Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенологічне обладнання, 2 лота
Очікувана вартість
2 477 030,43 UAH
UA-2018-05-04-002310-a 64b4a8d26ffc40e0b8c9b97bf159a46a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2018 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 2 477 030,43 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

04 травня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 16:50
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
04 травня 2018 16:50
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
04 травня 2018 16:50
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
04 травня 2018 16:50
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
04 травня 2018 16:50
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
04 травня 2018 16:50
ТД_рентген..PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 10 травня 2018 15:45
Дата відповіді: 15 травня 2018 09:47
Добрий день. В технічних вимогах до 1 лоту та 2 лоту вказана вимога «можливість кріплення до стіни без упора в підлогу» Просимо технічного обґрунтування цієї вимоги, так як кріплення не впливає на якість рентгенологічного зображення та безпеку пацієнта. ПП «Фірма «Укр-Медмаркет»
Відповідь: Робочою групою Департаменту охорони здоров’я за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, надано наступні роз'яснення:
Повна нерухомість ортопантомографу під час зйомки забезпечує максимальну якість зображення. В місці запланованого встановлення обладнання стіни є капітальними і міцними, а підлога не є надійна для встановлення вагомого обладнання. Крім того, бажано, щоб підлога була вільна від будь-якого обладнання, що заважає вільному пересуванню і якісному прибиранню. Наявність на підлозі опори заважає або унеможливлює обстеження пацієнтів на інвалідних візках.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 – Ортопантомограф – 1 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 777 814,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 889,07 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53300 UAH

Аукціон

Початок: 22 травня 2018 12:01
Закінчення: 22 травня 2018 12:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
лот 1 – Ортопантомограф – 1 од.
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

технічні вимоги.
Дата подання: 11 травня 2018 16:12
Дата відповіді: 15 травня 2018 17:27
Доброго дня. В технічних вимогах тендерної документації до лоту № 1 є пункт: До комплекту повинно входити робоче місце лікаря (комплектацію робочого місця вказати),прошу пояснити. що ви маєте на увазі !
Відповідь: Робочою групою Департаменту охорони здоров’я за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, надано наступні роз'яснення:
Замовник має отримати повністю робочий комплект обладнання, що передбачає наявність персонального комп’ютера, монітора або ноутбука (за необхідності для конкретного запропонованого обладнання), які уможливлюють повноцінну роботу обладнання у відповідності з заявленими функціями та параметрами. Комплектація та параметри робочого місця лікаря повинні відповідати вимогам заводу – виробника і підтверджуватись документально (посиланням на технічну документацію).
Технічні вимоги до лоту № 1.
Дата подання: 11 травня 2018 16:56
Дата відповіді: 15 травня 2018 17:27
Доброго дня. В технічній документації до лоту №1 однією з вимог є - Наявність не менше 3 програм для обстеження гайморових пазух. Прошу пояснити необхідність саме такої кількості програм для обстеження гайморових пазух, оскільки вважаю, що дана технічна вимога до предмета закупівлі є дискримінаційною і як наслідок штучно звужує конкуренцію.
Відповідь: Робочою групою Департаменту охорони здоров’я за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, надано наступні роз'яснення:
Для обстеження гайморових пазух лікарю зазвичай недостатньо інформації тільки з фронтальної проекції. Для повноцінного обстеження гайморових пазух необхідна наявність, як мінімум, проекції черепа на рівні лівих і правих гайморових пазух. Наприклад, на бокових проекціях значно краще видно верхівки коренів відносно дна гайморових пазух. Можливість обстеження гайморових пазух в режимі 3D дозволяє отримати необхідну інформацію, однак, при цьому значно збільшується доза опромінення пацієнта в порівнянні з обстеженнями 2D.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ілатанмед 1 777 000,00
UAH з ПДВ
1 777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 1 777 800,00
UAH з ПДВ
1 777 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 15:05
Документи переможця.PDF
21 травня 2018 11:55
Електронний підпис
21 травня 2018 11:53
Licenziya.zip
21 травня 2018 11:53
Dovirenist_Dmytrenko 271217.zip
21 травня 2018 11:53
BG 2926-18G TOV ILATANMED.zip
21 травня 2018 11:53
Технічна частина 3.PDF
21 травня 2018 11:53
Технічна частина 2.PDF
21 травня 2018 11:53
Технічна частина 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ілатанмед

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ілатанмед
#34494612
Переможець 1 777 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2018 19:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2018 19:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ілатанмед
#34494612
1 777 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
14 червня 2018 12:44
Договір 25 ІЛАТАНМЕД.PDF укладений
14 червня 2018 12:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 777 000,00
UAH з ПДВ