Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж охоронної сигналізації в приміщеннях амбулаторій за адресою: м. Київ, вул. Корольова, 11/1.
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2018-05-07-001136-b 421768da34a84da58b46b86153006145
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карамелєва Наталія Олексіївна

380444030116 knpcpmsd3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26199418
Вебсайт: http://meta.ua
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2
Контактна особа: Карамелєва Наталія Олексіївна
380444030116
knpcpmsd3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 18 травня 2018 11:43
Початок аукціону: 18 травня 2018 11:43
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Монтаж охоронної сигналізації в приміщеннях амбулаторій за адресою: м. Київ, вул. Корольова, 11/1.

Монтаж охоронної сигналізації в приміщеннях амбулаторій за адресою: м. Київ, вул. Корольова, 11/1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж охоронної сигналізації в приміщеннях амбулаторій за адресою: м. Київ, вул. Корольова, 11/1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Петра Курінного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо невідповідності предмета закупівлі та вимог тендерної документації
Дата подання: 10 травня 2018 10:43
Дата відповіді: 10 травня 2018 11:52
У оголошеній Вами закупівлі визначено предмет: поточний ремонт пожежної сигналізації в приміщеннях амбулаторій за адресою: м. Київ, вул. Корольова, 11/1. А у пункті 2 Додатку 2 визначено, що послуги з монтажу та налагодження ОХОРОННОЇ сигналізації повинні включати в себе розробку проектної документації, та проведення усіх необхідних узгоджень зазначеної документації з органами Управлінням Поліції охорони в місті Києві. Питання: яке відношення має охоронна сигналізація до пожежної? І про які документи з поліцією йдеться? В додатку 2 у пункті 5 Ви прописуєте вимогу - підключення охоронної сигналізації в Управлінні Поліції охорони в місті Києві. Також згідно додатку 3 Ви визначаєте: наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, щодо надання послуг з монтажу та налагодженню охоронної сигналізації, (код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) не менше двох договорів, спосіб підтвердження виконання – копія договору або лист-відгук тощо; із зазначенням найменування замовників, предмету договорів, вартості договорів, року виконання). Отже, маємо питання: у Вас закупівля на ремонт пожежної сигналізації, а вся документація прописана під охоронну. Проаналізувавши Ваше оголошення, маємо підстави вважати, що Ви переплутали предмети закупівлі та\або завантажили не ті документи. Отже, просимо визначитися, які послуги Ви хочете закупити, надати роз’яснення з приводу даного питання та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Предмет закупівлі - Монтаж охоронної сигналізації в приміщеннях амбулаторій за адресою: м. Київ, вул. Корольова, 11/1.
Дякую.
Щодо предмета закупівлі 2
Дата подання: 10 травня 2018 14:20
Дата відповіді: 10 травня 2018 15:01
Дякуємо за Вашу відповідь. Але, якщо Вам необхідно проводити закупівлю на ремонт охоронної сигналізації - тоді скасовуйте цю закупівлю та оголошуйте нову з правильним предметом, а саме - поточний ремонт охоронної сигналізації. Адже у списку лотів зазначено поточний ремонт пожежної сигналізації, а отже, у разі визначення переможця, учасник повинен підписувати договір за предметом, який зазначено на майданчику (бо в інакшому разі - це підміна понять). Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться на монтаж та налагоджувальні роботи охоронної сигналізації.
Закупівля та технічна документація були відредаговані. Дякую.
Щодо дефектного акту
Дата подання: 10 травня 2018 16:35
Дата відповіді: 14 травня 2018 13:14
Дякуємо за оперативну відповідь та внесені зміни! Маємо ще питання щодо дефектного акту - у акті міститься найменування - оповіщувач пожежний світлозвуковий "Гном-1". Враховуючи, що Ви змінили документацію, можливо, є потреба завантажити і новий дефектний акт, який буде відповідати предмету закупівлі. Просимо Вас надати відповідь з даного питання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дефектний акт не змінився.
Щодо вимог п.2 та п.5 Додатку 2
Дата подання: 10 травня 2018 17:34
Дата відповіді: 14 травня 2018 12:30
У пункті 2 Додатку 2 Ви прописуєте, що послуги з монтажу та налагодження охоронної сигналізації повинні включати в себе розробку проектної документації, та проведення усіх необхідних узгоджень зазначеної документації з органами Управлінням Поліції охорони в місті Києві. Питання 1: про які узгодження йдеться? Ми є самостійним суб’єктом охоронної діяльності, у нас є власна ліцензія на надання охоронних послуг. Про які узгодження йдеться? У п.30 ч.1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 30) охоронна діяльність. Законодавець ставить до нас лише одну вимогу, яку ми виконали. Вкажіть нормативно-правовий акт, де зазначено, що ми повинні щось узгоджувати з Управлінням поліції. Також у пункті 5 Додатку 2 Ви визначаєте вимогу: підключення охоронної сигналізації в Управлінні Поліції охорони в місті Києві. Питання: чому ми повинні підключати сигналізацію на пульт поліції, якщо ми маємо власний? Якщо Ви хочете підключення до пульта поліції, то одразу укладайте договір з поліцією і нехай вона надає Вам послуги. Також незрозуміла нам вимога, адже, в правовому полі України не існує жодного нормативно-правового акту, який ставить дану вимогу. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити пункт 2 та пункт 5 з Додатку 2 Вашого оголошення та не порушувати чинне законодавство України, а також не обмежувати коло можливих учасників та не дискримінувати їх.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі облаштування охоронної сигналізації, а не охоронні послуги. Це різні речі. Якщо у вас є ліцензія на виконання електро-монтажних робіт, то можете приймати участь в аукціоні на закупівлю. Після введення в експлуатацію системи охоронної сигналізації буде окрема закупівля охоронних послуг. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2018 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 79 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 81 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 13:27
Посвідчення монтаж 2018.pdf
18 травня 2018 13:27
Посвідчення 1000В нові .pdf
18 травня 2018 13:25
Обучение2.pdf
18 травня 2018 13:25
Обучение1.pdf
18 травня 2018 13:25
Наказ2.pdf
18 травня 2018 13:25
Наказ1.pdf
16 травня 2018 10:34
15.05 договора.pdf
16 травня 2018 10:05
15.05 Кошторисна.pdf
15 травня 2018 10:19
Довідки_корупція_27.03.17.pdf
15 травня 2018 10:19
фінансовий_звіт_.pdf
15 травня 2018 10:19
Штатний (1).pdf
15 травня 2018 10:19
Трудові.pdf
15 травня 2018 10:19
Сертифікат 9001.pdf
15 травня 2018 10:19
Охр_лиц_СБ_Статус.pdf
15 травня 2018 10:19
ДовідкаДоговора.pdf
15 травня 2018 10:19
Інформаційна довідка.pdf
15 травня 2018 10:19
Довідкаматериал база.pdf
15 травня 2018 10:19
2.Витяг_ПДВ_СБ_СТАТУС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 12:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
404.pdf укладений
19 червня 2018 16:35