Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
24 446 062,80 UAH
UA-2018-05-05-000586-a ea1f70534dbc49028d52a069a7bc4c8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730101
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730101,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2018 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 30 травня 2018 15:57
Очікувана вартість: 24 446 062,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53100, Україна, Дніпропетровська область, смт Софіївка, Софіївський район, вул. Карпенка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2018 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2018 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2018 10:01
Інші документи Додаток 3.doc
21 травня 2018 10:01
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
21 травня 2018 10:01
Тендерна документація.doc
21 травня 2018 10:01
Перелік змін.docx
21 травня 2018 10:01
стаття 16 Додаток 1.doc
21 травня 2018 10:01
Інші документи Додаток 3 (Нова редакція).doc
21 травня 2018 10:01
Тендерна документація (Нова редакція).doc
05 травня 2018 11:29
Тендерна документація.doc
05 травня 2018 11:29
стаття 16 Додаток 1.doc
05 травня 2018 11:29
стаття 17 Додаток 2.doc
05 травня 2018 11:29
Інші документи Додаток 3.doc
05 травня 2018 11:29
Документи для переможця Додаток 4.doc
05 травня 2018 11:29
Форма пропозиції Додаток 5.doc
05 травня 2018 11:29
Проект договору Додаток 6.doc
05 травня 2018 11:29
Додаток 7 Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 10 травня 2018 09:30
Дата відповіді: 10 травня 2018 10:08
Просимо надати роз’яснення щодо вимог п. 3.1. Додатку 1 Тендерної документації, а саме, який стаж роботи необхідно зазначити (загальний, трудовий чи інший)?
Відповідь: Трудовий стаж, відповідно до трудової книжки
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 10 травня 2018 09:38
Дата відповіді: 10 травня 2018 10:09
Відповідно до вимоги 3.2. Додатку 1 ТД, Замовник вимагає надання копії трудвих книжок працівників. Чи потрібно робити копії всієї трудової книжки чи можливо надання тільки заповнених сторінок?
Відповідь: Див ч. 1 розділу 3 Тендерної документації
Просимо надати пояснення
Дата подання: 10 травня 2018 09:43
Дата відповіді: 10 травня 2018 11:28
Просимо надати роз’яснення щодо п. 2.2. Додатку 1 ТД, а саме, які документи щодо підтвердження здачі об’єкта в експлуатацію надавати у разі, якщо об’єкт закінченого будівництва відноситься до класу наслідників (відповідальності) СС1?
Відповідь: Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 10 травня 2018 10:17
Дата відповіді: 10 травня 2018 11:34
Відповідно до наданого Вами роз’яснення по закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону комунального закладу „Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 14” за адресою: Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Гайдамацька, 33 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» щодо поняття «Аналогічний договір» це «…Будь які роботи будівельно-монтажні роботи (крім послуг), які виконувалися учасником» Просимо надати роз’яснення, які документи необхідно надати Учаснику закупівлі щодо підтвердження вимог п .2.2 Додатку 1 ТД у разі виконання Учасником аналогічних договорів з поточних ремонтів, що не потребують здачі об’єктів в експлуатацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 17 Статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" - "Послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт"
Просимо надати пояснення
Дата подання: 10 травня 2018 10:24
Дата відповіді: 10 травня 2018 11:39
Чи потрібно надавати незаповнені (пусті) сторінки трудових книжок? Чи потрібно надавати копії обкладинок та інформативних сторінок?
Відповідь: Необхідно надавати усі сторінки, які містять будь-яку інформацію
Просимо надати пояснення
Дата подання: 10 травня 2018 14:07
Дата відповіді: 10 травня 2018 17:06
Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, чи можна вважати аналогічними договори, які укладені в період, що визначаються Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме, період з 01.01.2016-01.01.2018 р. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації необхідно надати копію договору укладеного за останні два роки
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 10 травня 2018 14:16
Дата відповіді: 10 травня 2018 17:09
Чи буде вважатися підтвердженням виконання аналогічних договорів виконання Учасником договорів з капітального ремонту, реконструкції тощо об’єктів з класом наслідків СС1?
Відповідь: Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2018 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 24 415 806,61
UAH з ПДВ
24 415 806,61
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО" 24 439 998,00
UAH з ПДВ
24 439 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2018 10:44
Інформація Соф.ДЮСШ.pdf
04 червня 2018 10:44
ДЦ Соф.ДЮСШ.pdf
01 червня 2018 17:49
40.imd
01 червня 2018 17:49
Справка 214 ДЮСШ.pdf
01 червня 2018 17:49
ДЮСШ Коштор.4.pdf
01 червня 2018 17:49
ДЮСШ Коштор.3.pdf
01 червня 2018 17:49
ДЮСШ Коштор.2.pdf
01 червня 2018 17:49
ДЮСШ Коштор.1.pdf
25 травня 2018 12:25
Коштор.2 (ДЮСШ).pdf
25 травня 2018 12:25
Коштор.3 (ДЮСШ).pdf
25 травня 2018 12:25
Коштор.4 (ДЮСШ).pdf
24 травня 2018 18:44
Працівники ДЮСШ.pdf
24 травня 2018 17:00
Коштор.1 (ДЮСШ).pdf
24 травня 2018 16:22
Графік (ДЮСШ).pdf
24 травня 2018 16:19
ЛIЦЕНЗIЯ.zip
24 травня 2018 16:19
ДОВЕРЕНОСТЬ РЫЖИЙ.zip
24 травня 2018 16:19
ГАРАНТИЯ_2914.zip
24 травня 2018 16:19
ДЦ (ДЮСШ).pdf
24 травня 2018 16:19
Кваліф.(ДЮСШ).pdf
24 травня 2018 16:19
Аналог.договір (ДЮСШ).pdf
22 травня 2018 12:12
Кваліф.(ДЮСШ).pdf
22 травня 2018 12:12
3(ДЮСШ).pdf
22 травня 2018 12:12
2(ДЮСШ).pdf
22 травня 2018 12:12
1(ДЮСШ).pdf
18 травня 2018 16:48
Машини і т.д.(ДЮСШ).pdf
18 травня 2018 16:48
Копії листів-згод.pdf
18 травня 2018 16:48
Відповідн.(ДЮСШ).pdf
18 травня 2018 16:48
Аналог.договір (ДЮСШ).pdf

Публічні документи

29 травня 2018 10:57
ДЦ.pdf
29 травня 2018 10:57
4. Довідки.PDF
29 травня 2018 10:57
3. Техніка.PDF
29 травня 2018 10:57
1. Рішення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Переможець 24 415 806,61
UAH з ПДВ
31 травня 2018 11:11

Документи

31 травня 2018 11:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2018 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
24 415 806,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2018 11:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:39
д.у.7 дог.299.pdf укладений
15 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 09:29
ДУ №5.pdf зміни до договору
31 січня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 12:52
Договор Карпенка.pdf укладений
11 червня 2018 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №299/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2018 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 310 199,62
UAH (в тому числі ПДВ 2 885 033,27 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін