Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2018-05-03-001399-a ac15332ee01e47eab6f88da9c108febd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заставська Юлія Олександрівна

+380612968764 onko.bk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177-а
Контактна особа: Заставська Юлія Олександрівна
+380612968764
onko.bk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2018 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2018 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 14:22
Початок аукціону: 11 травня 2018 15:18
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 найменувань
канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна, 177-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 14:17
Тендерна документація - канцтовари (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги?
Дата подання: 07 травня 2018 09:31
Дата відповіді: 07 травня 2018 11:26
Добрий день. Чи можна пропонувати аналоги?
Відповідь: Згідно п.3 ст.22 Закону України 922 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У відповідності до цього у п. 2.6 Додатку 1 (стор.7) ТД наведено :У разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, слід читати «або еквівалент». Також звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник торгів має право запрпонувати саме "еквівалент" , а не "аналог" предмета закупівлі.
зразки!!!
Дата подання: 07 травня 2018 09:32
Дата відповіді: 07 травня 2018 12:29
Закон не передбачає надання зразка. Законодавство про закупівлі включає в себе також Інші Закони України В Законі № 922 є пряме посилання на 14 Законів України. Законодавство про закупівлі включає в себе підзаконні нормативні акти: Постанови Кабінету Міністрів України, Накзази Міністерств і Державних Служб... Назовіть конкретний нормативний Акт на підставі якого Замовник буде зазначати в Тендерній Документації вимогу Замовника про обов'язкове надання Зразка товару. Якщо не буде посилання на конкретний пункт, статтю Підзаконного нормативного Акту, Закону, то така вимога Замовника є незаконною!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.7 ст.28 Закону України 922 наголошує : "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника." Тобто Замовник, при остаточному визначенні Переможця торгів, має право на залучення додаткової інформації щодо Учасника, або продукції, яку той пропонує. У даному випадку необхідність надання зразків пропонуємої продукції може виникнути, якщо Учасник запропонує еквівалент предмету закупівлі. Таку еквівалентність Замовник зможе визначити лише при ознайомленні з зразками продукції , яка запропонована. Відмова Учасника від попередньої демонстрації запропонованого товару може свідчити лише про його недобросовісність. З іншого боку, всі Учасники, які запропонують якісний товар, зможуть на рівних прийняти участь у торгах. Тому намір Замовника придбати якісний товар за найнижчою ціною, є цілком законним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком" 29 840,88
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 30 302,09
UAH з ПДВ
28 000,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 35 827,00
UAH з ПДВ
29 390,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

14 травня 2018 12:07
Тендерна пропозиція.rar
10 травня 2018 10:26
Електронний підпис
10 травня 2018 10:25
Протокол.PDF
10 травня 2018 10:25
Наказ.PDF
10 травня 2018 10:25
_Тендерна пропозиція.rar
10 травня 2018 10:25
_ОЛЬВИЯ.rar
10 травня 2018 10:25
_Довідка.pdf
10 травня 2018 10:25
_Довідка про досвід.pdf
10 травня 2018 10:25
_Витяг.rar

Публічні документи

08 травня 2018 15:19
гигиена Инвестпак.pdf
08 травня 2018 15:19
Висновок ПВА 2 лист.jpg
08 травня 2018 15:19
Висновок ПВА 1 лист.jpg
08 травня 2018 15:19
Альф файлы сертификат.jpg
08 травня 2018 15:19
КС Маркет Пиано3.pdf
08 травня 2018 15:19
КС МАркет Пиано2.jpg
08 травня 2018 15:19
КС МАркет ПИано1.jpg
08 травня 2018 15:19
висновок Buromax,3926,22962.pdf
08 травня 2018 15:19
Диллерство Виват.jpg
08 травня 2018 15:19
ЛИСТ (ліцензія).pdf
08 травня 2018 15:19
Док-ты.7z
08 травня 2018 15:19
30 302,09.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "Свиком"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком"
#37167117
Переможець 28 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2018 21:05

Документи

29 травня 2018 21:05
скан0002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2018 21:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком"
#37167117
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2018 21:05
скан0002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 13:37
Електронний підпис укладений
13 червня 2018 16:42
скан (1).PDF укладений
01 червня 2018 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 28 000,00
UAH з ПДВ