Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (парти-трансформери)
Очікувана вартість
2 320 000,00 UAH
UA-2018-05-03-000692-b f370021919684a0c973ce4ba3ee14599
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2018 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 травня 2018 15:02
Очікувана вартість: 2 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (парти-трансформери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
464 комплект
ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (парти-трансформери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 12:55
ТД парти 3.doc
07 травня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 12:55
ТД парти 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки оплати
Дата подання: 04 травня 2018 16:38
Дата відповіді: 04 травня 2018 17:51
Просимо Вас уточнити питання, щодо строків оплати товару. А саме, вказати строк відтермінування платежу за поставлений товар.
Відповідь: Оплата проводиться відповідно до пункту 4 проекту договору (додаток № 4 тендерної документації)
Строк поставки
Дата подання: 04 травня 2018 18:48
Дата відповіді: 05 травня 2018 12:32
На титульній сторінці оголошення тендеру вказана дата постачання 31.07.2018 р., у тендерній документації, натомість, прописана дата 30.06.2018 р. Просимо уточнити кінцеву дату поставки.
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни.
Предмет закупівлі
Дата подання: 05 травня 2018 09:43
Дата відповіді: 07 травня 2018 16:33
Чи допускається постачання аналогічного товару, де є невелики розбіжності за розміром (в межах 40 мм)?
Відповідь: Товар відповідно до технічних характеристик тендерної документації.
Чем обумовлена закупка товару з конкретними розмірами?
Дата подання: 05 травня 2018 09:45
Дата відповіді: 05 травня 2018 12:33
Чим обумовлена закупка товару з конкретними розмірами конкретного виробника?
Відповідь: Дані парти вже використовуються у навчальних закладах Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації. В зв’язку з цим було прийнято рішення доукомплектувати відповідні навчальні заклади таким ж партами.
Сертифікати ДСТУ ІSO 9001:2009 та ДСТУ ІSO14001:2006
Дата подання: 08 травня 2018 09:56
Дата відповіді: 08 травня 2018 17:16
Шановний Замовнику! Згідно вимог ТД (стор. 19): Надати документи, які підтверджують, що підприємство постійно працює над покращенням якості продукції, запроваджує нові технології виробництва та вдосконалює роботу системи екологічного менеджменту (сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2009 та сертифікат системи екологічного керування який відповідає вимогам ДСТУ ІSO14001:2006 ). Прошу роз"яснити на кого повинні бути отримані зазначені сертифікати: на виробника продукції або учасника? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виробника продукції.
Взаємовідносини з виробником.
Дата подання: 08 травня 2018 10:01
Дата відповіді: 08 травня 2018 16:47
Шановний Замовнику! ТД (стор. 18) передбачає: Надаються також документи, які регулюють взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: -договір з виробником товару, дійсний на строк поставки товарів, та надає лист-гарантію Виробника щодо підтвердження виконання обсягів закупівлі. В іншому місці (стор. 19) зазначається: На товари іноземного походження надати оригінал авторизованого листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) відповідного товару. Прошу роз"яснити зазначене протиріччя: в одному місці учасник зобов"язаний подати договір з виробником та авторизаційний лист. А в іншому (якщо учасник придбав продукцію у офційного представника, то він повинен подати документи від представника? Тобто учасник, який придбав товар у представника, зобовязаний
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар учасники можуть закуповвати у виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником або можуть самі бути вробниками. Документи подаються у відповідності до обставин.
Взаємовідносини з виробником.
Дата подання: 08 травня 2018 10:02
Дата відповіді: 08 травня 2018 16:47
Шановний Замовнику! ТД (стор. 18) передбачає: Надаються також документи, які регулюють взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: -договір з виробником товару, дійсний на строк поставки товарів, та надає лист-гарантію Виробника щодо підтвердження виконання обсягів закупівлі. В іншому місці (стор. 19) зазначається: На товари іноземного походження надати оригінал авторизованого листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) відповідного товару. Прошу роз"яснити зазначене протиріччя: в одному місці учасник зобов"язаний подати договір з виробником та авторизаційний лист. А в іншому (якщо учасник придбав продукцію у офційного представника, то він повинен подати документи від представника? Тобто учасник, який придбав товар у представника, зобовязаний подати документи і від виробника і від представника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар учасники можуть закуповвати у виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником або можуть самі бути вробниками. Документи подаються у відповідності до обставин.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-05-03-000692-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2632314232
Дата подання: 03 травня 2018 15:11
Щодо порушення антиконкурентного законодавства
Замовник бажає купити парти, які промисловість України не виробляє. Відповідно до тендерної документації Замовника вимагається продукція конкретних розмірів. Продукцію в таких розмірах виготовляє лише один виробник - компанії ERGOVIDA (м. Нінгбо, Китайська Народна Республіка).
За таких обставин документація конкурсних торгів порушує вимоги антиконкурентного законодавства.
В зв"язку з викладеним, прошу Вас привести тендерну документацію у відповідність із вимогами ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників.

При цьому додаємо файл порівняння розмірів виробників парт Китайської Народної Республіки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2018 16:36
Дані парти вже використовуються у навчальних закладах Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації. В зв’язку з цим було прийнято рішення доукомплектувати відповідні навчальні заклади таким ж партами. Відповідно до додатку № 3 тендерної документації:
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Замовником не виділено конкретного виробника парт.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-05-03-000692-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2632314232
Дата подання: 03 травня 2018 15:27
Предмет закупівлі.
Замовник бажає закупити парти, які виробляються лише Китаєм. При цьому, чинними документами Міносвіти не встановлюють обов"язковість придбання саме парт виробництва Китай.
При цьому, виробники України (наприклад Техно-Стиль - https://mebel-ts.com.ua/proekt-nova-shkola) для проекту "Нова українська школа" виробляє відповідні парти, проте за меньшими цінами.
При цьому парта Техно-Стиль більш витравала, ремонтопрадатна (парти Китаю неремонтопригодні взагалі!!!).
В зв"язку з викладеним прошу повідомоту за якій правовій Замовник закуповую більш дорогий, неремонтопридатний товар закордонного виробника за наявновсті відповідної продукції виробника з України?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2018 16:32
Дані парти вже використовуються близько року у навчальних закладах Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації. Жодних звернень, що до рекламації не було. Як що таке звернення буде, рекламацію проведе Постачальник згідно договору поставки ТД (п.2.3. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.

Скористувавшись Вашим посиленням на проект "Нова українська школа" Замовник не знайшов жодної відповідної парти згідно технічних вимог ТД
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.

Документи подані скаржником

03 травня 2018 15:11
Порівняння предмету.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-03-000692-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 13 травня 2018 09:19
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (парти-трансформери), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-23-000440-c. Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Гамаюн" (Скаржник) не погоджується з рядом умов, встановлених Замовником у тендерній документації до зазначеної процедури закупівлі, вважає їх дискримінаційними та протиправними з підстав, викладених нижче. 1. Технічні параметри Відповідно до умови, викладеної у підпункті 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 до ТД). При цьому, згідно з таблицею, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, замовником встановлено, зокрема, такі вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі: Розміри (ШхГхВ): Стіл 705 x 545 x 540-760 мм Стілець 345 х 365 х 300-440 мм Тобто, замовником чітко та безальтернативно встановлені параметри ширини та глибини, яким має відповідати запропонований учасниками товар. Слід звернути увагу на те, що вказаним параметрам відповідає продукція лише одного виробника – NINGBO ERGOVIDA HEALTH TECHNOLOGY LTD, що підтверджується відповідною специфікацією, оприлюдненою на веб-сайті: http://www.ergovida.cn/product/ergonomic-for-kids/kids-study-desk-and-chair-set/kids-study-desk-and-chair/C301/index.html У свою чергу, особи, які мають намір запропонувати продукцію, виготовлену іншими виробниками, в тому числі Скаржник, позбавлені можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі. Так, Скаржник планує запропонувати парти-трансформери, які мають такі параметри: Розміри (ШхГхВ): Стіл 700 x 500 x 520-760 мм Стілець 380 х 370 х 300-440 мм Так, відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. При цьому, згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до позиції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, висловленої у листі № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Слід зазначити, що товар, який має намір запропонувати Скаржник для участі у даній процедурі закупівлі, незважаючи на незначні відмінності у габаритних розмірах, є не гіршим, ніж той, що вимагається Замовником, відповідає усім національним нормам і стандартам та не має обмежень для використання за призначенням у навчальному процесі. Враховуючи викладене, вважаємо, що габаритні розміри предмета закупівлі, встановлені Замовником у тендерній документації, неправомірно обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників даної процедури закупівлі. У зв’язку з цим, пропонуємо викласти відповідну умову таким чином: Ширина, мм Глибина, мм Висота (регульована), мм Стіл від 700 до 705 від 500 до 545 мінімальна – 540 або менше максимальна – 760 або більше Стілець від 345 до 380 від 365 до 370 мінімальна – 300 або менше максимальна - 440 або більше 2. Сертифікація підприємства Відповідно до умови, викладеної у Додатку 3 до тендерної документації, учасники даної процедури закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що підприємство постійно працює над покращенням якості продукції, запроваджує нові технології виробництва та вдосконалює роботу системи екологічного менеджменту (сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2009 та сертифікат системи екологічного керування який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 14001:2006). Слід звернути увагу на те, що замовником безальтернативно встановлено назви національних стандартів, підтвердження відповідності яким повинно бути надане у складі пропозиції. При цьому, зазначені національні стандарти є ідентичними до відповідних міжнародних стандартів (ISO 9001:2008 та ISO 14001:2004), що вказано у пункті 3 їх преамбул. Також, станом на сьогоднішній день набули чинності нові редакції таких стандартів, прийняті на заміну попередніх – ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015. Проте, незважаючи на відсутність відмінностей між відповідними міжнародними стандартами та їх національними аналогами, а також наявність більш сучасних редакцій, зазначена вище умова тендерної документації необґрунтовано перешкоджає можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі підприємствам, сертифікованим на відповідність їх вимогам. На підставі викладеного можна зробити висновок, що дана умова порушує принцип недискримінації учасників. У зв’язку з цим, пропонуємо викласти її таким чином: … (сертифікат про відповідність системи управління якістю вимогам ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ІSO 9001:2009 та/або ДСТУ ІSO 9001:20015, а також сертифікат про відповідність системи екологічного керування вимогам ISO 14001:2004 та/або ISO 14001:2015 та/або ДСТУ ІSO 14001:2006 та/або ДСТУ ISO 14001:2015). 3. Підтвердження від виробника товару Відповідно до вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, учасники повинні надати документи, які регулюють взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: договір з виробником товару, дійсний на строк поставки товарів, та надає лист-гарантію Виробника щодо підтвердження виконання обсягів закупівлі. Дана умова ставить потенційних учасників у залежність від третьої особи та обмежує коло потенційних учасників лише суб’єктами, безпосередньо пов’язаними з виробником товару договірними відносинами, що, як наслідок, становить порушення принципу недискримінації учасників. У зв’язку з викладеним, пропонуємо виключити зазначені вимоги із тендерної документації. 4. Сертифікати відповідності та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи В складі своєї пропозиції Учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України, видані на виробника товару які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання меблів за призначенням. 4.1. Правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності регламентовані Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про оцінку відповідності). Згідно з абзацом 10 частини 1 статті 1 цього Закону документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тобто, відповідно до цієї норми, сертифікат відповідності не є єдиним документом, який підтверджує відповідність товару. У зв’язку з цим, пропонуємо змінити слова «сертифікатів відповідності» на «документ про відповідність». 4.2. Даною умовою встановлено, що відповідні документи повинні бути «видані на виробника товару». У свою чергу, вимоги Закону про оцінку відповідності не обмежують коло заявників оцінки відповідності. Аналогічно, відповідно до пункту 5 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України № 247 від 09.10.2000 р., заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. Отже, відповідне галузеве законодавство не обмежує коло суб’єктів, які можуть замовити та отримати відповідні документи. У зв’язку з цим, вимога Замовника щодо видачі відповідних документів саме виробнику товару ставить потенційних учасників у залежність від третіх осіб та обмежує конкуренцію. Вимоги тендерної документації, що викладені у цій скарзі, протиправно перешкоджають Скаржнику взяти участь у даній процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з цим, вказані порушення можуть бути усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Згідно з частиною 9 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника усунути вимоги, що призводять до дискримінації учасників та внести відповідні зміни до тендерної документації. Додаток: 1. Копія платіжного доручення № 7618 від 11.05.2018 р. про внесення плати за подання скарги. Директор ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" А. В. ВОЛКОВ
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 16.05.2018 № 4596.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 23:51

Документи подані скаржником

13 травня 2018 09:19
Скарга Гамаюн.pdf
13 травня 2018 09:19
Плата.pdf

Документи Органу Оскарження

16 травня 2018 23:51
Рішення від 16.05.2018 № 4596.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 травня 2018 16:48
Коментар щодо відміни: у зв'язку з відсутнісю потреби у закупівлі
Документи:
15 травня 2018 16:46
SCAN_скасув 20180515_141904765.pdf