Як Ви бачите порядок проведення тендеру - учасник пропонує свою ціну, підписує договір, виконує роботи, знаходить недоліки і усуває їх за свій рахунок. А якщо у вас буде недоліків на пару десятків тисяч гривень. Як Ви собі це бачити зазделегідь це передбачити учаснику і запропонувати ціну. І ЯКЕ ВІДНОШЕННЯ МАЄ ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ДО ВИПРАВЛЕННЯ НЕДОЛІКІВ, ЇЇ МЕТА ЇХ ЗНАЙТИ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так як цей сертифікат може отримати кожний учасник без перешкод, тому ця вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
2. Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Зазначаємо, що встановлення вимог тендерної документації у закупівлі №UA-2018-05-08-001012-a, а саме: Усунути дефекти за рахунок Виконавця, зумовлено специфікою предмета закупівлі та його законодавчого регулювання.
1. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так як цей сертифікат може отримати кожний учасник без перешкод, тому ця вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
2. Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Зазначаємо, що встановлення вимог тендерної документації у закупівлі №UA-2018-05-08-001012-a, а саме: Усунути дефекти за рахунок Виконавця, зумовлено специфікою предмета закупівлі та його законодавчого регулювання.
запитання
Дата подання: 12 травня 2018 20:04
Шановний учаснику!
1. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так як цей сертифікат може отримати кожний учасник без перешкод, тому ця вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, ПОДЗВОНІТЬ В УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ І ДІЗНАЄТЕСЬ ПРО ТЕ, ЩО В М. КИЄВІ НЕ ВИДАЮТЬ СВІДОЦТВА ЗРАЗКА, ЩО ВИ ВИМАГАЄТЕ. ТАКОЖ ДІЗНАЄТЕСЬ, ЩО УКРМЕРТТЕСТСТАНДАРТ ВИДАЄ СВІДОЦТВА ІНШОГО ЗРАЗКА.
ВИСНОВОК - ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ З М. КИЄВА.
ДОДАЙТЕ В ВИМОГИ СЛОВА "СВІДОЦТВО ПРО АТЕСТАЦІЮ АБО ІНШІ СВІДОЦТВА ПРО ВИЗНАННЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ" І ВСЕ, НЕМАЄ ПРОБЛЕМ.
ЧИ ВИ ВІДСТОЮЄТЕ ІНТЕРЕСИ КОГОСЬ ІЗ УЧАСНИКІВ???
ВИБАЧТЕ ЗА ПРЯМОТУ....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
запитання
Дата подання: 12 травня 2018 20:08
2. Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Зазначаємо, що встановлення вимог тендерної документації у закупівлі №UA-2018-05-08-001012-a, а саме: Усунути дефекти за рахунок Виконавця, зумовлено специфікою предмета закупівлі та його законодавчого регулювання.
У ВАС ТЕНДЕР НАЗИВАЄТЬСЯ Послуги з технічного огляду та випробовувань, А ВИПРАВЛЕННЯ НЕДОЛІКІВ ЙДЕ ВЖЕ ПО КОДУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ.
І БУДЬ ЛАСКА НА ЗАПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ НАДАЙТЕ Як Ви бачите порядок проведення тендеру - учасник пропонує свою ціну, підписує договір, виконує роботи, знаходить недоліки і усуває їх за свій рахунок. А якщо у вас буде недоліків на пару десятків тисяч гривень. Як Ви собі це бачити зазделегідь це передбачити учаснику і запропонувати ціну?????
ВІДПИСКИ ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ ЗА 2 РОКИ Я ВЖЕ НАПАМ'ЯТЬ ЗНАЮ. ПО СУТІ ДАВАЙТЕ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" #39090788 |
Переможець |
9 900,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 03:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
31 травня 2018 18:43
|