Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій горищ.
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2018-05-02-000683-a a52218cedc1e447e88d5fe2b320da7e5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Миколаївна Шпак

+380412462123 detdom-denyshy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Денишівський навчально-реабілітаційний центр"
Код ЄДРПОУ: 20411359
Місцезнаходження: 12422, Україна , Житомирська обл., с. Дениші, вул. Чуднівська, 3
Контактна особа: Галина Миколаївна Шпак
+380412462123
detdom-denyshy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2018 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2018 14:00
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис предмета закупівлі надано в оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій горищ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12422, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н., с. Дениші, Чуднівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2018 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 12:24
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення вимог законодавства у вимогах щодо закупівлі
Дата подання: 03 травня 2018 11:12
Дата відповіді: 03 травня 2018 16:16
Перед поданням пропозиції в період уточнень, представникам учасника даної закупівлі (мати при собі сертифікат інженера-проектувальника) необхідно провести обстеження об’єкту для ознайомлення з технічною документацією, та з площами об’єкту для визначення обсягу виконання робіт(послуг) за адресою замовника.
Відповідь: В період уточнення допорогової закупівлі представникам учасника цієї закупівлі необхідно провести обстеження об’єкту для ознайомлення з технічною документацією та з площами об’єкту для визначення обсягу виконання робіт за адресою замовника, так як площа об’єкту вказана в оголошенні орієнтовна. Відповідно цієї вимоги потрібно детально обстежити і виміряти площу фахівцем з відповідним сертифікатом (мати при собі сертифікат інженера-проектувальника).
Порушення вимог законодавства у вимогах щодо закупівлі
Дата подання: 03 травня 2018 11:12
Дата відповіді: 03 травня 2018 16:17
Абзацом 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Також слід зазначити, що абзацом 1 частини 2 статті 2 зазначеного вище Закону України визначено, що умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони». Водночас, у документації, наданій КЗ «Денишівський навчально-реабілітаційний центр» до оголошення щодо закупівлі № UA-2018-05-02-000683-a, містяться вимоги, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, вимога подання оригіналу або нотаріально-завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Тому надання Учасником оригіналу або нотаріально-завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів є порушенням зазначених вимог. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», регламентуються, зокрема, кадрові вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення). Водночас, даною постановою регламентується порядок одержання ліцензії для таких робіт. Ураховуючи, що наше підприємство має необхідну ліцензію, ліцензійні вимоги щодо робіт протипожежного призначення виконуються в повному обсязі, так як весь необхідний пакет документів подавався до органу ліцензування. Водночас, ні даною постановою, ні Законом України «Про здійснення публічних закупівель», ні жодним іншим нормативно-правовим документом не передбачено перевірку Замовником таких робіт вимог щодо відповідності вищезазначеним ліцензійним умовам. Тому надати «чинну копію свідоцтва про проходження спеціального навчання як виконавець робіт з надання послуг протипожежного призначення, відповідно до Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМ України №852 від 23 листопада 2016 року за пунктами: - вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) в спеціалізованих навчальних закладах фах: маляр-штукатур (не менше 2-х спеціалістів)», суперечить чинному законодавству України, так як замовник не є органом ліцензування. Так само як і перевірка вимог: «виконавці робіт повинні мати посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме: «Пожежна безпека. Пожежно-технічний мінімум» в організаціях, які мають ліцензію з надання таких послуг», «копії дипломів кваліфікованих робітників, які пройшли навчання в профільних закладах за фахом маляр-штукатур не менше 4 розряду» належить до компетенції органу ліцензування, а не Замовника. Щодо вимоги надати документальне підтвердження працевлаштування працівників які будуть виконувати данні роботи, а саме за фахом маляр-штукатур (копії трудових книжок не менше 2-х для юридичних осіб та копії трудових договорів для фізичних осіб-підприємців) слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Зокрема, розділом 3 статті 10 використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Ці працівники зобов'язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов'язання чинне після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом, а розділом 2 статті 14 передбачено, що поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Інформація, що міститься в трудових книжках - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Тому дана вимога суперечить чинному законодавству та не може бути виконана в законний спосіб. Також просимо роз’яснити вимогу погодження в ДСНС України у Житомирський області проектної документації, а також вимогу, що перед поданням пропозиції в період уточнень, представникам учасника даної закупівлі (мати при собі сертифікат інженера-проектувальника) необхідно провести обстеження об’єкту для ознайомлення з технічною документацією, та з площами об’єкту для визначення обсягу виконання робіт(послуг) за адресою замовника. Виконання даних вимог не передбачено жодним нормативно-правовим актом України. Тому вимагаємо прибрати зазначені вимоги як такі, що суперечать чинному законодавству та покликані створити дискримінаційні вимоги щодо доручення більшої кількості учасників та привести оголошення до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій горищ – це допорогова закупівля. Дана закупівля проводиться відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель. Замовник має право вимагати від учасників надання повного пакету документів для гарантування якості проведення даного виду робіт.
Доповнення до запитання
Дата подання: 03 травня 2018 16:52
Дата відповіді: 04 травня 2018 10:36
Дійсно, Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 регламентує проведення допорологих закупівель. У той же час, пп. 1.1 пункту 1 даного Порядку визначає, що цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі - Порядок функціонування Системи). Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Виходячи з зазначеного, вважаємо, що умови оголошення закупівлі не повинні містити вимоги, які суперечать зазначеному Закону та Порядку. Ураховуючи, що в Порядку здійснення допорогових закупівель не визначено перелік документів, які можуть вимагатися у Учасника, слід керуватися Законом. В той же час, умови, прописані в Вашому оголошенні, сприяють лише звуженню потенційного числа Учасників закупівлі, і жодним чином їх вимога не може гарантувати якість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дійсно, Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 регламентує проведення допорогових закупівель. У той же час, п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель визначає, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Виходячи з зазначеного, вважаємо, що умови оголошення закупівлі не містять вимог, які суперечать зазначеному Закону та Порядку. Ураховуючи, що КЗ "Денишівський навчально-реабілітаційний центр" є потенційно небезпечним об'єктом (цілодобове перебування дітей дошкільного та шкільного віку), тому замовник має право вимагати від учасників надання повного пакету документів вказаного в оголошенні для гарантування якості проведення даного виду робіт та безпеці дітей.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 84 327,00
UAH з ПДВ
84 327,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 14:17
довідка ДФС оригінал.PDF
05 травня 2018 14:17
пропозиція.PDF
05 травня 2018 14:17
проект дог.2.PDF
05 травня 2018 14:17
проект дог.1.PDF
05 травня 2018 14:17
договірна ціна.PDF
05 травня 2018 14:17
акт обстеження.PDF
05 травня 2018 14:17
Довідка УМС Оригінал.jpg
05 травня 2018 14:17
Трудовий договір 2-2.jpg
05 травня 2018 14:17
Трудовий договір 2-1.jpg
05 травня 2018 14:17
Трудовий договір 1-2.jpg
05 травня 2018 14:16
Трудовий договір 1-1.jpg
05 травня 2018 14:16
Сертифікат ДСА 1.jpg
05 травня 2018 14:16
Свідоцтво 2.jpg
05 травня 2018 14:16
Свідоцтво.jpg
05 травня 2018 14:16
Сан висновок ДСА1 2.jpg
05 травня 2018 14:16
Сан висновок ДСА1 1.jpg
05 травня 2018 14:16
Регламент робіт.jpg
05 травня 2018 14:16
Посвідчення.jpg
05 травня 2018 14:16
Податки.jpg
05 травня 2018 14:16
Ліцензія.jpg
05 травня 2018 14:16
Ліцезія АБП.jpg
05 травня 2018 14:16
код.jpg
05 травня 2018 14:16
КВЕД 2.jpg
05 травня 2018 14:16
КВЕД1.jpg
05 травня 2018 14:16
Єдиний.jpg
05 травня 2018 14:16
ДФС.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 5-2.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 5-1.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 4-2.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 4-1.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 3-2.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 3-1.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 2-2.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 2-1.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 1-2.jpg
05 травня 2018 14:16
Досвід виконання 1-1.jpg
05 травня 2018 14:16
Довідка підприємства.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2585310917
Переможець 84 327,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 16:42

Документи

10 травня 2018 16:42
Електронний підпис
10 травня 2018 16:42
просочування.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2585310917
84 327,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 16:42
Електронний підпис
10 травня 2018 16:42
просочування.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 13:10
46-18 вз.pdf укладений
17 травня 2018 13:08