Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя
Computer equipment and supplies
Очікувана вартість
18 323 700,00 UAH
UA-2018-04-27-001388-b bd38b2ed457a4ff3b09744208ae7d586
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штерр Аттила Адальбертович

380661183406
38031235244
tenderdepon@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39663933
Вебсайт: http://www.deponms.carpathia.gov.ua/
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Народна №4
Контактна особа: Штерр Аттила Адальбертович
380661183406,38031235244
tenderdepon@carpathia.gov.ua
Додаткові контактні особи: Маюрник Вероніка Карлівня
380312236088
depon@carpathia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science Transcarpathian Regional State Administration
National ID: 39663933
Contact point: Shterr Attyla Adalbertovich
380661183406,38031235244
tenderdepon@carpathia.gov.ua
Additional contacts: Veronica Mayurnik
380312236088
depon@carpathia.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2018 00:00
Початок аукціону: 20 червня 2018 14:27
Очікувана вартість: 18 323 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 27 квітня 2018 17:08
Enquiries until: 22 травня 2018 00:00
Complaints submission until: до 28 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 червня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 18 323 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,27 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Комплекти комп’ютерного обладнання та приладдя для перших класів закладів загальної середньої освіти – 700 комплектів; комп’ютери у складі комплекту 2 одиниці, БФП у кількості 8 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
710 комплект
ДК 021:2015:30200000-1 Комп'ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Заклади загальної середньої освіти Закарпатської області, Заклади загальної середньої освіти Закарпатської області
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

CPV 021:2015:30200000-1 Computer equipment and supplies
CPV: 30200000-1
Період постачання: по 15 серпня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 17:25
Додаток 5 Проект Договору.docx
27 квітня 2018 17:23
ДОДАТОК 1 Кваліф. вим..docx
27 квітня 2018 17:20
ДОДАТОК 2 Тех. вим..docx
27 квітня 2018 17:16
ТД-Компютерне обладнанання та приладдя-2018 скан.pdf
22 травня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 17:25
Додаток 5 Проект Договору.docx
27 квітня 2018 17:23
ДОДАТОК 1 Кваліф. вим..docx
27 квітня 2018 17:20
ДОДАТОК 2 Тех. вим..docx
27 квітня 2018 17:16
ТД-Компютерне обладнанання та приладдя-2018 скан.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 03 травня 2018 18:28
Дата відповіді: 04 травня 2018 14:25
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Основна мета закупівлі – забезпечити заклади загальної середньої освіти області якісним комп’ютерним обладнанням, у тому числі ліцензованими програмними продуктами. Тому вважаємо запропоновану вами пропозицію щодо верифікації ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуть переможці тендеру, актуальною. Висловлюємо свою готовність до співпраці.
технічне запитання
Дата подання: 21 травня 2018 19:53
Дата відповіді: 22 травня 2018 16:18
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення щодо портів - порти: VGA/LAN та/або HDMI; Чи можна пропонувати ноутбук тільки з HDMI портом без VGA та LAN порту.
Відповідь: Відповідь:
Закупівля UA-2018-04-27-001388-b Комп’ютерне обладнання та приладдя здійснюється з метою створення умов для забезпечення сучасним обладнанням перших класів Нової української школи. У Додатку № 2 тендерної документації визначені вимоги до портів зовнішнього інтерфейсу ноутбука. Враховуючи наведене, департаментом освіти і науки облдержадміністрації розглядатимуться всі пропозиції, що відповідають названим вимогам.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 червня 2018
UA-2018-04-27-001388-bbd38b2ed457a4ff3b09744208ae7d586
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39663933
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Народна №4
Учасник Документи Рішення
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

31 травня 2018 18:00
Банківська гарантія.zip
31 травня 2018 18:00
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2018 18:00
Проект договору.pdf
31 травня 2018 18:00
Технічні вимоги.zip

Публічні документи

31 травня 2018 18:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2018 18:40
Електронний підпис
31 травня 2018 18:39
L222_UG_00_RU.pdf
31 травня 2018 18:39
технічна частина.pdf
31 травня 2018 18:39
пропозиція.pdf
31 травня 2018 18:39
кваліфікація.pdf
31 травня 2018 18:39
інші документи.pdf
31 травня 2018 18:39
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000"

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 12 942 264,00
UAH з ПДВ
12 942 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 17 449 086,00
UAH з ПДВ
17 449 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2018 18:00
Банківська гарантія.zip
31 травня 2018 18:00
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2018 18:00
Проект договору.pdf
31 травня 2018 18:00
Технічні вимоги.zip

Публічні документи

31 травня 2018 18:40
Електронний підпис
31 травня 2018 18:39
L222_UG_00_RU.pdf
31 травня 2018 18:39
технічна частина.pdf
31 травня 2018 18:39
пропозиція.pdf
31 травня 2018 18:39
кваліфікація.pdf
31 травня 2018 18:39
інші документи.pdf
31 травня 2018 18:39
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 12 942 264,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
12 942 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 11:53
Повід про зміну договору № 35 компи.jpg зміни до договору
27 липня 2018 11:50
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2018 11:47
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
27 липня 2018 11:45
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 12:05
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 12:01
Договір щодо комп'ютерного обладнання для НУШ.pdf укладений
23 липня 2018 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передавання товару, виконання робіт, надання послугу разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі (підпункт 4 частини 4 статті 36 Закону України „Про публічні закупівлі”); узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів,робіт і послуг (підпункт 5 частини 4 статті 36 Закону України „Про публічні закупівлі”).
Номер договору про закупівлю: №35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 12 914 352,00
UAH