Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення лабораторних досліджень
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2018-05-05-000499-c e7fee99499d446be8bdaed049187303b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисиганич Вікторія Миронівна

0961053091 nikfinnk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40327023
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Контактна особа: Лисиганич Вікторія Миронівна
0961053091
nikfinnk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відмінені процедури відкритих торгів - ID закупівлі: UA-2018-03-14-001516-a та ID закупівлі: UA-2018-04-05-001957-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2018 17:24
Оскарження наміру укласти договір: 16 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2572 послуга
Послуги з дослідження об’єктів навколишнього середовища за мікробіологічними та паразитологічними показниками при здійсненні заходів державного нагляду (контролю), здійсненні митного санітарно-епідеміологічного контролю, проведенні санітарно-епідеміологічних обстежень (харчові продукти, змиви, ґрунт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Тендерна документація

05 травня 2018 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Миколаївська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби
#00702245
Переможець 608 663,34
UAH з ПДВ
05 травня 2018 17:24

Документи

05 травня 2018 17:24
Повідомлення3.pdf
05 травня 2018 17:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2018 17:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Миколаївська регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби
#00702245
608 663,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2018 17:24
Повідомлення3.pdf
05 травня 2018 17:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод. угода від 28.09.2018 №1 до Договору від 21.05.2018 №166.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 09:46
Електронний підпис укладений
22 травня 2018 14:07
Договір №166 від 21.05.2018.pdf укладений
22 травня 2018 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 599 546,20
UAH з ПДВ