Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
189 400,00 UAH
UA-2018-05-07-000492-a 30d4ddab98bc40c6abbaa27a5da3763a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гунько

+380963781982 ufzbodnepr126@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40108866
Вебсайт: http://dp.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Контактна особа: Юлія Гунько
+380963781982
ufzbodnepr126@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2018 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 17 травня 2018 12:51
Очікувана вартість: 189 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 947,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF3010 (5252B004) + USB cable - 18 од. Принтер Canon i-SENSYS LBP6030 + USB cable - 16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 одиниця
Принтер, багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2018 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 11:07
2210 оголошення МФУ, Принтери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 07 травня 2018 23:11
Дата відповіді: 08 травня 2018 15:27
Доброго дня! Вам можно пропонувати аналог?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Ви можете запропонувати аналог, але аналог повинен мати картридж з ресурсом не менше ніж 1600 сторінок, не чипований, сумісний, такий, що можна заправляти тонером декілька разів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-07-000492-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД", Код ЄДРПОУ:30675914
Дата подання: 31 травня 2018 10:39
Отмена дисквалификации
Шановний Замовник, вимагаемо скасувати дискваліфікацію нашоЇ компанії на підставі:
Реч.2 п.6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП "Зовнішторгвидав україни" від 13.04.2016 №135 встановлен: у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.

Так, Замовником ГУ НП в Дніпропетровській області в додатку №1 до тендерної документації визначено вимоги до предмета закупівлі принтер (16 од.), а саме: Canon або аналог з кращими характеристиками. Pantum є аналогом з кращими характеристиками, а саме має переваги в роздільній здатності, швидкості друку, менша споживча потужність, робоче навантаження. Ціна заправки не є технічною характеристикою, не зазначена у вимогах Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення.
Наголошуємо:що не можливо розглядати ціну заправки картриджа та вимагати у тендерній документації гарантійний термін 12 місяців на БФП та принтрери , тому що після першої заправки картриджа пристрій вже не має гарантії від виробника , та у разі будь якої поломки Замовник повинен ремонтувати пристрій за власний рахунок ,а тобто за рахунок бюджетних коштів які Ви маєте намір економити, або писати у тендерній документації гарантійний термін НЕ ПОТРІБЕН!
Інформація що до сервісних центрів у місті Дніпро про продукції Pantum не відповідає дійсності, та не є аргументованою , та не це головне:
Щодо сервісних центрів: статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Відповідно посилання на можливу проблему з гарантійним обслуговуванням товару не є підставою для відхилення, оскільки регулюється умовами договору.
Стосовно закону та положень нами наведені подані нами моделі Pantum економічно вигідніші за моделі Canon та Xerox.
В разі спростування нашої вимоги документи та відповідну скаргу буде подано для подальшої публікації її на DoZorro з наступним надсиланням контролюючим та правоохоронним органам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2018 16:28
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу. Повідомляємо, що 24.05.2018 було прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ "Компанія Глорія ЛТД". На момент Вашої вимоги період оскарження нашого рішення завершився. Щодо запропонованого Вами товару ще раз хочемо зазначити, що ця техніка буде простоювати тривалий час у зв'язку з дуже великою вартістю заправки картриджів та обмеженістю бюджетних коштів. Заправка техніки, яку запропоновано іншими учасниками коштуватиме вдвічі дешевше, якщо здійснювати запраку разом з новими чипами. Ми не можемо дозволити надмітре витрачання бюджетних коштів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-05-07-000492-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД", Код ЄДРПОУ:30675914
Дата подання: 01 червня 2018 10:26
оскарження переможця
Шановний Замовник, період оскарження визначає електронно торгова система Прозоро, якщо період оскарження закінчився , ми б не мали змоги подати вимогу. І знову по суті, Ви не маєте можливості розглядати вартість заправки картриджів , тому що дана вимога не була прописана у Вашій тендерній документації. Вимагати гарантійний термін на пристрої 12 місяців і розглядати вартість заправки картриджів на даних пристроях НЕМОЖЛИВО! Приймаючи пропозицію Учасника ПП "КС Міст", вимагає від Вас надмірного витрачання бюджетних коштів, як по вартості закупівлі, так і по ремонту даних пристроїв. Вимагаємо відмінити визначення переможця Учасника ПП "КС Міст".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2018 14:58
Шановний Учаснику, Вашу вимогу уважно розглянуто. Ще раз пояснюємо, що період оскарження рішення відносно ТОВ «Компанія Глорія ЛТД» завершився. Тривалість періоду два робочих дня із дати оприлюднення рішення. Зараз триває період оскарження рішення щодо ПП КС «Міст».
Ми, нажаль, не знаємо всі моделі принтерів і БФП. Якщо б ми знали ринок всіх товарів, то вже точно тоді у документації написали що принтери, БФП Pantum не пропонувати. Ми маємо великий документообіг, тому не можемо придбати запропонований Вами товар. Принтери, БФП Pantum підходять більше для побутового використання де непотрібно заправляти картриджі двічі на місяць. Якщо ми витратимо державні кошти на придбання принтерів, БФП Pantum, то вони будуть простоювати тривалий час, що є недопустимим. Для чого витрачати кошти, якщо потреба у печатних пристроях остається не вирішеною а бюджетні кошти витрачено?
Ми вдячні Вам за Вашу пропозицію, ми будемо більш ретельно вивчати ринок товарів, щоб у подальшому не виникало подібних ситуацій.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2018 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" 103 302,00
UAH з ПДВ
91 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КС Міст" 98 112,00
UAH з ПДВ
98 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТФП" 145 296,00
UAH з ПДВ
145 296,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ПК-Сервіс" 187 680,00
UAH з ПДВ
187 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 11:16
Електронний підпис
14 травня 2018 11:15
гарантійний лист.pdf
14 травня 2018 11:15
цінова пропозиція.pdf
14 травня 2018 11:15
ДОГОВІР наш .pdf
14 травня 2018 11:15
Pantum P2207 vs Canon LBP6030B.pdf
14 травня 2018 11:15
Pantum M6500 vs Canon i-Sensys MF3010.pdf
14 травня 2018 11:15
ISO 14001, 9001.pdf
14 травня 2018 11:15
сан гиг Pantum.pdf
14 травня 2018 11:15
Статут, виписка, витяг.pdf

Публічні документи

16 травня 2018 09:02
ПРОПОЗИЦІЯ ТФП.pdf

Публічні документи

16 травня 2018 11:00
Certificate-6030.pdf
16 травня 2018 11:00
Certificate-6030(2).pdf
16 травня 2018 11:00
Certificate-6030(1).pdf
16 травня 2018 11:00
Certificate-3010.pdf
16 травня 2018 11:00
Certificate-3010.jpg
16 травня 2018 11:00
Certificate-3010(1).pdf
16 травня 2018 11:00
Пропозиція.JPG
16 травня 2018 11:00
Тех Хар3.JPG
16 травня 2018 11:00
Тех Хар2.JPG
16 травня 2018 11:00
Тех Хар1.JPG
16 травня 2018 11:00
Сканировать10004.JPG
16 травня 2018 11:00
Компанія.JPG
16 травня 2018 11:00
Статистика0002.pdf
16 травня 2018 11:00
Стат2010(1).pdf
16 травня 2018 11:00
Стат1 ПК-Сервис.pdf
16 травня 2018 11:00
Приказ.pdf
16 травня 2018 11:00
Свидетельство_006.pdf
16 травня 2018 11:00
Стр 15 директор.TIF
16 травня 2018 11:00
Стр 14 директор.TIF
16 травня 2018 11:00
Стр 2.jpg
16 травня 2018 11:00
Тит.TIF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"

ПП "КС Міст"

ТОВ "ТФП"

ТОВ "НВП "ПК-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"
#30675914
Відхилено 91 800,00
UAH з ПДВ
24 травня 2018 18:32
ПП "КС Міст"
#32652951
Переможець 98 112,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 14:56

Документи

24 травня 2018 18:32
Електронний підпис
24 травня 2018 18:31
Протокол № 209.pdf

Документи

30 травня 2018 14:56
Електронний підпис
30 травня 2018 14:55
Протокол 213.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2018 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КС Міст"
#32652951
98 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2018 14:56
Електронний підпис
30 травня 2018 14:55
Протокол 213.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 10:09
Договір № 010618.pdf укладений
07 червня 2018 10:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 98 112,00
UAH з ПДВ