Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
44530000-4 Кріпильні деталі (Болт, гайка)
Очікувана вартість
2 573 753,12 UAH
UA-2018-04-27-001047-b 5e5904a610084fbd9df18a80684b6730
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних

+380444654907 rolanharenko@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081221
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних
+380444654907
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 17:00
Очікувана вартість: 2 573 753,12 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис зазначено у Документації

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внетсти зміни у тендерну документацію
Дата подання: 05 травня 2018 14:13
Дата відповіді: 08 травня 2018 10:19
1) Додаток 2 змінити в п.1-п.68 класс міцності поділяється крапкою. Наприклад 5.8 2) Додаток 2 змінити в п.1-п.68 "тип 1" на "виконання 1" 3) Додаток 2 змінити в п.38, 40-49 в найменуванні виробів доповнити "Болт з шестигранною головкою"
Відповідь: Будуть внесенні зміни до тендерної документації.
внести зміни у тендерну документацію
Дата подання: 05 травня 2018 14:15
Дата відповіді: 08 травня 2018 10:20
До Додатку №3 тендерної документації Замовника: 1. З метою врахування інтересів Постачальника у договірних відносинах та встановлення розумного строку для усунення можливих недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку, просимо п.2.7 Проекту договору про закупівлю (надалі – Договір) змінити: «Термін усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок.» виклавши в наступній редакції: «Термін усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання відповідної вимоги ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок.». 2. Звертаємо увагу, що пункт 5.7 Договору, а саме: «Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної та акта приймання-передачі» суперечить змісту Технічних вимог, викладених у Додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме: «Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної». Викладено некоректно, оскільки дата поставки Товару і дата отримання товару характеризують одну й ту саму обставину, отже і документи на її підтвердження повинні бути однакові. Просимо врахувати та внести відповідні зміни до тендерної документації. 3. Просимо привести у відповідність нумерацію по договору, починаючи з розділу 6 Договору. 4. Просимо п.6.7 змінити: «Товаросупровідні документи, повинні надаватись ПОКУПЦЮ в оригіналі одночасно з відвантаженням ТОВАРУ» виклавши в наступній редакції: «Товаросупровідні документи, повинні надаватись ПОКУПЦЮ в оригіналі в момент поставки ТОВАРУ». 5. Просимо у п.6.8 Договору виключити слова «звіт про доставку та». (незрозумілий документ) та змінити друге речення: «…Тільки після отримання звіту про доставку та квитанції про підтвердження реєстрації (прийняття) податкової накладної в Єдиному реєстрі податкової накладних ПОСТАЧАЛЬНИК відправляє таку податкову накладну разом з квитанцією про реєстрацію ПОКУПЦЮ в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення «M.E.DocIS». Відправка ПОКУПЦЮ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, але не пізніше 10 (десяти) календарних днів від дати виписки податкової накладної /корегування податкової накладної. виклавши в наступній редакції: 1.1.«Тільки після отримання квитанції про підтвердження реєстрації (прийняття) податкової накладної в Єдиному реєстрі податкової накладних ПОСТАЧАЛЬНИК відправляє таку податкову накладну разом з квитанцією про реєстрацію ПОКУПЦЮ в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення «M.E.DocIS». Відправка ПОКУПЦЮ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної.» 6. З метою забезпечення у договірних відносинах рівноправності сторін, просимо п.7.2.4 та 7.4.2 Договору виключити, шляхом їх заміни на інший пункт в наступній редакції: «Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 30 днів до такого розірвання». 7. У пункті 7.3.4 Договору міститься посилання на пункт 5.2.1 Договору, якого немає. Просимо внести відповідні корегування. 8. Просимо п.8.3.1 Договору змінити: «За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ.» виклавши в наступній редакції: «У разі порушення строків поставки ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від вартості ТОВАРУ, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.» 9. Просимо п.8.6 Договору змінити: «У разі нездійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ реєстрації податкових накладних у строки, передбачені Податковим кодексом України, та/або порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ строків та порядку заповнення і реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується відшкодувати ПОКУПЦЮ суму недоотриманого ПОКУПЦЕМ податкового кредиту з податку на додану вартість, а також збитки, понесені у зв’язку з застосування до останнього фінансових санкцій.» виклавши в наступній редакції: «Виключно з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, у разі нездійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ реєстрації податкових накладних у строки, передбачені Податковим кодексом України, та/або порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ строків та порядку заповнення і реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується відшкодувати ПОКУПЦЮ суму недоотриманого ПОКУПЦЕМ податкового кредиту з податку на додану вартість, а також збитки, понесені у зв’язку з застосування до останнього фінансових санкцій.» До тендерної документації Замовника: Надати роз’яснення щодо необхідності подання Переможцем документів (форма документа, вимоги), які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2 і 8 частини першої ст.17 Закону, оскільки у тендерній документації Замовника (Розділ II пункт 10 «Вимоги до переможця тендеру що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 статті 17 Закону») ці документи не містяться, але міститься посилання на те, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в електронну систему закупівель кольорові скановані копії з оригіналів документів (або нотаріально посвідчених копій), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої ст.17 Закону, а саме: 1. Довідка (відомості), що видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку(для учасників-фізичних осіб). 2. Довідка (відомості), що видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 3. Довідка з Державної фіскальної служби України або її територіального органу, про відсутність простроченої заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету. (довідка повинна бути дійсна на момент надання документа Замовнику).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За цим питанням внесення змін не передбачається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-27-001047-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 04 травня 2018 14:00
внести зміни
Наше підприємство є вітчизняним виробником метизної продукції, однак у нас відсутня можливість виробництва болтів М18х70 і гайки М5. Просимо розглянути можливість або виключення зазначених позицій з тендерної документації або виділення їх в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2018 10:21
Будуть внесенні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-04-27-001047-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 04 травня 2018 14:01
запит стосовно ГОСТ
У зв'язку з тим, що в ГОСТі 7805-2008 відсутній типорозмір М12х46, просимо внести зміни до тендерної документації та уточнити можливість поставки болтів М12х40, М12х45 або М12х50
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2018 10:21
Будуть внесенні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-04-27-001047-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 04 травня 2018 14:02
договірне забезпечення
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині що стосується надання забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю, а саме: видалити з тендерної документацій вищевказану умову
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2018 10:22
За даним питанням зміни не передбачаються.

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 691 292,62 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 912,93 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 24 травня 2018 11:56
Закінчення: 24 травня 2018 12:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

53420 кг.
Болт із шестигранною головкою
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 23 червня 2018  —  31 грудня 2018

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛТА" 1 691 292,62
UAH
1 691 292,62
UAH
Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" 1 657 817,55
UAH
1 657 817,55
UAH
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 13:51
Додаток 1 болти.doc
21 травня 2018 13:51
Форма 1ДФ.pdf
21 травня 2018 13:51
Фин отчет.pdf
21 травня 2018 13:51
Справка статистика.pdf
21 травня 2018 13:51
Сертификат дилера.pdf
21 травня 2018 13:51
Свидетельство НДС.pdf
21 травня 2018 13:51
Доп. соглашение аренды.pdf
21 травня 2018 13:51
Договор ТД ДрМЗ.pdf
21 травня 2018 13:51
Договор аренды.pdf
21 травня 2018 13:51
ДОВІДКА.doc
21 травня 2018 13:51
Дані на товар.doc

Публічні документи

30 травня 2018 15:34
незаборгованність
30 травня 2018 15:34
довідка
23 травня 2018 11:44
технічна частина_болт.pdf
23 травня 2018 11:44
проект договору_скан.pdf
23 травня 2018 11:44
Статут.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
Переможець 1 657 817,55
UAH
29 травня 2018 15:38

Документи

29 травня 2018 15:38
sign.p7s
25 травня 2018 09:09
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2018 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
1 657 817,55
UAH
Документи

Документи

29 травня 2018 15:38
sign.p7s
25 травня 2018 09:09
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 червня 2018 16:56
ДРЗМВ Болт 001047-b.pdf укладений
19 червня 2018 16:55
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2018 12:11
Звіт (18).pdf укладений
12 грудня 2018 12:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 632 999,96
UAH

Актуальні тендери

До пошуку